یکی از مسافران خطوط هوایی هاوایی که پس از سوار شدن به هواپیما به دلیل «بلیت نامعتبر» از هواپیما خارج شد، می‌گوید که این شرکت در ابتدا «مایل به پذیرش هیچ چیزی نبود».

به گفته DeMarre، مامور “مایل نبود هیچ چیزی را بپذیرد” بنابراین او در نهایت منصرف شد و به کانتر دلتا رفت تا یک پرواز همان روز به Maui رزرو کند که در نهایت هزینه رفت و برگشت 2000 دلاری داشت. زمانی که او به مائوئی رسید، پنجره پیکاپ ماشین کرایه‌ای او از بین رفته بود، بنابراین او و دخترش یک Uber را به استراحتگاه خود بردند.

سفر صخره‌ای DeMarre یکی از داستان‌های وحشتناک مسافرانی است که به‌سرعت رو به رشد است، زیرا خطوط هوایی کم‌کار به مبارزه با تقاضای بالا ادامه می‌دهند، باعث تأخیر و کنسلی می‌شوند و مشکلاتی را در مورد گم‌کردن چمدان‌ها و خدمات مشتری ایجاد می‌کنند.

“آنها اعتراف کردند که چند اشتباه در پایان آنها رخ داده است که باعث شد کل وضعیت مانند قبل از بین برود… من واقعاً از روندی که اوضاع پیش آمد خوشحالم. متاسفم که طولانی شد. اما در نهایت فکر می‌کنم اتفاق درست در درازمدت رخ داده است.» او در جدیدترین TikTok خود گفت.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

خطوط هوایی هاوایی اخیراً در فهرست سالانه AirlineRating برترین خطوط هوایی جهان در رتبه هفدهم قرار گرفت.

سه روز و چند میلیون بازدید از ویدیوهای اولیه TikTok بعداً، شرکت هواپیمایی با DeMarre تماس گرفت و عذرخواهی کرد، و همچنین مبلغ کامل بلیط هواپیمایی هاوایی و دلتا و همچنین سفر اوبر را بازپرداخت کرد.

مسافر خطوط هوایی هاوایی، رایان دیمار، به دلیل «بلیت نامعتبر» از پرواز به مائوئی حذف شد.

  • اسکرین شات های TikTok از Ryan DeMarre

    ماموران میز نتوانستند اطلاعات بیشتری در مورد آنچه اتفاق افتاده به او بدهند، و همچنین نتوانستند به سرعت او و دخترش را در اختیار بگیرند.

  • او گفت: “هواپیمایی هاوایی، من منتظر بازپرداخت کامل هزینه پروازهای خود و دخترم هستم، به علاوه اوبر ما، و فکر می کنم شما بچه ها یک عذرخواهی به من بدهکار هستید.” “من اکنون با شما تماس گرفتم تا این موضوع را با هم هماهنگ کنید و هیچ پاسخی از شما دریافت نکردم. واقعا از خطوط هوایی هاوایی ناامید شدم.”

    نماینده خطوط هوایی هاوایی بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر در مورد این حادثه پاسخ نداد.

    خدمه پرواز او را به سمت میز خطوط هوایی هاوایی هدایت کردند و در آنجا به او گفتند که اجازه بازگشت به هواپیما را نخواهد داشت و اطلاعات کمی در مورد دلیل بلیط نامعتبر داده شد. در همین حال، مامور میز گفت که کیف دخترش در کشتی باقی خواهد ماند و در مائویی منتظر او خواهد بود.

    مردی که پس از سوار شدن به پرواز به مائوئی با دخترش به دلیل «بلیت نامعتبر» از خطوط هوایی هاوایی اخراج شد، ناامیدی خود را به عنوان بخشی از یک داستان هشدار دهنده ویروسی به TikTok برد.

    او در ادامه فیلم درباره این حادثه گفت: «من جلوی پیشخوان بلند شدم و سعی کردم تا جایی که می‌توانم خونسرد و آرام باشم. “خونم داشت به جوش می آمد، اما سعی کردم آن را نگه دارم، این شبیه به روش آیداهو است. ما در آنجا با نماینده صحبت می کردیم، به نظر می رسید او نمی توانست مستقیماً به من پاسخ دهد که چرا بلیط نامعتبر است.”

    سفر صخره‌ای دیمار یکی از داستان‌های ترسناک مسافرانی است که به سرعت در حال رشد است.

  • در مجموعه‌ای از ویدئوها که اکنون میلیون‌ها بار دیده شده است، مسافر رایان دیمار تجربه گیج‌کننده‌اش با این شرکت هواپیمایی را که در پروازی از سیاتل به مائویی در تاریخ 2 ژوئیه رخ داد، شرح داد.

    او در ویدیوی اول که نشان می‌داد دمار و دخترش از هواپیما خارج می‌شوند، نوشت: “با بلیط “نامعتبر” شروع شد.

    TikTok/Ryan DeMarre