گزارش شده است که دونالد ترامپ از دست یک خبرنگار عصبانی شده و گوشی های او را پرت کرده است


گزارش شده است که دونالد ترامپ پس از ناامید شدن از سؤالات این روزنامه نگار در مورد تحقیق در مورد پرونده استورمی دانیلز، دو تلفن همراه متعلق به وان هیلیارد، خبرنگار NBC News را به یک طرف پرت کرد.

واشنگتن پست و ونیتی فیر روز سه شنبه گزارش دادند، رئیس جمهور سابق به هیلیارد گفت که «دیگر از من سؤال نپرسد» در خلال یک جدل مطبوعاتی در هواپیمای خود که از یک گردهمایی مبارزاتی در واکو، تگزاس در 25 مارس بازمی گشت.

در تبادلی که هر دو رسانه صوتی از آن به دست آوردند، ترامپ گزارش داد که تحقیقات آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن در مورد پرداخت به دانیلز – که نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری 2024 یک هفته بعد به خاطر آن متهم شد – را به عنوان یک “تحقیق جعلی” محکوم کرد.

در این فایل صوتی، ترامپ که چندین بار سؤالات خود را از ترامپ پیگیری کرد، به هیلارد گفت: «من نمی‌خواهم با شما صحبت کنم».

ترامپ افزود: «تو آدم خوبی نیستی».

هنگامی که هیلارد بعداً از ترامپ سؤال دیگری پرسید، شخصیت سابق تلویزیون واقعی پاسخ داد: «بیا برویم، او را از اینجا بیرون کن. بیرون از این جا. بیرون از این جا.”

ونیتی فر گفت، پس از اطمینان از اینکه دو گوشی روی میز متعلق به هیلیارد است، رئیس جمهور سابق “تلفن ها را به کناری پرت کرد” روی صندلی کنارش.

به اعضای رسانه ها گفته شد که این نزاع به پایان رسیده است و ترامپ را که اغلب به مطبوعات حمله می کند، پشت میز گذاشته اند. هیلیارد در مورد حادثه گزارش شده اظهار نظری نکرده است. استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ به روزنامه پست گفت که ترامپ در این انتخابات «خبرنگاران اصلی بسیاری را در هواپیما داشته است و هیچ حادثه منفی رخ نداده است».

مربوط…



منبع