با عرض پوزش، نیویورک پست. شما نمی توانید تبلیغات ترامپ خودتان را سوراخ کنید.

صرف نظر از تصمیم شما، خوشحالم که اینجا هستید. شما می توانید در این مورد از من نقل قول کنید: “تابلوی نیویورک دیرتر از هرگز بهتر است.”

این پدیده در خارج از امپراتوری مرداک نیز اتفاق می افتد. «باشگاه رشد»، یک سازمان محافظه‌کار مالی، شدیداً ضد ترامپ بود (من در این دوره در کنفرانس‌های آن‌ها سخنرانی می‌کردم)، فقط برای اینکه مسیر خود را تغییر داده و کاملاً به او تعظیم کنم. اکنون آنها یک نظرسنجی منتشر کرده اند که نشان می دهد دیسانتیس در حال شکست دادن ترامپ است.

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

یادت باشه، پست تایید شده است ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان نیویورک در سال 2016، نوشت که او «یک کارآفرین ساده‌گوی با حساسیت‌های منطقی و منطقی است… که منعکس‌کننده بهترین «ارزش‌های نیویورک» است – و بهترین امید را برای همه آمریکایی‌هایی که به درستی انجام می‌دهند، ارائه می‌کند. احساس کنید که توسط طبقه سیاسی خیانت شده اید.»

اما چیزی که مرا آزار می دهد این است: نیویورک پست همه این کارها را بدون هیچ خودآگاهی، اعترافات «بد من»، یا هیچ گونه محاسبه تغییر ذهنیت انجام می دهد. یا همدستی گذشته هیچ تصدیقی وجود ندارد که هرگز ترامپرز در تمام مدت در مورد نارنجی جولیوس حق داشت. در عوض، پست به نظر می رسد که در هفت سال گذشته حافظ خاطره است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

معرفی مجدد ترامپ خواهد شد منحرف باشد اما خارج از NR و چند رسانه محافظه‌کار دیگر، انحراف مدل کسب‌وکار بسیاری از رسانه‌های راست‌گرا این روزها است.

به همین ترتیب، بررسی ملی به طور معروف جلد «علیه ترامپ» خود را در سال 2016 منتشر کرد، اما پس از آن بسیاری از نویسندگانی که در آن نسخه حضور داشتند ترامپ را در آغوش گرفتند. آخرین NR سرمقاله، با عنوان ساده، “نه.” با این جمله شروع می‌شود: «به تعبیر ولتر پس از شرکت در عیاشی، یک بار آزمایش بود، دو بار انحراف است.»

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

این نیویورک پست تیتر این هفته عمداً مدفون شد-“مرد فلوریدا اعلامیه می کند“- به دلیل ترول کردن ماهرانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، تمجیدهای زیادی دریافت می کند. در صورتی که آن را از دست دادید، توضیح مختصری در مورد آن حتی یک ستون کامل را اشغال نکرد یک صفحه روزنامه حاوی جملاتی مانند: «فقط 720 روز مانده به انتخابات بعدی، یک بازنشسته فلوریدا اعلام کرد که نامزد ریاست جمهوری است.»

فقط به عنوان روزنامه وال استریت و فاکس نیوز (که هر دو متعلق به مرداک بودند و هر دو مقاومت اولیه قوی در برابر تسلط ترامپ بر حزب جمهوریخواه از خود نشان دادند) همگی این یادداشت را دریافت کردند که اگر می‌خواهید پس از پیروزی او در نامزدی جمهوری‌خواهان در سال 2016، باید در تیم ترامپ حضور داشته باشید. ، به نظر می رسد که این رسانه ها (و بسیاری از کارمندان آنها) اکنون به آرامی از ترامپ دور شده و DeSantis را در آغوش می گیرند. آیا می‌توانیم به افراد و سازمان‌هایی اعتماد کنیم که این گونه نوسان می‌کنند؟ شما باید تعجب کنید که آیا افرادی که ترامپ را تحت فشار در آغوش گرفتند و پس از آن او را لگد زدند، اگر نامزدی او اجتناب ناپذیر به نظر برسد، در صف قرار نخواهند گرفت.

شب انتخاباتی بسیار خوبی بود که ماگا نباشم

من از طرفداران این سبک هستم (کلاه بر سر کوئینز دیلی ایگل، که با ترند تیتر «Queens Man Does X» شروع کرد). از آنجایی که هیچ خطری وجود ندارد که او را به یک نامزدی دیگر برای ریاست جمهوری وادار کنید (این اسب خارج از انبار است)، و از آنجایی که فقط یک احمق شانس خود را برای برنده شدن دوباره دست کم می گیرد، تمسخر و بی اعتنایی به این بازنده سریالی چیز زیادی ندارد. منفی ران دیسانتیس، فرماندار معروف فلوریدا، حتی در حال انجام این کار است – طعنه‌های کودکانه ترامپ را رد می‌کند، همان‌طور که یک تاجر مهم ممکن است یک بچه شیطان را دور بزند. من آن را دوست دارم.

توانمندسازان دونالد ترامپ سرانجام متوجه شدند که او بازنده ای است که به جمهوری خواهان آسیب می رساند

یک استیضاح (و دیوانگی های فراوان) بعد، پست ترامپ را تایید کرد از نو در سال 2020، نوشت: «رسانه‌ها به‌شدت روی توییت‌ها و اظهارات غیرقانونی ترامپ متمرکز شده‌اند، و هرگز این درس را نمی‌آموزند که او بیشتر اوقات فقط در حال ریف کردن است. در تأیید او، ما بر روی اقدامات و دستاوردهای رئیس جمهور ترامپ تمرکز می کنیم. او به وعده هایش عمل کرده است.»

اما پست در روزهای اخیر گرما را افزایش داده است، و آنها صرفاً یکی از خروجی های روپرت مرداک هستند که از میان دوره ای 2022 در مسیری مشابه حرکت کرده اند، که نشان می دهد این تصمیمات خودجوش، محلی یا ارگانیک نیستند.

و برای چندین دهه قبل از ورود ترامپ به سیاست، هیچ رسانه ای در ایجاد اسطوره ترامپ به عنوان یک دانشمند تجاری جذاب بیشتر از پست، که از او به عنوان یک منبع ناشناس در داستان های شایعات بی شماری استفاده می کرد و هر “رسوایی” او را در صفحه اول (که او کاملاً دوست داشت) پوشش می داد.

پیام من به نیویورک پست و دیگر متحدان محافظه‌کار بالقوه این است: اگر بپذیرید که اشتباه کرده‌اید و ترامپ‌های غیر MAGA Never درست می‌گویند، به شما کمک می‌کند.

انصافاً، پست پس از اینکه ترامپ در سال 2020 شکست خورد (و به جای پذیرش شکستش، تقریباً این کشور را از وسط نصف کرد)، به او گفت: «آن را رها کن». این سزاوار یک ستاره است، اما محکوم کردن یک کودتا برای رسانه‌ای که الکساندر همیلتون آن را تأسیس کرده است، بسیار کم است.

ما باید دست از “محافظه کار” خواندن افراط گرایان راست افراطی برداریم

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

سپس، درست قبل از انتخابات، پست ستونی را منتشر کرد که می‌گفت ترامپ «قهرمانی شکست‌ناپذیر خواهد بود که نه تنها از هر حقه کثیفی که دموکرات‌ها به او سر زدند، بلکه از ویروس چینی نیز جان سالم به در برد».

با این حال، من نمی خواهم متحدان بالقوه را دلسرد کنم. اگر قرار باشد جنبش محافظه کار و حزب جمهوری خواه را از نیروهای MAGA پس بگیریم، اولین قدم باید متوقف کردن ترامپ باشد. و این آزمایش – همانطور که ولتر ممکن است درک کند – مستلزم برخی موقعیت های انعطاف پذیر و همراهان عجیب و غریب است.