کارشناس پلیس می گوید قاتل پشت قتل دانش آموزان آیداهو احتمالا DNA را پشت سر گذاشته است، اما صحنه جنایت در خانه کالج می تواند تحقیقات را پیچیده کند.

اما این کارشناس گفت، اما خانه دانشگاهی که قتل در آن رخ داده است، می تواند تحقیقات را پیچیده کند.

  • در همین حال، هیچ دستگیری انجام نشده است، انگیزه ای منتشر نشده است، و هیچ مظنونی به طور علنی شناسایی نشده است، که باعث می شود شهر کوچک در حاشیه قرار گیرد و خانواده های قربانیان ناامید شوند زیرا تحقیقات قتل از هفته سوم خود می گذرد.

    جیاکالونه ماهیت این قتل ها را «از نزدیک و شخصی» خواند.

    سه نفر از چهار قربانی در خانه اجاره ای با دو هم اتاقی دیگر اشتراک داشتند و بنا بر گزارش ها، محل اقامت توسط یکی از همسایگان به عنوان “خانه مهمانی” توصیف شده است.

    «احتمالاً مقدار زیادی شواهد» در خانه خارج از دانشگاه در مسکو، آیداهو باقی مانده بود، جایی که چهار دوست در ساعات اولیه صبح روز 13 نوامبر کشته شدند، جوزف جیاکالون، گروهبان بازنشسته NYPD و استاد کمکی در نیویورک. کالج عدالت کیفری جان جی، روز سه شنبه به اینسایدر گفت.

    وی در مورد مظنون افزود: “شما نمی توانید به من بگویید که این فرد غرق در خون نبوده یا برخی از DNA خود را پشت سر نگذاشته است.”

    او گفت: «کسی که چاقویی را انتخاب می‌کند واقعاً می‌خواهد آن درد را تحمیل کند و وقتی این کار را انجام می‌دهد به چشمان او نگاه کند. به ندرت پیش می آید که موقعیتی داشته باشید که یک غریبه شما را تا این حد عصبانی کند.

    مدیسون موگن، کیلی گونکالوز، اتان چاپین و زنا کرنودل در یک آپارتمان خارج از دانشگاه در مسکو، آیداهو کشته شدند.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    جیاکالون، یک کهنه سرباز 20 ساله پلیس نیویورک و افسر فرمانده سابق جوخه پرونده سرد برانکس این وزارتخانه، به اینسایدر گفت که اگر بازرسان «پروفایل‌های DNA بسیار متفاوت» را در صحنه جرم کشف کنند، «آن‌ها نمی‌توانند به طور مؤثری در مورد یک شخص خاص صفر است.”

    “وقتی شما یک حمله از نزدیک و شخصی دارید، احتمال این وجود دارد [the victims] جیاکالون گفت: با خاراندن و کشیدن راه خود برای محافظت از خود، شانس گرفتن DNA از زیر ناخن‌ها بسیار زیاد است.

    به گفته مقامات، برخی از قربانیان جراحات دفاعی داشتند. جیاکالون گفت که ممکن است DNA مظنون زیر ناخن قربانیان وجود داشته باشد.

    یک کارشناس پلیس می‌گوید قاتل بی‌حرکتی که مسئول چاقو زدن چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو بود، احتمالاً DNA را پشت سر گذاشته است، اما یک کارشناس پلیس می‌گوید خانه دانشگاهی که قتل‌ها در آن رخ داده است، می‌تواند تحقیقات را پیچیده کند.

    اداره پلیس مسکو و یک پزشکی قانونی محلی گفته اند که دوستان کیلی گونکالوس، 21 ساله، مدیسون موگن، 21 ساله، زانا کرنودل، 20 ساله و اتان چاپین، 20 ساله، در 13 نوامبر پس از یک شب بیرون از خانه مورد حمله قرار گرفتند – احتمالا در هنگام خواب.

    این وزارتخانه روز دوشنبه گفت: “ما باور خود را مبنی بر اینکه این قتل ها یک حمله هدفمند بوده تغییر نداده ایم. با این حال، بازرسان به این نتیجه نرسیده اند که آیا هدف، محل سکونت یا ساکنان آن بوده است.”

    از همان روزهای اولیه تحقیقات، پلیس گفته است که دانش آموزان در یک “حمله هدفمند” کشته شده اند، اما اخیرا اعتراف کرده اند که نمی دانند آیا قربانیان جوان “هدف” بوده اند یا خیر.

    هنوز کسی در ارتباط با قتل های 13 نوامبر در مسکو، آیداهو دستگیر نشده است.

  • پلیس این هفته اعلام کرد که 113 مدرک فیزیکی جمع آوری شده و حدود 4000 عکس از صحنه جرم گرفته شده است. پلیس گفت که مقامات همچنین از خانه اسکن سه بعدی گرفتند.

    مدیسون موگن، کیلی گونکالوز، اتان چاپین و زنا کرنودل در یک آپارتمان خارج از دانشگاه در مسکو، آیداهو کشته شدند.اینستاگرام

    • یک کارشناس پلیس گفت قاتل که چهار دانش آموز آیداهو را با چاقو به قتل رساند احتمالا DNA را پشت سر گذاشته است.

    • جیاکالونه گفت: هر چه تحقیقات بیشتر طول بکشد، “بدتر می شود زیرا شما با موقعیتی روبرو هستید که در آن، رک و پوست کنده، ممکن است مظنونان زیادی داشته باشید و شواهد کافی برای اثبات یا رد آن نداشته باشید.”

      “بنابراین شما این همه خون دارید، و ممکن است تارهای مو وجود داشته باشد، اما شما همچنین با یک خانه دانشگاهی سر و کار دارید،” که در آن “مردم زیادی [are] جیاکالونه گفت: “پس احتمالاً ترکیبات زیادی با DNA وجود دارد.”

      او گفت: “فشار روی پرونده ای مانند این فوق العاده است و اکنون که سه هفته از آن می گذرد، این فشار فقط بدتر می شود.”

      جیاکالونه گفت که از چگونگی پیشرفت پرونده “نگران” است.