کریس کاتان آلوم “SNL” پس از تشخیص ذات الریه شدید تحت عمل جراحی اضطراری قرار گرفت.

یک منبع نزدیک به کتان به فاکس نیوز دیجیتال پنجشنبه گفت که کتان “خوب کار می کند” و “هنوز در سرعتی است که فردا منتشر می شود.”

سخنگوی NBC به Variety گفت که این شبکه هیچ سابقه ای برای این ادعا ندارد و از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد.

پس از ورود کتان به بیمارستان، مشخص شد که او نیاز به جراحی اضطراری دارد. بر اساس گزارش ها، این عملیات موفقیت آمیز بوده و او قرار است روز جمعه آزاد شود.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

“او همیشه از ما مراقبت می کند، اکنون نوبت ماست که از او مراقبت کنیم @chriskattanofficial.”

“بریده شدن از دنیای بیرون کار آسانی نیست. افراد بیرونی اجازه ندارند با شما ارتباط برقرار کنند. من مشکلات خانوادگی داشتم. پدر ناتنی من بسیار بیمار است و من نتوانستم وضعیت او را بفهمم. این کار سخت بود،” او به خروجی گفت.

“اگر بلیط خریداری کرده اید، آنها به طور خودکار به تاریخ جدیدی منتقل می شوند، و اگر نتوانید آن را تهیه کنید، البته به شما بازپرداخت کامل ارائه می شود.”

کتان توضیح داد که از نمایش خارج شد زیرا انزوا از خانواده و دوستان در خارج برای او بسیار سخت بود.

کاتان، سمت چپ، از سال 1996 تا 2003 در “SNL” بازی کرد.

او به گلوبال تی وی گفت: «حالم خوب است. “برای اینکه روی پروژه های دیگر کار کنم، حالم خوب است. بالا و پایین سوار شدن گوزن شمالی ممکن است کاری به گردن شما داشته باشد و باید مراقب آن باشید، اما به غیر از آن، من برای انجام کارهای فیزیکی خوب بودم.”

در ماه فوریه، کتان طرفداران «برادر بزرگ مشهور» را غافلگیر کرد وقتی که به طور ناگهانی سریال را پس از تنها دو هفته در فصل 3 ترک کرد. این کمدین بعداً به این گمانه زنی پرداخت که جدایی او به دلیل ناتوانی اش در رقابت در چالش های فیزیکی سریال بود که نتیجه اش بود. صدمه.

کریس کاتان کریس پارنل فارل snl

او با اضافه کردن چندین ایموجی قلب قرمز نوشت: “این مرد شیرین و شیرین من پس از ترس شدید ذات الریه در مسیر بهبودی است.”

کریس کاتان، کمدین، در مورد اعتیاد به مواد افیونی صحبت می کند، امتحان «شنبه شب زنده» او

کریس روی زمین

کتان با خنده گفت: “آنها واقعاً می خواستند من بمانم.” “آنها قطعاً می خواستند من بمانم، زیرا ما با هم خوب کنار می آمدیم. من با همه کنار می آیم. آنها دوستان مادام العمر هستند، برای همیشه.”



منبع

در برنامه FOX NEWS بخوانید

کاتان در کتاب خاطرات خود در سال 2019 با عنوان «عزیزم به من صدمه نزن: داستان‌ها و زخم‌های پخش زنده شنبه شب»، ادعا کرد که این آسیب در طول یک طرح در سال 2001 در سریال طنز طولانی NBC رخ داده است. او گفت که پس از این حادثه از مشکلات سلامتی زیادی رنج می برد و به پنج عمل جراحی نیاز داشت که هزینه دو مورد آن توسط NBC پرداخت شد.

این کمدین 52 ساله روز یکشنبه پس از تشخیص ذات الریه به بیمارستان منتقل شد.

با این حال، کاتان گفت که با سایر شرکت کنندگان دوستی قوی برقرار کرده است و قصد دارد در تماس بماند.

کریس کاتان پس از تشخیص پنومونی شدید تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی ما اینجا را کلیک کنید

این کمیک قرار بود در دو نمایش جمعه در Market Lounge & Comedy Club در والپارایسو، ایندیانا اجرا شود. روز چهارشنبه، باشگاه کمدی اعلام کرد که نمایش ها لغو شده است و بیانیه ای از نمایندگی کتان را به اشتراک گذاشت.

ماریا لیبری، دوست دختر کتان، روز پنجشنبه عکسی از خود با ستاره «برادر پنهان» در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

فاکس نیوز دیجیتال تایید کرده است که کریس کاتان، آلترن “شنبه شب زنده” تحت عمل جراحی اضطراری قرار گرفته است زیرا با ذات الریه شدید مبارزه می کند.

در بیانیه آمده است: «به دلیل یک اورژانس پزشکی، کریس مجبور است برنامه های خود را در این هفته برنامه ریزی کند. او در حال حاضر در بیمارستان بستری است و حالش خوب است اما تا چند هفته نمی‌تواند روی صحنه باشد. او عمیقاً از اینکه نتوانسته است عذرخواهی می‌کند اما نمی‌تواند منتظر بماند تا در تاریخ اعلام شده به ایندیانا بیاید. خیلی زود!

کتان از سال 1996 تا 2003 در “SNL” بازی کرد. در حالی که در سال 2017 در “رقصیدن با ستاره ها” رقابت می کرد، کتان فاش کرد که سال ها قبل با انجام یک شیرین کاری گردن خود را شکسته است.