آمریکایی ها را متقاعد کنید که اقتصاد سالم است

بایدن روز جمعه در مورد تعداد مشاغل صحبت خواهد کرد و اعضای کابینه از جمله جانت یلن وزیر خزانه داری، جینا ریموندو وزیر بازرگانی و جارد برنشتاین و هدر بوشی مشاوران اقتصادی ده ها برنامه تلویزیونی و دیگر رویدادهای حضوری را برنامه ریزی می کنند.

دورنمای حزب دموکرات بایدن برای حفظ کنترل کنگره در انتخابات 8 نوامبر ممکن است به این بستگی داشته باشد که او چگونه می تواند یک روایت اقتصادی مثبت را در مورد چیزی که به طور فزاینده ای روحیه ترش کرده است، ایجاد کند.

تورم به بالاترین حد خود در 40 سال اخیر رسیده است، زمانی که در سال گذشته برای اولین بار افزایش یافت، بیشتر از آنچه سیاستگذاران انتظار داشتند ادامه داشت، و در ماه های اخیر فدرال رزرو را بر آن داشت تا آنچه را که ممکن است یکی از سریع ترین تلاش های خود برای تشدید سیاست های پولی را ثابت کند، آغاز کند.

نوشته تروور هانیکات و هوارد اشنایدر

راد مک‌لئود، مشاور سیاسی دموکرات‌ها در آریزونا، ایالتی که می‌تواند، گفت: «کاری که دموکرات‌ها باید انجام دهند این است که در برابر اصرار توضیح دهند که چگونه تورم ایجاد شده است مقاومت کنند و به طور کامل به آن بپردازند. به سمت هر یک از طرف های اصلی حرکت کنید.

پاسخ ها به تفسیری که بایدن در مورد برنامه های خود برای مبارزه با تورم در روز سه شنبه در وال استریت ژورنال نوشت، بر بزرگی چالشی که او با آن روبه رو است تأکید کرد.

بیکاری در سطوحی است که بیشتر شبیه سال های رونق دهه 1950 و 1960 است، دستمزدهای بسیاری از مشاغل با مهارت پایین در حال افزایش است و حساب های بانکی به طور متوسط ​​هنوز مملو از پول نقد ناشی از برنامه های حمایت از ویروس کرونا است. گزارش ها و نظرسنجی های اخیر فدرال رزرو خانوارها را به طور متوسط ​​در وضعیت مالی قوی نشان می دهد.

واشنگتن (رویترز) – رئیس‌جمهور جو بایدن در حال برنامه‌ریزی رسانه‌ای است تا آمار کاهش یافته نظرسنجی‌های خود را قبل از انتخابات کنگره در نوامبر کاهش دهد و مدیریت خود را برای بهبود آمریکا از همه‌گیری ویروس کرونا و تلاش‌ها برای کاهش تورم مارپیچی ارتقا دهد.

مهار تورم نه تنها به تصمیم گیری ماهرانه بانک مرکزی نیاز دارد، بلکه به شانس کمی نیاز دارد. قیمت‌های جهانی با رویدادهایی مانند جنگ اوکراین و همه‌گیری ویروس کرونا و اینکه آیا افزایش دیگری می‌تواند دوباره تولید چین را کاهش دهد، تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

به گفته این مقام، کاخ سفید قصد دارد تا ماه ژوئن بر سطوح تاریخی ایجاد شغل و نرخ پایین بیکاری که در 17 ماه اول ریاست جمهوری بایدن دیده شده است، تاکید کند، تعهد وی برای احترام به استقلال فدرال رزرو و تلاش های آینده برای “قرار دادن پول بیشتر در جیب ها”. خانواده های کارگری.”

حزب اپوزیسیون جمهوری‌خواه که درگیر جنگ داخلی بر سر دروغ‌های انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سال 2020 است، حول مهار بایدن در مورد تورم متحد شده است.

اگر فدرال رزرو تورم را پایدارتر تشخیص دهد، جایگزین این است که بانک مرکزی نرخ های بهره را چنان بالا ببرد که اقتصاد با افزایش قابل توجه بیکاری وارد رکود شود. انتظار می‌رود سپتامبر ماه مهمی باشد، و انتظار می‌رود که فدرال رزرو به بررسی وضعیت خود بپردازد و تصمیم بگیرد که تهاجمی‌تر شود یا خیر.

در اواسط روز، اکثریت قریب به اتفاق بیش از 1000 نظر در یکی از معدود روزنامه های ملی کشور، قیمت گذاری داروهای تجویزی و طرح های اعتبار مالیاتی پاک بایدن را رد کردند، در حالی که در عوض از مالیات های کمتر و حفاری بیشتر نفت حمایت کردند و ایده های بایدن را رد کردند. داستان.

اما اعتماد کاهش یافته است و در نظرسنجی اخیر رویترز/ایپسوس، اقتصاد در صدر فهرست نگرانی های پاسخ دهندگان قرار گرفت. محبوبیت بایدن به 36 درصد کاهش یافته است، که پایین ترین میزان در دوره ریاست جمهوری وی است.

بهترین حالت برای بایدن در داخل این است که سیاست‌های پولی سخت‌تر فدرال رزرو به اندازه‌ای که هزینه‌ها کاهش می‌یابد، اقتصاد را کند می‌کند و شرکت‌ها بدون اینکه واقعاً شغل خود را کاهش دهند، فرصت‌های شغلی خود را کاهش می‌دهند.

یک مقام کاخ سفید گفت که دیدار بایدن با جروم پاول، رئیس فدرال رزرو برای بحث در مورد تورم در روز سه شنبه، اولین رویداد در دستور کار چند هفته ای بود.

(گزارش توسط Trevor Hunnicutt؛ نویسنده: Howard Schneider؛ ویرایش توسط Heather Timmons و Howard Goller)



Source link

در ظاهر، خانواده های کارگری خوب کار کرده اند.