ریچل زگلر، ستاره پیش درآمد Hunger Games، آیا او جنیفر لارنس بعدی است؟

رئیس‌جمهور جوان اسنو (تام بلیت) در حالی که لوسی را برای بازی‌های گرسنگی آماده می‌کند، به مربی منصوب می‌شود، اما او کم کم عاشق او می‌شود. اسنو با تمام وجود پانم در کنار خود، به نظر می رسد شانس را به نفع خود تغییر دهد. همانطور که می دانیم، پرزیدنت اسنو یک پسر اسلحه شیطانی واقعی است – او به وضوح داستانی بی رحمانه دارد که در راه است.

اما آیا این پیش درآمد موفقیت دیگری برای Lionsgate خواهد بود یا اینکه خیلی تفرقه انگیز است؟ طرفداران در حال حاضر با محتوای بیشتری از فرنچایز محبوب دیستوپیایی ترکیب شده اند، و Zegler نیز ثابت کرده است که یک ستاره قطبی است. اگر بخواهد از بازی های گرسنگی زنده بیرون بیاید، به اسپانسر نیاز خواهد داشت!

در حالی که این جملات به خودی خود معنی ندارند، به حرف اول هر کلمه نگاهی بیندازید: لوسی گری بیرد. او شخصیت رمان پیش درآمد سوزان کالینز 2020 است. باهوش، باهوش! و با این حال… خیلی نگران کننده!

طرفداران «بازی های گرسنگی» به دلیل اعلام پیش درآمد: ریبوت وحشتناک یا فصل جدید هیجان انگیز؟

کوین مازور

زمانی که جنیفر لارنس یک ستاره در حال ظهور بود، تازه نامزد اسکار شده بود استخوان زمستانی، او در نقش کتنیس اوردین در فرانچایز فیلم ایفای نقش کرد، نقشی که بسیار مورد توجه بود. به وضوح برای حرفه او معجزه کرده است. آیا مسیر زگلر یکسان خواهد بود؟

اگرچه لاینزگیت امروز به طور رسمی این خبر را اعلام کرد، زگلر نتوانست جلوی خود را بگیرد. بازیگر زن فرستاده است توییت رمزگذاری شده دیروز که نوشته بود، “گوش دهید… آیا همه شما می توانید بی سر و صدا بزرگ شوید؟ آیا در راه تبدیل شدن به فردی در حال استراحت هستید؟”

راشل زگلر اگرچه نامزد جایزه اسکار نشد – و تقریباً مراسم جشن را از دست داد – برای بازی خود در نقش ماریا در اقتباس اسپیلبرگ از افسانه ای موج زد. داستان سمت غربی. او برای اولین نقش روی پرده برنده جایزه گلدن گلوب شد و بعداً برای احیای جدید دیزنی انتخاب شد. سفید برفی و هفت کوتوله و شازم! قدرت خدایان.

در حالیکه بازی های گرسنگی یک فرنچایز خاص موسیقی نیست – منهای آن موسیقی متن های قاتل با آهنگ هایی از تیلور سویفت و لرد – این نقش برای بازیگر جوان موسیقی آواز دارد. لوسی وقتی در طول برداشت محصول منتهی به دهمین دوره بازی‌های گرسنگی سالانه آواز می‌خواند، توجه کاپیتول را به خود جلب می‌کند (به یاد داشته باشید: رمان‌های OG در طول بازی‌های گرسنگی ۷۴ و ۷۵ اتفاق افتادند).

تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها در تاریخ 17 نوامبر 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. همین الان ثبت نام کنید

درباره The Daily Beast بیشتر بدانید.

«داستان وست ساید» جدید اسپیلبرگ تقریباً به کمال رسید

راشل زگلر باید روی مهارت‌های قیطانی فرانسوی خود کار کند. به عنوان ادای احترام بعدی برای منطقه 12، داستان سمت غربی این بازیگر کفش های بزرگی به اندازه کتنیس اوردین دارد که باید آن را پر کند. زگلر به تازگی برای نقش لوسی گری بیرد در این فیلم انتخاب شد بازی های گرسنگی پیش درآمد تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها.

فرانسیس لارنس، که تکل ست را بر عهده داشت بازی های گرسنگی سه گانه منهای قسمت اول، برای کارگردانی فیلم بازخواهد گشت. بلیت قبلاً برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده است و جایگزین دونالد ساترلند شرور در نقش اسنو بزرگ شده است. سایر بازیگران هنوز فاش نشده اند.

کوین مازور

مطلع باشید و به گزارش های بی نظیر The Daily Beast دسترسی نامحدود داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





Source link