مجلس W.Va لایحه کاهش مالیات بر درآمد شخصی را به نصف تصویب کرد

او گفت: «باید اشاره کنم که بدون کارفرما گرفتن دستمزد سخت است.

دانیل لینویل، نماینده جمهوری خواه، گفت کسانی که درآمد بالاتری دارند، ایجاد شغل می کنند که در صورت کاهش مالیات، می توانند کارمندان بیشتری را استخدام کنند.

لری رو، نماینده دموکرات، گفت که طرح فرماندار منصفانه نیست زیرا هر چه مردم پول بیشتری به دست آورند، معافیت مالیاتی بیشتری دریافت می کنند.

نرخ مالیات بر درآمد شخصی در ویرجینیای غربی 6.5٪ است. نرخ مالیات بر درآمد شخصی ایالت همسایه اوهایو از حدود 2.8٪ تا 3.99٪ متغیر است. کنتاکی دارای مالیات بر درآمد ثابت 5٪ است. رورباخ گفت: 15 ایالت وجود دارند که دارای دسته مالیاتی بالاتر از ویرجینیای غربی هستند. هشت ایالت آمریکا اصلاً مالیات بر درآمد شخصی ندارند.

او ادامه داد: “ما می توانیم پابرهنه بدویم و از میان مزارع ذرت بگذریم و معافیت های مالیاتی بزرگی بدهیم، اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم.” “برنامه اینجا بسیار ساده است: منصف باشید.”

متیو رورباخ نماینده جمهوری خواه گفت: «در پایان روز، یک اقتصاد شکوفا بسیاری از مشکلاتی را که ما در این مجمع بحث می کنیم برطرف خواهد کرد.» نزدیک به 17 درصد از مردم ویرجینیای غربی در فقر زندگی می کنند و خانواده متوسط. طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده درآمد 50884 دلار است.

در بیانیه ای بلافاصله پس از رای گیری، فرماندار جمهوری خواه گفت که این کاهش پول را به جیب مردم سخت کوش ویرجینیای غربی وارد می کند.

او گفت: “به نظر من کسانی که مالیات بیشتری می پردازند، دلارهای بیشتری را به دلیل پرداخت مالیات بیشتر دریافت خواهند کرد.” آنها از نظر اقتصادی به ایالت ویرجینیای غربی کمک بیشتری کردند تا آنهایی که مالیات کمتری پرداخت کردند.

Gearheart درباره طرح دموکرات‌ها گفت: “این به همه مردم ویرجینیای غربی احترام نمی‌گذارد، به‌ویژه آنهایی که سخت کار کرده‌اند، هوشمندانه کار کرده‌اند و پول خود را در معرض خطر قرار داده‌اند تا مقداری پول مشمول مالیات به دست آورند.” برای خلاص شدن از شر آن با این حال، این چیزی نیست که بتوان با یک انگشت انجام داد. این ما را راهی طولانی به آنجا می برد.»

جوی گارسیا، نماینده دموکرات، گفت: «آنچه طرح دموکرات در تلاش است انجام دهد این است: «ساده، احمقانه نگه دارید». بیایید با افرادی که بیشتر به آن نیاز دارند شروع کنیم.

“هیچ انگیزه ای بهتر از این وجود ندارد. جاستیس گفت: «من سنا را تشویق می‌کنم که به مصلحت رای مثبت بدهد.»

این لایحه – پیشنهادی از فرماندار جیم جاستیس – در مجلس نمایندگان با 94 رای موافق در مقابل 2 رای مخالف تصویب شد و چهار عضو رای ندادند. اکنون به سنا می رود، جایی که رهبری قانونگذاری با عدالت بر سر پیشنهادات کاهش مالیات برای نزدیک به دو سال درگیر شده است.

جمهوری خواهان مجلس به سرعت برای تصویب این قانون اقدام کردند و تنها یک هفته پس از آن که جاستیس این طرح را در جریان سخنرانی خود در ایالت اعلام کرد و قانونگذاران در جلسه 60 روزه قانونگذاری چهارشنبه گذشته تسلیم شدند، به این پیشنهاد کمک کردند.

مارتی گیرهارت نماینده جمهوری خواه گفت که ایده اصلی این لایحه قرار دادن دولت در مسیر حذف کامل مالیات بر درآمد است. اما او گفت که قانونگذاران باید رویکردی سنجیده داشته باشند.

چارلستون، دبلیو ویرجینیا (AP) – مجلس نمایندگان ویرجینیای غربی که تحت سلطه جمهوری‌خواهان است، روز چهارشنبه کاهش تاریخی 50 درصدی مالیات بر درآمد شخصی این ایالت را تصویب کرد و طرحی از سوی دموکرات‌ها را رد کرد که مالیات کمترین درآمد را به طور کامل حذف می‌کرد. از فقیرترین ایالت های آمریکا

طرح عدالت، مالیات بر درآمد شخصی را در طول سه سال کاهش می دهد: 30 درصد در سال اول، و سپس 10 درصد اضافی در هر سال پس از آن. او این طرح را “سونامی ویرجینیای غربی” و اولین گام در جهت حذف کلی مالیات بر درآمد شخصی ایالت توصیف کرده است.

او گفت که راه برای انجام این کار، “کمی در یک زمان” است و نه ترجیح دادن یک گروه از ساکنان بر گروه دیگر.

به گفته قانونگذاران، طرح دموکرات ها مالیات بر درآمد شخصی را به طور کامل برای افرادی که کمتر از 80000 دلار در سال درآمد دارند، یا 72 درصد از ساکنان ایالت کاهش می دهد. افرادی که بیش از 80000 دلار درآمد دارند، به پرداخت مالیات بر درآمد شخصی با نرخ فعلی 6.5 درصد ادامه می دهند.

خانواده ای که 80,000 دلار درآمد داشته باشد, طبق برنامه دموکرات ها 4,075 دلار در سال پس انداز می کند. یک خانواده 40000 دلاری می توانست 1575 دلار پس انداز کند. کاهش در طرح عدالت برای آن گروه های درآمدی نصف آن دسته درآمد خواهد بود.

پس از اینکه ایالت سال مالی را با رکورد 1.3 میلیارد دلار مازاد به پایان رساند، فرماندار پیشنهاد کاهش دائمی 10 درصدی مالیات بر درآمد شخصی را در ماه جولای داد. سنای ایالت از پذیرش این پیشنهاد در جلسه ویژه آن ماه خودداری کرد.

انتظار می رود رهبران جمهوری خواه مجلس سنا پیشنهادهای کاهش مالیات خود را ارائه دهند.

در ماه اکتبر، عدالت طرح دیگری را ارائه کرد و گفت که می خواهد مالیات دارایی شخصی را که ساکنان سالانه برای وسایل نقلیه می پردازند حذف کند. در ماه بعد، رای دهندگان اصلاحیه قانون اساسی پیشنهادی را که توسط قانونگذاران ایالتی طراحی شده بود، رد کردند که قانونگذاران را قادر می ساخت مالیات تجاری و موجودی را به همراه مالیات بر وسایل نقلیه شخصی حذف کنند.



منبع

رو گفت: «تمام چیزی که ما می‌خواهیم این است که اجازه دهیم سهم خود را از آنچه از این جامعه به دست آورده‌اند بپردازند. «وقتی بتوانید یک میلیون دلار درآمد داشته باشید، چیزهای زیادی برای رسیدن به آن موقعیت به شما کمک کردند. راه خود را بپرداز، آن را پس بده.»