شاهزاده اندرو به طرفدار سرد سلطنتی در ساندرینگهام می گوید “روی روزنامه بایستد”

فیلم تعامل نشان می دهد که زنی که مشاوره دریافت می کند می گوید “متشکرم” و دوک می رود.

شاهزاده اندرو، دوک یورک، در مراسم روز کریسمس در کلیسای سنت مریم مجدلیه شرکت می کند - Getty Images Europe

این گردهمایی همچنین اولین باری بود که خانواده کریسمس را در املاک ساندرینگهام از زمان آغاز همه‌گیری کووید، که طی آن ملکه در قلعه ویندزور اقامت داشت، به اشتراک گذاشتند.

اندرو یک “ترفند” به یکی از تماشاگران پیشنهاد کرد که چگونه پاهای “یخ زده” خود را گرم نگه دارد و به او توصیه کرد که روی روزنامه بایستد.

زن پاسخ داد که پاهایش “یخ می زند” که اندروی خندان پاسخ داد: “آیا می دانستی ترفند آوردن روزنامه است؟ روی روزنامه بایستید و پاهایتان را عایق کنید.»

شاهزاده اندرو توصیه جدیدی به ناظران سلطنتی در مورد چگونگی گرم ماندن ارائه کرده است و می گوید که “ترفند” برای جلوگیری از سردی پاها این است که آنها را با روزنامه عایق بندی کنید.

شاهزاده اندرو توصیه های جدیدی به ناظران سلطنتی در مورد چگونگی گرم ماندن ارائه کرد - Getty Images Europe

در اولین جلسه جشن، اولین باری بود که شاهزاده لوئیس برای مراسم سنتی کلیسای روز کریسمس در سنت مریم مجدلیه به خانواده ملحق شد، جایی که او به همراه خواهر و برادرش پرنسس شارلوت، شاهزاده جورج و مادرش شاهزاده خانم ولز در آن شرکت کردند.



منبع

شاهزاده اندرو توصیه های جدیدی به ناظران سلطنتی در مورد چگونگی گرم ماندن ارائه کرد – Getty Images Europe

دوک یورک در حال شرکت در مراسم سنتی کلیسای روز کریسمس در ساندرینگهام – BACKGRID

شاهزاده اندرو، دوک یورک، در مراسم روز کریسمس در کلیسای سنت مریم مجدلیه شرکت می کند – Getty Images Europe

ناظر سلطنتی در حال صحبت با دوک، که خط پردازش را ترک کرد، فیلمبرداری شد خانواده سلطنتی کلیسای سنت مریم مجدلیه را ترک می کنند اگر از “سرد پا” رنج می برد، به او نزدیک شوید.

دوک یورک در حال شرکت در مراسم سنتی کلیسای روز کریسمس در ساندرینگهام - BACKGRID
دوک یورک پس از مراسم سنتی کلیسای روز کریسمس در ساندرینگهام ظاهر شد، جایی که جمعیت برای تماشای اعضای خانواده سلطنتی، از جمله پادشاه، ملکه همسر و شاهزاده ولز جمع شده بودند.

کامیلا را می توان دید که در حال لغزش از کنار اندرو در حالی که با مردم صحبت می کند، پس از اولین مراسم روز کریسمس توسط خانواده سلطنتی پس از مرگ ملکه فقید برگزار شد.