یادداشت داخلی نشان می دهد که چگونه Kyrsten Sinema به کارکنان دستور داده است تا با خواربار فروشی ها برخورد کنند و مطمئن شوند که WiFi خود را تعمیر می کند: گزارش.

هرلی بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این خبرگزاری به نقل از این سند گفت: “کرستن سخت کار می کند، اما از زمان شخصی خود محافظت می کند.”

Insider نتوانست به طور مستقل محتویات راهنما را تأیید کند.

دیلی بیست راهنمای 37 صفحه ای کارکنان سناتور کیرستن سینما را به دست آورد.

  • سایر دستورالعمل‌ها عبارتند از اطمینان از اینکه سینما یک ماساژ هفتگی و یک ساعته داشته باشد و همیشه یک بطری آب با دمای اتاق در دسترس داشته باشد. دیلی بیست همچنین گزارش داد که راهنما به کارکنان دستور داده است که در صورت قطع شدن سرویس اینترنت در آپارتمان سناتور، با ورایزون تماس بگیرند تا تعمیر را تعیین کنند.

    در این سند آمده است: «هیچ وقت، خارج از ساعات کاری «معمول» بدون دریافت اجازه از کیرستن، برنامه‌ریزی نکنید. او به ندرت موافقت می کند که خارج از ساعات کاری معمولی کار کند، بنابراین فقط بپرسید که آیا این کار مهمی است یا خیر.

    سند به دست آمده توسط The Daily Beast همچنین شامل نکاتی در مورد این است که در صورت امکان سناتور نباید در خارج از ساعات اداری مزاحم شود.

    آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که او یک ماساژ هفتگی دریافت می کند و یک بطری آب “در دمای اتاق” را بسته است.

  • هانا هارلی، نماینده سناتور، گفت: “اطلاعات ادعایی – که از نقل قول های ناشناس و سند ادعایی که من نمی توانم آن را تأیید کنم – به دست آمده است – با دستورالعمل های رسمی دفتر سناتور سینما مطابقت ندارد و نشان دهنده سیاست های رسمی دفتر سناتور سینما نیست.” سينما به ديلي بيست گفت.

    سینما کریسمس

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    دیلی بیست گزارش داد که این سند را به طور کامل دیده و هشدار داده است که ممکن است چند سال از عمر آن گذشته باشد. این رسانه گفت که به طور مستقل صحت این سند را تایید کرده است.

    بر اساس راهنمای 37 صفحه ای کارکنان که توسط The Daily Beast به دست آمده و روز پنجشنبه منتشر شد، سناتور Kyrsten Sinema از آریزونا فهرست بلندبالایی از الزامات را برای دستیاران خود تنظیم کرد.

    سناتور کیرستن سینما آریزونا.آنا مانی میکر/گتی ایماژ

    • به گفته راهنما، سينما دستورالعمل‌هاي سختي را در مورد برنامه خود صادر كرده بود – براي يكي، به دستيارش گفته شد كه در ابتداي هفته كار از او در واشنگتن بپرسد كه آيا به مواد غذايي نياز دارد يا خير. به گزارش دیلی بیست، دستیار باید با رئیس دفتر سینما تماس بگیرد تا “اطمینان حاصل شود که این کار انجام شده است.”

      طبق گفته The Daily Beast، به کارکنان دستور داده شد که اطمینان حاصل کنند که سینما هر هفته مواد غذایی دارد.

    • هرلی همچنین گفت که سینما “نیازی به کارکنان برای انجام وظایف شخصی ندارد.”