نتایج دور دوم انتخابات گرجستان را دنبال کنید

یادآوری آنچه در خطر است: دموکرات‌ها پیش از این با پیروزی در سایر ایالت‌ها اکثریت مجلس عالی را به دست آورده‌اند، اما رقابت دور دوم سنا بین رافائل وارناک، رئیس جمهور فعلی دموکرات و هرشل واکر، رقیب جمهوری‌خواه، همچنان اهمیت دارد.

🗳️ پوشش زنده و نتایج ما را اینجا دنبال کنید.

سریع واقعی: داستان هایی که می خواهید بخوانید

  • چرا بایدن در آریزونا است: رئیس جمهور در فینیکس خواهد بود تا کارخانه جدید شرکت تولید نیمه هادی تایوان را که یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های مستقیم خارجی در سراسر ایالات متحده است، معرفی کند.

  • شرکت‌های ترامپ به اتهام کلاهبرداری مالیاتی مجرم شناخته شدند: هیئت منصفه منهتن دو شرکت رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ را به تمامی اتهامات مربوط به یک طرح کلاهبرداری مالیاتی مجرمانه محکوم کرد و پیچیدگی جدیدی به بسیاری از تحقیقات و مسائل حقوقی که بر کمپین سوم ریاست جمهوری او سایه انداخته بود، اضافه کرد. خود ترامپ متهم نشد.

  • در گرجستان روز انتخابات دور دوم است، خوانندگان OnPolitics و رای دهندگان گرجستان بار دیگر حرف آخر را برای کنگره می گویند. نظرسنجی در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی بسته خواهد شد. [live updates]

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نتایج دور دوم انتخابات جورجیا را دنبال کنید، اخبار سیاسی برتر بیشتر



منبع

میچ مک کانل ترامپ را به خاطر اظهارات قانون اساسی سرزنش کرد: رهبر جمهوریخواه سنا در دومین بیانیه خود علیه ترامپ در چند هفته اخیر، علیه درخواست عجیب ترامپ برای “فسخ” قانون اساسی ایالات متحده و نصب او به عنوان رئیس جمهور به دلیل مشکلات ادعایی در انتخابات 2020 صحبت کرد.

چگونه مار-آ-لاگو در کانون توجه می ماند: اقامتگاه و اقامتگاه شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، مکه MAGA ترامپ بوده است، حتی در شرایطی که ناظران دولتی اغلب تضاد منافع را در زمان ریاست جمهوری ترامپ علامت‌گذاری می‌کنند و از آن زمان به عنوان خودفروشی مشکل‌ساز یاد می‌شوند. درباره مکانی که میزبان رویدادهای سیاسی – و جنجال است، چه باید بدانید.

  • انتخابات ویژه گرجستان تعیین خواهد کرد که آیا مجلس به طور مساوی 50 به 50 تقسیم می شود یا خیر، که ثابت کرد طناب سختی برای رئیس جمهور جو بایدن و دموکرات ها بود.

    🗳️ آینده انتخابات چیست؟ فردا دادگاه عالی با پرونده ای دست و پنجه نرم خواهد کرد که برخی از مدافعان – اعم از لیبرال و محافظه کار – می ترسند نحوه برگزاری انتخابات فدرال را با شروع رقابت ریاست جمهوری 2024 مختل کند. در مورد موردی که می تواند به ایالت ها قدرت بیشتری در مورد انتخابات فدرال بدهد چه باید بدانید.

    اگر واکر برنده شود، این فشار بر دموکرات ها برای متحد ماندن را حفظ می کند. همچنین به سناتورهای میانه رو تا محافظه کاران از نظر نامزدی نزدیک قضایی یا سایر تأییدیه های مهم اداری قدرت بیشتری می دهد.

    اگر وارناک برنده شد، اکثریت 51 کرسی به دموکرات‌های سنا کنترل کمیته‌ها را می‌دهد و آنها را از تکیه بر کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور برای دادن آرای تساوی آزاد می‌کند.