مت گاتز می گوید که AOC “خیلی اشتباه می کند” اما “او فاسد نیست” زیرا این جفت با هم متحد شدند تا کنگره را از معامله سهام جلوگیری کنند.

نمایندگان گاتز، اوکاسیو-کورتز و فرانکل فوراً به درخواست‌های اینسایدر برای اظهارنظر که خارج از ساعات کاری عادی ارسال شده بود، پاسخ ندادند.

و آن دو قبلا با هم متحد شده اند. هر دو قانونگذار در ماه فوریه نامه‌ای را امضا کردند که در آن از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، خواستند تا پیش از اعزام نیروهای آمریکایی به جنگ اوکراین، از کنگره موافقت کند.

قانونگذار فلوریدا گفت: اعضای کنگره تنها در سال گذشته 788 میلیون دلار اوراق بهادار معامله کردند.

هر دو قانونگذار کنگره در روز سه‌شنبه تیمی غیرمحتمل برای ارائه یک لایحه جدید تشکیل دادند.

  • هدف این لایحه منع اعضای کنگره و همسرانشان از معامله در بازار سهام است.

  • نماینده مت گاتز و نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز
    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    آنها همچنین در سال 2021 با 62 رهبر دیگر کنگره از لایحه ای حمایت کردند که به دنبال منع اعضای کنگره و برخی کارمندان کنگره از تجارت اوراق بهادار بود. سوابق نشان می دهد که این لایحه به رای گیری در صحن مجلس نرفت.

    برایان فیتزپاتریک، نماینده پنسیلوانیا، که از لایحه آنها نیز حمایت مالی کرد، گفت که قانون‌گذارانی مانند اوکاسیو کورتز و گاتز در یافتن زمینه‌های مشترک در مورد موضوعاتی مانند معاملات سهام “پیام قدرتمندی برای آمریکا” بود.

    روز سه‌شنبه، گاتز به فاکس نیوز گفت که او، اوکاسیو کورتز و دیگر قانون‌گذاران «به‌شدت» درباره آخرین لایحه خود مذاکره کردند.

    فرانکل روز سه شنبه به سی ان ان گفت که حسابش توسط یک مدیر مستقل پول اداره می شود.

    گیتز هر دو را دارد انتقاد کرد و از اوکاسیو کورتز دفاع کرد، توییت کردن در سال 2020 که او خارج از محل کار با بسیاری از همکاران جمهوری خواه خود کنار می آید. گاتز “او عوضی نیست.” توییت کرد در جولای 2020

    پروژه Conflicted Congress Insider که به بررسی عمق تضاد منافع و معامله با خود در کاپیتول هیل می پردازد، همچنین دریافت که 182 کارمند ارشد کنگره قانون سهام را نقض کرده اند.

    گاتز و اوکاسیو کورتز رابطه ضعیفی دارند، اما قبلا با هم کار کرده اند

    “و من باید باور کنم که او ناگهان حرکاتی انجام می دهد که انگار وارن بافت است؟” گاتز به واترز گفت.

    او در بیانیه ای گفت: «این یک عقل سلیم اولیه و یکپارچگی 101 است.

    گیتز به واترز گفت: «ما می‌خواستیم مطمئن شویم که اعضای کنگره نمی‌توانند فقط روکش داشته باشند تا یکی از اعضای خانواده آن سهام را برای آنها معامله کند.

    فرانکل اولین بار در نوامبر 1986 به عضویت مجلس نمایندگان فلوریدا انتخاب شد و اکنون نماینده منطقه 22 ایالت است.

    نماینده نیویورک چندین بار از گاتز انتقاد کرده است. با انتقاد از پیشنهاد آب و هوایی که در سال 2019 ارائه کرد، اظهار نظر در مورد تحقیقات قاچاق جنسی علیه او و توصیف او به عنوان “مدل موی بد در کت و شلوار ارزان”.

    گیتز روز سه‌شنبه به جسی واترز، مجری فاکس نیوز گفت: «AOC خیلی اشتباه می‌کند، او احتمالاً همین را در مورد من می‌گوید، اما فاسد نیست». و من با هر کسی و هرکسی کار خواهم کرد تا اطمینان حاصل کنم که کنگره تا این حد به خطر نیفتد.»

    اوکاسیو کورتز، که خود را یک سوسیالیست دموکراتیک می نامد، و گاتز، یکی از اعضای حزب راست افراطی آزادی، ممکن است اولین قانونگذارانی نباشند که وقتی به نقاط مشترک در کنگره فکر می کنیم، به ذهنشان خطور می کند.

    مت گاتز، نماینده فلوریدا، روز سه شنبه گفت که فکر می کند AOC اغلب اشتباه می کند، اما “فاسد نیست”.

  • قانونگذار فلوریدا و اوکاسیو کورتز که دارند از لحاظ تاریخی با یکدیگر برخورد کرده و در اهداف متضاد ایدئولوژی های سیاسی بوده اند، روز سه شنبه لایحه ای را با هدف ممانعت از سرمایه گذاری اعضای کنگره و همسرانشان در بازار سهام ارائه کرد.

    مت گاتز، نماینده فلوریدا، روز سه‌شنبه از الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا دفاع کرد و به فاکس نیوز گفت که او “فاسد نیست” زیرا این زوج برای طرح یک لایحه جدید دو حزبی متحد می‌شوند.

    آنها و چند تن دیگر از رهبران کنگره هشدار دادند که تجارت کنگره اعتماد به دولت را از بین می برد و باعث تضاد منافع می شود.

    گیتز با اشاره به دو شخصیت سینمایی و تلویزیونی با بازی مایکل داگلاس و دامیان لوئیس گفت: «از هر چهار عضو کنگره یک نفر این کار را انجام می‌دهد، و دقیقاً اینطور نیست که من با تعدادی از گوردون گکوس و بابی اکسلرودز انتخاب شده باشم. که در بازار سهام ثروت هنگفتی به دست آورد.