واکنش کریستن استوارت به افرادی که برای فیلم جدیدش از اکران خارج می شوند

کریستن استوارت از صحنه های جنجالی فیلم «جنایت های آینده» به کارگردانی دیوید کراننبرگ دفاع کرد. (عکس: Daniele Venturelli/WireImage از طریق Getty Images)

«هر کبودی و کبودی عجیب در فیلم‌های او باعث می‌شود دهانم باز شود. شما می خواهید به سمت آن متمایل شوید.» او گفت. و هرگز مرا دفع نمی کند. احساسی که من دارم، از طریق میل واقعاً درونی است و این تنها دلیلی است که ما زنده هستیم. ما کیسه های لذت هستیم.»

بازیگر فیلم «گرگ و میش» همچنین خاطرنشان کرد که معمولاً هر سال در کن رخ می‌دهد.

استوارت علیرغم دریافت واکنش‌های منفی، به اینسایدر گفت که او برای کناره‌گیری یا ماهیت مشکوک فیلم اهمیتی ندارد.

کریستن استوارت از صحنه های جنجالی فیلم «جنایت های آینده» به کارگردانی دیوید کراننبرگ دفاع کرد.  (عکس: Daniele Venturelli/WireImage از طریق Getty Images)

در تصویر ترسناک-ملاقات-علمی تخیلی، بازیگر «اسپنسر» نقش یک جراح تحقیقی به نام تیملین را بازی می‌کند که در دنیایی دیستوپیایی با بدن هنرمند متحیر می‌شود.

فیلم آینده استوارت به نام «جنایت‌های آینده» به کارگردانی دیوید کراننبرگ، یک هنرمند پرفورمنس را دنبال می‌کند که به‌عنوان بخشی از فیلم‌اش در مقابل تماشاگران تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

این بازیگر گفت: “همه دوست دارند در مورد اینکه تماشای فیلم های او دشوار است صحبت کنند و صحبت کردن در مورد افرادی که از اکران کن خارج می شوند لذت بخش است.”

تریلر زیر را تماشا کنید.

استوارت در مورد اینکه چرا با فیلم های این کارگردان کانادایی طنین انداز می شود صحبت کرد.

کریستن استوارت از صحنه های جنجالی فیلم «جنایت های آینده» به کارگردانی دیوید کراننبرگ دفاع کرد. (عکس: Daniele Venturelli/WireImage از طریق Getty Images)

صرف نظر از منتقدانی که نمی توانند جلوه های بصری را درک کنند، طبق گفته‌ها، فیلم کن هنوز هفت دقیقه‌ای ایستاده تشویق شد CinemaBlend.

او به اشتراک گذاشت که محتویات پرموهای فیلم او را منزجر نمی کرد و فیلم های ترسناک بدن کراننبرگ را که اغلب می توانند تماشای “دشوار” را ایجاد کنند، تحسین کرد.

کریستن استوارت پس از آن که منتقدان از نمایش مطبوعاتی آخرین فیلم او در جشنواره فیلم کن در هفته گذشته کناره گرفتند، صحبت می کند.

استوارت در کنار لئا سیدو («اسپکتر») و ویگو مورتنسن («کتاب سبز») در «جنایت‌های آینده» که قرار است در تاریخ 3 ژوئن اکران شود، بازی می‌کند.

مانند بسیاری از کارهای قبلی کراننبرگ مانند «مگس» و «لرزش»، آخرین پروژه او شامل صحنه‌های گرافیکی است که برخی از منتقدان قادر به تماشای آن‌ها نبودند، از جمله صحنه بحث‌برانگیز کالبد شکافی کودک.