عکسی که در رستوران آسیایی در جورجیا گرفته شده است، ژست نژادپرستانه را به کودک آموزش می دهد

لی در او نوشت: “صبر کن.. بیایید اینجا زوم کنیم.” پست توییتر روز یکشنبه

ربکا لی، یک دانشجوی 19 ساله در کالج هنر و علوم اموری، روز شنبه در حال صرف غذا در رستوران Ton-Ton Ramen در بازار Ponce City در آتلانتا بود که بلافاصله پس از رسیدن غذا عکس خود را گرفت.

یکی از کاربران “تصور کنید که از غذای ما لذت می بریم و همچنان از مردم متنفر هستید.” نوشت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد چینی متهم به سوء استفاده از کودکان برای ویدیوهای نژادپرستانه به مالاوی تحویل داده شد

“نژاد پرستی نسبت به آسیایی ها… در یک رستوران آسیایی. مانند جسارت و عدم خودآگاهی با آنها بی همتا است.» کاربر دیگری نظر داد.

این توییت از آن زمان تاکنون بیش از 500000 لایک و بیش از 65000 بازتوییت به دست آورده است و بسیاری از کاربران از این حرکت نژادپرستانه خشمگین شده اند.

“[I] لی به NextShark گفت. من اصلاً متوجه افرادی که پشت سرم بودند نبودم. من از آن دو قهقهه شنیده بودم، اما تصور می‌کردم که این یک گردش خانوادگی شاد است. بعد از دریافت عکس‌ها در همان شب، متوجه آن صحنه در پس‌زمینه عکسم شدم. من تصویر را روز بعد توییت کردم، بدون اینکه انتظار استقبالی از من داشته باشد.»

زنی نیز در پس‌زمینه این عکس به تصویر کشیده شده است که ظاهراً به یک دختر جوان آموزش می‌دهد چگونه چشم‌هایش را در حالت انحراف به عقب بکشد و به نظر می‌رسد که چشم‌های آسیایی را مسخره می‌کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پست توییتر در مورد محاسبه اشتباه ریاضی پیتزا در رستوران بسیار ویروسی شد

او افزود: «آیا اکنون زمان آن رسیده است که بگوییم یکی مثل دو ماه پیش به من گفت که باید «چشم‌های آسیایی‌ام را در آغوش بگیرم» و «عشق نگاهم را دوست داشته باشم».

عکس یک دانشجوی کالج در حال صرف غذا در یک رستوران آسیایی در گرجستان به دلیل یک بمب عکسی نژادپرستانه که در پس‌زمینه آن ثبت شده بود، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

لی به NextShark گفت: «اگرچه نمی‌توانم تأیید کنم که چهره‌هایی که والدین و فرزند ساخته‌اند واقعاً توهین‌آمیز بوده است، نمی‌توانم زمینه و موقعیتی را که در آن قرار دارند انکار کنم.

کاربر دیگری گفت: «اجازه دهید بلندتر بگویم، نژادپرستی آموزش داده می‌شود». گفت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: لباس‌های تشریفات المپیک پکن که رسانه‌های اجتماعی چین آن را «غیرقابل تحمل زشت» می‌دانند

تصویر ویژه از طریق @yeaenee





منبع