قبر لیزا ماری پریسلی در نزدیکی محل دفن الویس آماده می شود، عکس نشان می دهد

آماده سازی محل قبر لیزا ماری پریسلی آغاز شده است و عکس های جدیدی نشان می دهد که چقدر نزدیک به محل دفن پدر و پسرش است.

پریسیلا پریسلی در بیانیه‌ای گفت: «با قلب دردناکی باید این خبر ویرانگر را به اشتراک بگذارم که دختر زیبام لیزا ماری ما را ترک کرده است. او پرشورترین، قوی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین زنی بود که تا به حال می‌شناختم.»

لیزا ماری پریسلی دو روز قبل از مرگش در مراسم جوایز گلدن گلوب در کالیفرنیای جنوبی شرکت کرد، جایی که آستین باتلر جایزه بهترین بازیگر مرد در یک فیلم درام را برای ایفای نقش پدرش در «الویس» دریافت کرد.

گریسلند که لیزا ماری پریسلی پس از مرگ پدرش در سال 1977 به ارث برد، روز یکشنبه محل جشن زندگی او خواهد بود.

باتلر در حین سخنرانی پذیرش خود گفت: «از اینکه قلب‌هایتان، خاطراتتان، خانه‌تان را به روی من باز کردید، متشکرم». “لیزا ماری، پریسیلا – من تو را برای همیشه دوست دارم.”



منبع

به گزارش TMZ که چهارشنبه این تصاویر را منتشر کرد، لیزا ماری پریسلی قرار است در نزدیکی قبر الویس پریسلی و مستقیماً در کنار پسرش، بنجامین کیوگ، در اطراف فواره ای در عمارت گریسلند در ممفیس آرام بگیرد.

پریسلی که تنها فرزند الویس و همچنین خواننده و ترانه سرا بود، هفته گذشته در سن 54 سالگی پس از ایست قلبی در خانه خود در لس آنجلس درگذشت. از او مادرش پریسیلا پریسلی و سه دختر به یادگار مانده است. کیو در سال 2020 در سن 27 سالگی بر اثر خودکشی درگذشت.

والدین الویس نیز در این منطقه دفن شده اند.