کمپین ترامپ به یک متخصص 750000 دلار برای کشف تقلب در انتخابات 2020 پرداخت کرد تا او در عرض چند دقیقه شکایات آنها را رد کند.

  • کتاب جدیدی به مدت‌هایی که کمپین ترامپ برای کشف تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ طی کرد، روشن می‌کند.

  • کن بلاک، یک مهندس نرم افزار، فاش کرد که حدود 750000 دلار برای کمک به انجام جستجو به او دستمزد دریافت کرده است.

  • با وجود پرداخت زیاد، بلاک به BI گفت که او بسیاری از ادعاهای کلاهبرداری را در عرض چند دقیقه رد کرد.

به گفته شخصی که برای سود بردن از آن حضور داشت، یک تجارت بزرگ به وجود آمد تا به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا کمک کند تا ادعاهای نادرست خود مبنی بر تقلب در رأی دهندگان در انتخابات 2020 را تأیید کند.

کن بلاک، مهندس نرم‌افزار، پیش از انتشار کتاب آینده‌اش «Disproven» به Business Insider گفت که حدود 750,000 دلار برای انجام تحقیقاتی که وجود تقلب گسترده رای‌دهندگان را در ایالت‌های نوسان تأیید می‌کند، از جمله آریزونا، جورجیا، نوادا، میشیگان، دریافت کرده است. ویسکانسین و پنسیلوانیا

علیرغم پرداخت زیاد، بلاک نتوانست چیزی پیدا کند. او حتی برخی از ادعاهای تقلب در رأی‌دهندگان را در عرض چند دقیقه رد کرد و به داده‌های ناقصی اشاره کرد که به اشتباه تقلبی تفسیر شده بودند، رأی‌دهندگانی با همین نام به‌عنوان رأی‌های تکراری شمارش شده‌اند، و داده‌های مربوط به برگه‌های رأی پستی به اشتباه پرچم‌گذاری شده‌اند.

در حالی که بلاک گفت که تحت فشار قرار نگرفته است که یافته‌های خود را نادرست ارائه دهد، تیم ترامپ نمی‌خواستند آن را بشنوند وقتی او اخباری مبنی بر عدم اثبات تقلب را به آنها ارائه کرد.

در یک نمونه، بلاک تأیید کرد که ثابت کرد یکی از ادعاهای پشت شکایت تیم ترامپ در پنسیلوانیا نادرست است، که بلافاصله به کنفرانس تلفنی او پایان داد.

نمایندگان ترامپ بلافاصله به درخواست اظهارنظر بیزینس اینسایدر پاسخ ندادند.

او در مقاله‌ای که اخیراً تجربه خود را در AZ Central بازگو می‌کند، می‌گوید، بلاک متوجه شد که کمتر از 200 رای پستی تکراری از همه ایالت‌های نوسانی جمع‌آوری شده است.

بلاک در کتاب خود می نویسد: «رئیس جمهور سابق ترامپ، باخت با لطف را به باخت با شرم تبدیل کرده است. او گروهی از نامزدهای بازنده را به وجود آورده است که ترجیح می‌دهند در مورد تقلب در رأی‌دهی – بدون توجیه – زوزه بکشند تا اینکه ویژگی‌های رهبری مورد نیاز پست‌هایی را که برای آن کاندید شده‌اند، نشان دهند.»

وی ادامه داد: “بعضی از این نامزدهای شکست خورده که اتهامات بی مورد تقلب در رای دهندگان را مطرح می کنند، به نظر نمی رسد که ادعاهای خود را درک کنند. برخی دیگر از صحت واقعیات چشم پوشی می کنند. برای این افراد، هدف نهایی ربطی به پیروزی در انتخابات ندارد. جمع آوری پول یا مشخصات – یا بدتر از آن، در مورد تضعیف جمهوری ما.”

ترامپ از آن زمان در گرجستان به دلیل تلاش هایش برای لغو نتایج انتخابات در این ایالت متهم شده است.

«رد شده» سه شنبه اکران می شود.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید

منبع