هر آنچه در مورد پرونده می دانیم

از جمله آنها:

  • “چقدر خبرساز هستی؟” جوآن ونوچی در مقاله ای درخواست کرد بوستون گلوب. همانطور که پوشش رسانه‌ای عمومی در مورد ناپدید شدن آنا والشی، یک کوهاست 39 ساله، مادر سه فرزند، بار دیگر نشان می‌دهد – اگر جوان، سفیدپوست و زیبا هستید و در مکانی زندگی می‌کنید که قرار نیست جنایات وحشتناکی رخ دهد. اتفاق بیفتد، شما بسیار خبرساز هستید.»

    اما بازرسان هیچ نشانه ای پیدا نکردند که او سوار هواپیما شده یا سوار هواپیما شده است. به گفته آسوشیتدپرس، هیچ فعالیتی در کارت های اعتباری یا نقدی او وجود نداشته است. و دادستان ها روز چهارشنبه گفتند که تلفن آنا در شب سال نو تا ساعت 3:14 صبح روز 2 ژانویه که خاموش شد، “در منطقه خانه کوهاست” بود.

    450 دلار لوازم نظافت

    برایان والشی با دستبند در دادگاه ایستاده است.

    برایان والشی به پلیس گفت که آنا را از ساعات اولیه صبح اول ژانویه ندیده است، زمانی که ظاهراً آنا از خانه خود در کوهاست، ماساچوست، در 20 مایلی جنوب شرقی بوستون، با یک وسیله نقلیه اشتراکی برای رفتن به Logan International خارج شد. فرودگاه برای پرواز به دی سی

    بر اساس گزارش WFXT-TV بوستون، یک اره برقی و یک فرش پوشیده از خون در یک ایستگاه انتقال در پی بادی، ماساچوست، در منطقه ساحل شمالی پیدا شد.

    “آیا می توان به قتل بدون جسد متهم شد؟”

“چگونه از تجزیه بدن جلوگیری کنیم”

  • فرمالدئید چه می کند؟

  • DNA چقدر دوام می آورد؟

  • دادستان به طور علنی انگیزه قتل ادعایی را مشخص نکرده است. اما در 27 دسامبر، بلند گفت که جستجوی اینترنتی دیگری وجود دارد که توجه محققان را به خود جلب کرده است. “بهترین حالت برای طلاق چیست؟”

    پرونده کلاهبرداری جداگانه

    برایان والشی، شوهر آنا والشی زن ناپدید شده ماساچوست، پس از محاکمه در روز چهارشنبه، از دادگاه منطقه کوئینسی اسکورت شد.  (آماندا سابگا/رویترز)

    لاندری، تنها مظنون ناپدید شدن او، از خانه پدر و مادرش در نورث پورت، فلوریدا گریخت و بقایای او هفته‌ها بعد در یک منطقه حفاظت‌شده طبیعی در همان نزدیکی پیدا شد.



  • منبع

    برایان و آنا والشی سه پسر بین 2 تا 6 ساله دارند. دو تن از دوستان آنا، ناتاشا اسکای و پاملا باردی، به بوستون 25 نیوز گفتند که آنها نگران هستند که پسران در مراکز نگهداری شوند و از وزارت ماساچوست درخواست می کنند. کودکان و خانواده ها به آنها اجازه دهند که حضانت فرزندان را بر عهده بگیرند.

    10 راه برای از بین بردن جسد مرده در صورت نیاز

  • برایان والشی روز چهارشنبه در دادگاه ناحیه کوئینسی در کوئینسی، ماساچوست ظاهر می شود. (کریگ اف. واکر/پول از طریق رویترز)

    بلند همچنین گفت که محققان 10 کیسه زباله پر از اقلامی از جمله حوله، پارچه، نوار، دستکش، مواد تمیزکننده، کارت واکسیناسیون کووید-19 آنا والشی، اره برقی و هچ را کشف کردند. او گفت که برخی از اقلام شامل لکه های منطبق با خون بود.

    “چه مدت برای کسی که غایب است برای ارث بردن”

  • آنا والشی توسط کارفرمایش، شرکت املاک و مستغلات Tishman Speyer مستقر در واشنگتن دی سی، در 4 ژانویه زمانی که سر کار حاضر نشد، ناپدید شد.

    بازرسان در روز 9 ژانویه در خانه برایان و آنا والشه در کوهاست، ماساچوست، کار می کنند.

    همانطور که منتقدان آن را «سندرم زن سفیدپوست گمشده» می‌خوانند، در سال 2021 در جستجوی گبی پتیتو، یک زن سفیدپوست 22 ساله که جسدش بعد از 23 سال زندگی در نزدیکی پارک ملی گراند تتون وایومینگ پیدا شد، به طور کامل به نمایش گذاشته شد. نامزد قدیمی، برایان لاندری، بدون او از یک سفر جاده ای به خانه بازگشت.

    بلند به دادگاه گفت که شواهد DNA مرتبط با آنا والش روی یک جفت دمپایی، لباس و یک کت و شلوار یکبار مصرف Tyvek یافت شد.

    برایان والشی، مرد 47 ساله ماساچوست که متهم به قتل در رابطه با ناپدید شدن همسر 39 ساله اش، آنا والشی، روز چهارشنبه برای محاکمه خود در دادگاه حاضر شد.

    ماینر در بیانیه‌ای گفت: «طبق تجربه‌ام، جایی که دادستانی، مانند اینجا، به اصطلاح شواهدی را قبل از ارائه به من در اختیار مطبوعات قرار می‌دهد، پرونده آنها چندان قوی نیست. اتهام زدن به جرم آسان است و حتی ساده تر است که بگوییم فردی مرتکب آن جرم شده است. اثبات آن بسیار دشوارتر است، که ببینیم آیا دادستانی می تواند انجام دهد.»

    “سندرم زن سفید پوست گم شده”

    آنا والشه (فیسبوک)

    این پرونده توجه رسانه ملی را به خود جلب کرده است – انتقاد کسانی که می گویند موارد مشابه مربوط به افراد رنگین پوست ناپدید شده به مراتب کمتر پوشش داده می شود.

    این زوج همچنین خانه ای در واشنگتن دارند و مادر سه فرزند اغلب در طول هفته برای کار از ماساچوست به آنجا رفت و آمد می کند.

    اسکای گفت: «تمرکز ما در حال حاضر کودکان هستند. “اگر بچه ها بتوانند با هم بمانند، این همان چیزی است که ما انرژی خود را صرف آن می کنیم.”

    وکیل مدافع صحبت می کند

    آنا والشه (فیسبوک)

    بر اساس سوابق دادگاه فدرال به دست آمده توسط CNNبرایان والشی در زمان ناپدید شدن آنا والشی در حبس خانگی به سر می برد و منتظر صدور حکم در یک پرونده کلاهبرداری فدرال بود که مربوط به فروش نقاشی های جعلی اندی وارهول بود. اما پلیس گفته است که ناپدید شدن آنا والشی و پرونده کلاهبرداری شوهرش به نظر بی ارتباط هستند.

    بچه ها چطور؟

    هفته گذشته برایان والشی متهم به گمراه کردن بازرسان شد، پس از آن که فیلم‌های نظارتی نشان داد که او در روز 2 ژانویه، یک روز پس از آخرین ملاقات همسرش، در حال خرید لوازم نظافتی به ارزش 450 دلار در یک انبار خانگی است.

    برایان والشی در جریان محاکمه روز چهارشنبه اکثراً سکوت کرد و سرش را تکان داد زیرا جست و جوهای ادعایی او در اینترنت در دادگاه با صدای بلند خوانده می شد. وکیل او، تریسی ماینر، بیانیه ای را منتشر کرد که در آن آنچه را “نشت اطلاعات” از دادستانی پیش از حضور او در دادگاه خواند، محکوم کرد.

    “وقتی اعضای بدن را در آمونیاک قرار می دهید چه اتفاقی می افتد؟”

  • برایان والشی، شوهر آنا والشی زن ناپدید شده ماساچوست، پس از محاکمه در روز چهارشنبه، از دادگاه منطقه کوئینسی اسکورت شد. (آماندا سابگا/رویترز)

    “بهترین راه برای دفع بدن”

  • برایان والشی به دوربین نگاه می کند و همسر آنا در دو عکس مختلف در یک وسیله نقلیه نشسته نشان داده شده است.

    فیلم امنیتی که بعداً توسط سی‌بی‌اس بوستون به دست آمد، ظاهراً برایان والش را در یک آبمیوه در نورول، ماساچوست، در همان روز نشان می‌دهد.

    چگونه خون را از کف چوبی تمیز کنیم؟

  • برایان والشی و همسرش آنا والشی. (تصویر عکس: یاهو نیوز؛ عکس ها: کریگ اف. واکر/پول از طریق رویترز، فیسبوک)

    دادستان ها گفتند که والشه به پلیس نگفت که به فروشگاه لوازم خانگی رفته است، جایی که جا پاک کن، سطل، برزنت، نوار و سایر اقلام خریده است. او به پلیس گفت که به یک سوپرمارکت و یک داروخانه رفته است، اما هیچ مدرکی وجود نداشت که او به هر دو فروشگاه رفته است.

    “چگونه بدن را مومیایی کنیم”

  • “چه مدت قبل از اینکه بدن شروع به بوییدن کند؟”

  • برایان والشی در 8 ژانویه دستگیر شد و به اتهام گمراه کردن بازرسان در ناپدید شدن آنا والشی قبل از متهم شدن به قتل او در روز سه شنبه، با قرار وثیقه 500000 دلاری بازداشت شد.

    “چقدر قبل از اینکه بدن شروع به بو کردن کند؟”

    بازرسان در روز 9 ژانویه در خانه برایان و آنا والشه در کوهاست، ماساچوست، کار می کنند.
    “آیا می توان روی بقایای جزئی شناسایی کرد”

  • پلیس همچنین یک چاقوی شکسته و خون را در زیرزمین خانه این زوج کشف کرد.

    “بهترین ابزار برای جدا کردن اره فلزی”

  • در دادگاه روز چهارشنبه، لین بلند، دادستان گفت که بازرسان معتقدند برایان والشی همسرش را پس از استفاده از آی‌پد پسرش برای جستجوی بهترین راه‌های خلاص شدن از شر یک جسد، در میان دیگر جست‌وجوی‌های اینترنتی متهم، تکه تکه کرده و بقایای او را دور ریخت.

    والشه در دادگاه ناحیه کوئینسی خود را بی‌گناه اعلام کرد و دستور بازداشت او بدون وثیقه صادر شد. جلسه بعدی او در دادگاه 9 فوریه برنامه ریزی شده است.

    در اینجا همه چیزهایی است که در مورد پرونده می دانیم