دوشیزه سابق کرواسی پس از قهرمانی در جام جهانی با ویدیوی سوشی طرفداران ژاپنی را اذیت می کند


ایوانا نول، مدل کروات، پس از پیروزی کرواسی مقابل ژاپن در جام جهانی قطر، با ویدیویی از خود در حال خوردن سوشی، طرفداران ژاپنی را مورد تمسخر قرار داد.

نول 30 ساله پیشتر در همان روز به تیم ملی فوتبال ژاپن معروف به آبی سامورایی طعنه زده بود. یک پست اینستاگرام حاوی عکس هایی از خودش در مقابل همان رول های سوشی قبل از مسابقه آنها.

ژاپن، ما برای شما آماده ایم.» این کروات آلمانی الاصل در توضیح این پست با شکلک سوشی نوشت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: فیلیپینی ‘EJ’ Obiena رکورد پرش با چوب آسیا را شکست

کرواسی پس از یک بازی دراماتیک راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهد شد ضربات پنالتی 3-1 در بازی مقابل ژاپن در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره قطر. هر دو تیم در 60 دقیقه بازی به تساوی 1-1 رسیدند و 30 دقیقه وقت اضافه به آنها داده شد. این بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد که ژاپن و کرواسی در وقت اضافه موفق به گلزنی نشدند.

پس از پیروزی کرواسی با ریسک بالا، نول دوباره در اینستاگرام خود ویدیویی از خود در حال خوردن رول سوشی منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «فقط سوشی در منوی امروز موجود است».

اطلاعات بیشتر از NextShark: موتیمارو، فوق ستاره اسکاتلندی فولد، رکورد جهانی بیشترین بازدید یک گربه در یوتیوب را با نزدیک به 620 میلیون بازدید شکست.

یکی از کاربران ژاپنی اینستاگرام در پاسخ به پست او به تیم نول برای پیروزی در این بازی تبریک گفت. در همین حال، یکی دیگر از کاربران اینستاگرام از این مدل پرسید که آیا او این ویدئو را فقط به خاطر شکست کرواسی ژاپن منتشر کرده است؟

دوشیزه سابق کرواسی پس از قهرمانی در جام جهانی با ویدیوی سوشی طرفداران ژاپنی را اذیت می کند

من طرفدار تو در ژاپن هستم! یک کاربر ژاپنی اینستاگرام نوشت. من از تیم ملی کرواسی حمایت می کنم.

هنوز هم ژاپن به معنای واقعی کلمه نشان داد که فوتبال آسیا برای آنها ستایش است.

ممکن است در ضربات پنالتی برنده شده باشید (و خوش شانس بودید)، اما ژاپن بهتر بازی کرد. بنابراین می توانید احترام بگذارید.

قبل از مسابقه، نول که بیش از 1.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، دیده شد گرفتن عکس با حضور چند هوادار فوتبال ژاپنی در این بازی. او همچنین با دیگر هواداران ژاپنی خارج از ورزشگاه عکس گرفت.

چند روز قبل، نول بود آنلاین انتقاد کرد به دلیل حضور در بازی کرواسی مقابل مراکش در حالی که لباسی کاملاً صاف به تن داشت. محمد حسن الجفایری، یک کارآفرین برجسته قطری، در توییتر به انتقاد از لباس این مدل پرداخت و توضیح داد که مردان پوزخندی که هنگام پایین رفتن از پله ها از او عکس می گرفتند، لبخند نمی زدند زیرا از نحوه لباس پوشیدن او خوششان می آمد.

فقط برای اطلاعات شما، آنها عکس می گیرند نه به این دلیل که او را دوست دارند، بلکه به این دلیل که از لباس پوشیدن او با توجه به فرهنگ ما خوششان نمی آید.” شما می توانید این را با هر قطری محلی تأیید کنید.

کسانی که برای تماشای جام جهانی به قطر سفر می کنند توصیه می شوند پوشیدن لباس هایی که شانه های خود را بپوشاند و از پوشیدن دامن های کوتاه در هنگام ورود به مراکز خاص مانند موزه ها، مراکز خرید و رستوران های منتخب خودداری کنند. عدم انجام این کار ممکن است منجر به جریمه سنگین یا مجازات زندان شود.

نول در اظهار نظر در مورد قوانین، اعتراف کرد که پس از شنیدن کد لباس شوکه شده است، و خاطرنشان کرد که متوجه شده است که لباسی متناسب با توضیحات ندارد.

من خیلی عصبانی بودم چون اگر مسلمان نیستم و اگر ما در اروپا به حجاب و نقاب احترام می گذاریم، فکر می کنم آنها باید به شیوه زندگی ما، مذهب ما نیز احترام بگذارند و در نهایت من لباس و بیکینی بپوشم چون کاتولیک هستم. نول گفت: از کرواسی که به خاطر جام جهانی اینجاست.

کرواسی پس از مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برزیل می رود کره جنوبی را شکست داد 4-1.

تصویر ویژه از طریق @knolldoll





منبع