زمانی که مجری فاکس او را به خاطر شکست های میان دوره ای ترامپ انتقاد می کند، صندلی جمهوری خواه شکست می خورد

رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواه، روز دوشنبه زمانی که استوارت وارنی، مجری برنامه فاکس بیزینس، او را به خاطر مسئولیتی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای نتایج ناامیدکننده انتخابات میان دوره ای حزب جمهوری خواه به دوش می کشد، به شدت متحیر کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که ترامپ از برخی از نامزدهای سنا در ایالت نوسانی که پیروزی‌های خود را به گوش می‌رسانند، مانند تد باد در کارولینای شمالی، حمایت کرد. مک دانیل همچنین پیشنهاد کرد که تصمیم اخیر دادگاه عالی مبنی بر لغو حق فدرال برای سقط جنین نقش مهمی در عملکرد حزب جمهوری خواه داشت.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

وارنی، یکی از مشاوران سابق ترامپ که به طور فزاینده‌ای از رئیس‌جمهور سابق انتقاد می‌کند، سپس به این فکر کرد که آیا مک دانیل مایل است بپذیرد که ترامپ سزاوار این است که برخی از مقصران را در انتخابات میان دوره‌ای به دوش بکشد.

“ترامپ! آیا این پاسخ سؤال شما نیست؟» وارنی اعلام کرد در حالی که مک دانیل به صحبت خود ادامه می داد. “شما در واقع یک سوال مطرح کردید. پاسخ ترامپ است، اینطور نیست؟»

مک دانیل خشمگین در یک نقطه گفت: «می‌دانی، من این را دوست ندارم».

با این حال، رئیس جمهوری خواهان همچنان از مقصر دانستن ترامپ خودداری کرد.

او با عصبانیت گفت: «می‌دانی، من این را دوست ندارم. “من این بسته بندی را دوست ندارم.”

شبکه تجاری فاکس

«آیا علناً می‌گویید که دونالد ترامپ مسئولیت برخی از شکست‌های انتخابات میان‌دوره‌ای را بر عهده دارد؟ آیا این را علناً می‌گویید؟» وارنی از رهبر RNC پرسید.

او در پایان تاکید کرد که «جنگ درون حزبی ما هرگز به این امر کمک نمی‌کند» در حالی که اظهار داشت که جمهوری‌خواه به «رای‌دهندگان ترامپ» به همان اندازه که به «رای دهندگان مک کین» و «رای‌دهندگان رامنی» نیاز دارد اگر می‌خواهد دموکرات‌ها را شکست دهد، نیاز دارد.

“خب، من فکر می کنم که تحت رهبری خود تغییرات زیادی ایجاد کرده ام. من همیشه به روی ایده‌ها و راه‌های جدید برای حرکت رو به جلو باز هستم. من تغییرات زیادی در RNC آوردم و به انجام آن ادامه خواهیم داد. اگر ما در سال 2024 موفق باشیم، باید آن را ادامه دهید.”

او با لکنت گفت: “من می گویم، من در حال حاضر در بازی سرزنش نیستم.” “من فکر می کنم ما باید تجزیه و تحلیل کنیم. فکر می کنم خیلی سریع است.»

“به آریزونا نگاه کنید، بالاترین رأی دهنده یک جمهوری خواه است. به گرجستان نگاه کنید. ما هشت مسابقه از نه مسابقه ایالتی را داشتیم که جمهوری خواهان برنده شدند. اما چرا جمهوری خواهان به یک جمهوری خواه رای می دهند و دیگری رای نمی دهند؟ مک دانیل اضافه کرد و باعث شد میزبان فاکس مداخله کند.

شبکه تجاری فاکس

«در اینجا تنها چیزی است که من فکر می کنم مردم باید در مورد آن صحبت کنند – میزان تقسیم بلیط. تعداد جمهوری‌خواهانی که بیرون رفتند و به یک جمهوری‌خواه رای دادند، در بالای جدول بود.»

در حین حضور در شبکه تجاری فاکس وارنی و شرکتمک دانیل برای اولین بار بر روی چالش های موقعیت رهبری RNC خود، به ویژه از سوی هارمیت دیلون، وکیل مشهور جناح راست، تحت فشار قرار گرفت.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

پس از اینکه “سونامی قرمز” مورد انتظار در انتخابات سراسری و ملی ماه گذشته محقق نشد، جمهوری خواهان به دنبال این هستند که هم ترامپ و هم رهبران جمهوری خواه را مقصر بدانند. درحالی‌که رسانه‌های محافظه‌کار – به‌ویژه فاکس و دیگر رسانه‌های مرداک – رئیس‌جمهور سابق را به دلیل حمایت از نامزدهای بی‌تجربه و استقبال از افراط‌گرایان سمی سرزنش کرده‌اند، مک‌دانیل نیز به‌خاطر عملکرد متوسط ​​حزب جمهوری‌خواه در معرض انتقاد قرار گرفته است.