گوینده سی‌ان‌ان، عضو کمیته 6 ژانویه، زوئه لوفگرن را در تبادل تنش روی آنتن می‌افزاید.

کیلار لوفگرن را در مورد تصمیم کمیته منتخب برای ارجاع پرونده های قانونگذاران به کمیته اخلاق تحت فشار قرار داد.

مجری سی‌ان‌ان، برایانا کیلار، نماینده زوئی لوفگرن (دکتر کالیفرنیا)، یکی از اعضای کمیته منتخب مجلس نمایندگان در 6 ژانویه، به دلیل ارجاع تعدادی از جمهوری‌خواهان به کمیته اخلاق مجلس نمایندگان – به جای وزارت دادگستری – از سوی هیئت تحقیقاتی رفت. پس از اینکه قانونگذاران جمهوری خواه به احضاریه های آن عمل نکردند.

“چرا این کار را کردی، زیرا می دانستی که چیزی از آن نخواهد شد؟” کیلار پرسید.

در ویدیوی زیر می‌توانید به نظرات لوفگرن در مورد چگونگی پاسخ کمیته اخلاق گوش دهید.

مربوط…



منبع

این اقدام برای ارجاع پرونده های آنها به کمیته اخلاق که تعداد زوج دموکرات و جمهوری خواه دارد، در حالی صورت می گیرد که جمهوری خواهان قرار است ماه آینده کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیرند. مک کارتی برای رئیس‌جمهوری مورد علاقه است و بعید است که اعضای حزب جمهوری‌خواه موافقت کنند که درباره جمهوری‌خواهان تحقیق کنند.

Mediaite خاطرنشان کرد که این کمیته موارد دیگری از افرادی را که از احضاریه های آن پیروی نکرده اند، از جمله موارد استیو بنن و پیتر ناوارو، دستیاران رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، به وزارت دادگستری ارجاع داده است.

لوفگرن گفت که معتقد است از این ارجاعات نتیجه ای حاصل خواهد شد، اما کیلار فشار آورد و گفت که خانم کنگره می داند که جمهوری خواهان قرار نیست اقدامی علیه جمهوری خواهان انجام دهند.

بنابراین تأثیر ارسال این ارجاع به کمیته اخلاق این است که در آن کمیته مرده است. چرا این کار را بکنم؟» کیلار ادامه داد.

کمیته منتخب مسئول بررسی شورش مرگبار در کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی (رئیس کالیفرنیا) و نمایندگان جیم جردن (راست اوهایو)، اسکات پری (R-Pa) را معرفی کرد. ) و اندی بیگز (R-Ariz.) به کمیته اخلاق مجلس نمایندگان روز دوشنبه.