کتی هابز، فرماندار منتخب آریزونا، جمهوری‌خواه و دموکرات را به عنوان رهبری تیم انتقالی خود معرفی کرد.

Haener یک لابی گر در Willetta Partners مستقر در فینیکس است. او همچنین به عنوان لابیست برای دفتر دادستان کل آریزونا کار کرده است.

هابز، 52 ساله، حریف حزب جمهوری خواه، کاری لیک، مجری سابق اخبار تلویزیون، را پس از مبارزات انتخاباتی شدید برای دفتر فرماندار شکست داد. سازمان‌های رسانه‌ای رقابت برای هابز را عصر دوشنبه، شش روز پس از روز انتخابات و با اختلاف کمتر از یک درصد نامزدها، فراخوان دادند.

کیتی هابز، فرماندار منتخب آریزونا، یک رهبر تجاری جمهوری‌خواه و معاون سابق رئیس ستاد را به عنوان آخرین فرماندار دموکرات این ایالت منصوب کرد تا تیم انتقالی خود را رهبری کند و به ایجاد دولت او کمک کند.

ویلالوبوس از سال 2019 اتاق هیسپانیک را رهبری می کند. او در بازاریابی و تحقیقات شرکتی کار کرده است و همچنین در هیئت مدیره اتاق بازرگانی و صنعت آریزونا است.

کیتی هابز، نامزد دموکرات برای فرمانداری آریزونا، پس از اعلام پیروزی در رقابت خود در یک کنفرانس خبری در 15 نوامبر 2022، به هواداران خوش آمد می گوید. هابز نامزد جمهوری خواه، کری لیک را شکست داد.

کیتی هابز کیست: وکیل تبدیل به سیاستمدار، فرماندار بعدی آریزونا و پنجمین رهبر زن است

کیتی هابز، نامزد دموکرات برای فرمانداری آریزونا، پس از اعلام پیروزی در رقابت خود در یک کنفرانس خبری در 15 نوامبر 2022، به هواداران خوش آمد می گوید. هابز نامزد جمهوری خواه، کری لیک را شکست داد.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. امروز در azcentral.com مشترک شوید.

هابز در بیانیه ای گفت: “سوابق رهبری و تعهد آنها به خدمات عمومی دارایی برای تیم من است زیرا ما دولتی می سازیم که تنوع و نیازهای کشور بزرگ ما را منعکس می کند.” من مشتاقانه منتظر همکاری با مونیکا و مایک هستم، و بسیار مفتخرم که آنها در این سفر به من می‌پیوندند تا آریزونا را به جلو ببرم.

سقط جنین، تایید انتخابات، دو حزبی شدن: کتی هابز، فرماندار منتخب، درباره مجلس قانونگذاری و همکاری با آن صحبت می کند

کمپین هابز روز پنجشنبه اعلام کرد مونیکا ویلالوبوس، رئیس و مدیر عامل اتاق بازرگانی اسپانیایی آریزونا که بخشی از ائتلاف جمهوری خواهان برای کیتی هابز بود، و مایک هانر، معاون سابق رئیس ستاد فرمانداری جانت ناپولیتانو، وظایف انتقال مشترک را به عهده دارند.

از آن زمان هابز که وزیر امور خارجه آریزونا است، اقدامات اولیه را برای آماده شدن برای رهبری این ایالت انجام داده است. در ژانویه، هابز به جای داگ دوسی، فرماندار جمهوری خواه، سوگند یاد خواهد کرد، که او در مصاحبه ای در روز چهارشنبه گفت: “به ما کمک می کند مطمئن شویم که این انتقال راحت ترین انتقال ممکن است.”

با خبرنگار Stacey Barchenger در [email protected] یا 480-416-5669 تماس بگیرید. او را دنبال کنید توییتر @sbarchenger.

این هفته، هابز در سمینارهایی در مورد بهترین شیوه های رهبری و مدیریت دولتی که توسط انجمن ملی فرمانداران در چارلستون، کارولینای جنوبی برگزار شد، شرکت کرد – نوعی اردوگاه برای فرمانداران تازه انتخاب شده.

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: کیتی هابز مونیکا ویلالوبوس و مایک هانر را به عنوان رهبری انتقال انتخاب می کند.





منبع