سازمان ترامپ در محاکمه تقلب مالیاتی مجرم شناخته شد

سوزان نچلس، وکیل سازمان ترامپ، پنجشنبه گفت: «ما امروز اینجا هستیم و فقط به یک دلیل: طمع آلن وایسلبرگ.

ویسلبرگ در معامله با دادستان ها به 15 فقره اتهامی – از جمله توطئه، سرقت بزرگ، کلاهبرداری مالیاتی جنایی و جعل سوابق تجاری – اعتراف کرد. او اعتراف کرد که حدود 1.7 میلیون دلار از مالیات خودداری کرده است.

ترامپ اخیراً با وجود تحقیقات جنایی در حال انجام، نامزدی ریاست جمهوری 2024 خود را آغاز کرد.

مربوط…



منبع

دادستانی وایسلبرگ را یک “عامل مدیریتی عالی” برای شرکت توصیف کرد و گفت که سازمان ترامپ از قانون شکنی او سود می برد.

به گزارش آسوشیتدپرس، دفاع ادعا کرد که اقدامات وایسلبرگ به نفع خودش بوده است، نه شرکت، و ادعا کرد که سازمان ترامپ از تخلف بی گناه است.

به گزارش آسوشیتدپرس، دادستان های نیویورک سه سال را صرف تحقیق درباره ترامپ و شرکت هایش کردند. دادستان جاشوا استینگلاس روز پنجشنبه به هیئت منصفه گفت که ترامپ «دقیقا می‌دانست که چه اتفاقی در تقلب شرکتش افتاده است».

هیئت منصفه نیویورک، سازمان ترامپ، گروهی از نهادهای تجاری متعلق به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، را در تقلب مالیاتی و سایر جرایم مجرم تشخیص داد.

ترامپ که شخصاً در این پرونده متهم نشده بود، اطلاع از این طرح را انکار کرد. روز یکشنبه، او این پرونده را “شکار جادوگر!” و یک “کلاهبرداری!”

دادستان به شهادت آلن وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی سابق که از سال 1973 برای شرکت ترامپ کار می کرد، تکیه کرد.

دفتر دادستان منطقه منهتن مدعی شد که این شرکت درگیر یک طرح تقلب مالیاتی 15 ساله بوده است و مدیران اجرایی غرامت خارج از دفترچه را به شکل هدایایی درو می کنند تا به آنها کمک کند از پرداخت مالیات بر درآمد خودداری کنند.

تصمیم این هیئت روز سه شنبه، در دومین روز مذاکرات هیئت منصفه در دادگاه عالی نیویورک اعلام شد. ممکن است سازمان ترامپ مجبور شود تا 1.6 میلیون دلار جریمه بپردازد که با توجه به اندازه شرکت ها مبلغ نسبتا کمی است.