سناتور تد کروز می گوید دادگاه عالی در حکم ازدواج همجنس گرایان اشتباه کرده است

سایر احکامی که به بند مربوط به دادرسی اشاره می کنند عبارتند از Griswold v. Connecticut که حق استفاده از روش های پیشگیری از بارداری را برای زوج های متاهل ایجاد کرد. لارنس علیه تگزاس، که ایالت ها را از ممنوعیت روابط جنسی بین افراد همجنس منع می کند. و Loving v. Virginia، که از ازدواج بین نژادی محافظت می کند.

او ماه گذشته گفت: «هر تصمیم اساسی در روند دادرسی «به‌طور آشکار اشتباه است»، و افزود که «ما موظفیم «خطایی» را که در آن سوابق ایجاد شده را تصحیح کنیم.

سناتور تد کروز (تگزاس) روز شنبه گفت که او معتقد است دادگاه عالی ایالات متحده زمانی که ازدواج همجنس گرایان را در سراسر کشور در تصمیم مهم سال 2015 Obergefell v.

اوبرگفل، مانند رو در مقابل وید، دو قرن از تاریخ ملت ما را نادیده گرفت. ازدواج همیشه موضوعی بود که به ایالت ها واگذار می شد. در اوبرفل، دادگاه گفت نه، ما بهتر از شما می دانیم، و اکنون هر ایالتی باید ازدواج همجنس گرایان را تحریم و اجازه دهد. من فکر می کنم که این تصمیم زمانی که تصمیم گرفته شد به وضوح اشتباه بود. این بیش از حد دادگاه بود.»

سناتور تد کروز گفت که او معتقد است دادگاه عالی ایالات متحده زمانی که ازدواج همجنس گرایان را در سراسر کشور در سال 2015 قانونی کرد،

قاضی کلارنس توماس این نگرانی را تشدید کرد و در یک نظر موافق انفرادی اظهار داشت که هر تصمیمی که توسط دیوان عالی صادر می شود و اعلام می شود که توسط بند روند قانونی اصلاحیه چهاردهم پشتیبانی می شود، مانند Roe v. Wade، باید تجدید نظر شود.

سناتور تد کروز گفت که او معتقد است دادگاه عالی ایالات متحده زمانی که ازدواج همجنس گرایان را در سراسر کشور در سال 2015 قانونی کرد، “بیش از حد” و “به وضوح اشتباه” بود. (عکس: تام ویلیامز از طریق گتی ایماژ)

کروز قبلاً از اجازه دادن به ایالت‌ها برای غیرقانونی کردن ازدواج همجنس‌گرایان دفاع کرده بود. برای بسیاری، به دلیل رای دادگاه عالی ماه گذشته در مورد حقوق سقط جنین در پرونده Dobbs v.

توماس به نظر خود به پرونده های اوبرگفل، گریسوولد و لارنس اشاره کرد، اما به پرونده Loving اشاره ای نکرد، که اگر لغو شود، می تواند ازدواج بین نژادی او را تهدید کند.

سناتور تد کروز گفت که او معتقد است دادگاه عالی ایالات متحده زمانی که ازدواج همجنس گرایان را در سراسر کشور در سال 2015 قانونی کرد، “بیش از حد” و “به وضوح اشتباه” بود. (عکس: تام ویلیامز از طریق گتی ایماژ)

کروز در پادکست خود در مورد اختلافات بین آن پرونده و تصمیم اخیر دادگاه عالی که Roe v. Wade را که قبلاً از حقوق سقط جنین در سراسر کشور حمایت می کرد، لغو کرد، صحبت می کرد. او از دادگاه به دلیل ممانعت از تصمیم گیری در مورد مجاز بودن ازدواج همجنس گرایان توسط ایالت ها انتقاد کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع