اعضای شورای شهر کالیفرنیا اولین شهردار زن آسیایی آمریکایی را مسدود کردند

اطلاعات بیشتر از NextShark: 4 مرد متهم به سرقت هایی شدند که صاحبان مشاغل آسیایی را در نیویورک هدف قرار دادند

این شورا قرار است روز دوشنبه به پنجمین عضو خود رای دهد، که پس از آن، در تئوری، به لی برای این سمت و جایگزینی شهردار ریک بونیلا رأی خواهد داد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دنیل دای کیم و رندال پارک در حال ساخت فیلم دزدی در آمازون هستند



منبع

لی همین احساس را ابراز کرد و گفت که او همچنین احساس خجالت و “غمگینی و ترس از سابقه ای که این اتفاق می افتد.”

نش در ادامه توضیح داد که چهار عضو باقیمانده شورا که همگی دموکرات هستند، همچنان منتظر صندلی خالی شده توسط دایان پاپان معاون شهردار پس از پیروزی در انتخابات مجلس ایالتی کالیفرنیا در منطقه 21 هستند. در ماه نوامبر توسط یک عضو پنجم شورا پر شود.

با این حال، این انتقال به تعویق افتاده است زیرا اعضای شورا لیزا دیاز نش و رابرت نیوسام همچنان مانع از این تلاش می شوند.

نش اظهارات لورین و لی را رد کرد و گفت: «ما در زمان بی‌سابقه‌ای هستیم و شورا در حال کار بر روی عضویت پنجمین عضو است. و به محض اینکه آن نفر پنجم را به دست آوریم، شهردار و معاون شهردار را انتخاب خواهیم کرد. بنابراین من این را اصلاً مایه شرمساری نمی بینم.”

در بیانیه ای، نش گفت هیچ اصطکاک بین او و لی وجود ندارد، زیرا او همچنین از حمایت از زن شورا حمایت می کند و او را “زنی بسیار توانا” توصیف می کند.

من معتقدم که ما در قلمروی ناشناخته و بسیار خطرناک هستیم. و من کاملاً معتقدم که این کاشتن بذر تفرقه و نزاع است که ترمیم آن سالها طول می کشد. KPIX.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دزدان مسلح مردی را با تپانچه شلاق می زنند تا رولکس 60000 دلاری خود را در 99 Ranch در Rowland Heights دریافت کند.

و من از بسیاری از اعضای انجمن خود شنیده ام، از جمله API و اعضای جامعه یهودی، که احساس می کنند به طرز باورنکردنی فریب خورده اند. به ما گفته می شود که منتظر نوبت خود باشیم و آن نوبت نمی رسد.»

صحبت کردن با اخبار مرکوری پس از جلسه شورا در روز چهارشنبه، آدام لورین، عضو شورا، گفت که او “برای شهر ما خجالت می کشد” و زمانی که “کار زیادی برای انجام دادن در شهر ما وجود دارد”، آنها با انجام هیچ کاری وقت خود را تلف می کنند.

سن متئو سیتی، کالیفرنیا، همچنان بدون شهردار است، زیرا دو عضو جدید شورا همچنان مانع از تصاحب یک زن آسیایی آمریکایی به عنوان بخشی از سنت 128 ساله این شهر می شوند.

عضو شورا آمورنس لی، یک دموکرات، قرار بود در 5 دسامبر به عنوان بخشی از کرسی شهردار بنشیند. سیستم چرخشی شهر، جایی که ارشد ترین عضو شورا در ردیف بعدی قرار می گیرد. در صورت انتخاب، لی می تواند اولین شهردار زن آسیایی آمریکایی در تاریخ شهر شود.

یک حادثه دیگر از مسدود کردن یک سیاستمدار آسیایی آمریکایی ساخته شده است هفته گذشته آنلاین شد پس از آنکه دموکرات‌های نیویورک در ژانویه مانع از روی کار آمدن لستر چانگ جمهوری‌خواه در مجلس ایالتی نیویورک شدند.

وقتی آن عضو شورای پنجم را انتخاب کردیم، می‌توانیم برای انتخاب شهردار و معاون شهردار هر پنج نفر را انتخاب کنیم. و در آن نقطه، من مشتاقانه منتظر هستم که با افتخار به عضو شورای لی به عنوان شهردار بعدی ما رأی بدهم.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: کیم جونگ جو، میلیاردر کره جنوبی و بنیانگذار شرکت بازی پشت «MapleStory» در سن 54 سالگی درگذشت.