کلینتون ها سعی کردند از کیم کارداشیان برای دستکاری من استفاده کنند

در یک لحظه قابل توجه دیگر، وست به شدت از خانواده کوشنر انتقاد کرد. در حالی که جرد کوشنر با دختر دونالد ترامپ، ایوانکا، ازدواج کرده و در کاخ سفید ترامپ کار می‌کرد، برادرش مالک بخشی از خط تولید لباس‌های اسکیمز کارداشیان است که وست ادعا کرد به توسعه آن کمک کرده است. به گفته وست، نقش کوشنر در این تلاش، این تصور را برای او به جای گذاشت که «آنها چه هستند. [the Kushner family] در مورد پول درآوردن است من فکر نمی کنم که آنها توانایی این را ندارند که به تنهایی چیزی بسازند. آنها در پول متولد شده اند.»

“آیا غرب دیوانه است؟” کارلسون لفاظی پرسید. “شما می توانید خودتان قضاوت کنید.”

وست که اعتراف کرد گاهی اوقات وقتی کارداشیان به دستور کلینتون ها و دیگران از او چیزهایی می پرسد، احساس می کند که او را دستکاری می کنند، پاسخ داد: «منظورم این است که تلفن همراه را کنار بگذار، یا مثلاً «هی، بگو این را بگو» .

قبل از اینکه کارلسون مداخله کند و بپرسد چقدر به کلینتون ها نزدیک است، وست گفت: «نمی دانستم همسرم چقدر به کلینتون ها نزدیک است.

نیمه دوم مصاحبه کارلسون با وست قرار است جمعه شب پخش شود.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

کانیه وست در نسخه پنجشنبه ظاهر شد تاکر کارلسون امشب جایی که او اعتقاد خود را به آرمان طرفدار زندگی توضیح داد، در مورد ایمان خود صحبت کرد، و در مورد موضوعات مختلف دیگر، از جمله زندگی شخصی خود – که به گفته او پیامدهای عظیمی در نتیجه فعالیت سیاسی خود دیده است، نظر داد.

کارلسون نماد موسیقی را که سال گذشته به طور قانونی نام خود را به Ye تغییر داد، معرفی کرد و اعلام کرد که در حالی که وست از نظر ذهنی ناپایدار به تصویر کشیده شده است، “به ندرت شنیده بود که مردی تا این حد صادقانه و متحرک در مورد آنچه معتقد است صحبت کند.”

وست در توضیح تمایل خود به ترامپ استدلال کرد که «بسیاری از اوقات جعلی‌ترین افراد، شغلشان صحبت کردن و ایجاد احساس راحتی در مردم است. . . و واقعی‌ترین آدم‌ها باعث می‌شوند که شما احساس ناراحتی کنید.» با این حال، او همچنین از رئیس جمهور سابق به دلیل رویکردش نسبت به جامعه سیاهپوست انتقاد کرد و به این نکته اشاره کرد که از غرب برای افزایش محبوبیت خود استفاده کرده است.

وست گفت که مادرش در دوران کودکی او را به دلیل اختلافات سیاسی و به اصرار دوستانش – پدرش محافظه کار بود در حالی که مادرش لیبرال بود – او را از پدرش جدا کرد و رابطه خود را با سابقش مقایسه کرد. -همسر

دلیل تقریبی این مصاحبه پوشیدن پیراهن “White Lives Matter” توسط وست در ارائه هفته مد پاریس در روز دوشنبه بود. وست درباره انتخاب کمد لباس که انتقادات زیادی را به دنبال داشت، گفت: «فکر می‌کردم این پیراهن یک پیراهن خنده‌دار است. فکر می‌کردم که فکر می‌کنم آن را بپوشم خنده‌دار است، اما همچنین خاطرنشان کردم که او با پدرش موافق است، پدرش در پیامکی به او گفت که «فقط یک مرد سیاه‌پوست است که چیزهای بدیهی را بیان می‌کند».

هر فرد در هالیوود، از همسر سابقم، مادرشوهرم، مدیر من در آن زمان، و به اصطلاح دوستانم/کارگران اطرافم، به من می‌گفتند که اگر این را بگویم. من دوست دارم ترامپ کارم تمام شود، زندگی ام تمام شود. می گفتند چیزهایی مثل این که مردم به خاطر پوشیدن الف کشته می شوند [MAGA] او ادامه داد.

وست اظهار داشت: «برای سفیدپوستان مسن‌تر، آن‌ها به سرعت سیاه‌پوستان را تنها بر اساس این واقعیت که ما سیاه‌پوست هستیم، طبقه‌بندی می‌کنند. حتی ترامپ، شخصی که، می دانید، ما آن را دوست من می دانیم. . . یکی از چیزهایی که او به من گفت این بود: “میدونی کانیه، تو دوست من هستی.” وقتی به کاخ سفید آمدید، محبوبیت سیاه پوستان من 40 درصد افزایش یافت.»

“کیم [Kardashian] مسیحی است، اما افرادی دارد که می خواهند او برای مصاحبه با مجله برود [sic] ستاره موسیقی شکایت کرد.

کلینتون ها سعی کردند از کیم کارداشیان برای دستکاری من استفاده کنند

مصاحبه با مجری آغاز شد که از مهمانش در مورد عکسی از سونوگرافی که او به دور گردنش بسته بود پرسید. وست پاسخ داد: «این فقط نشان دهنده زندگی است – من طرفدار زندگی هستم. وقتی کارلسون پرسید که از چه زمانی چنین احساسی در شما شروع شد، وست گفت که “زمانی که ترامپ نامزد انتخابات بود و من او را دوست داشتم.”

وست بعداً در این مصاحبه گفت که کارداشیان به بیل و هیلاری کلینتون نزدیک بوده است و آنها از او برای دستکاری او استفاده کرده اند.