کتی بریت در انتخابات مجلس سنای آمریکا پیروز شد

بروکس نتوانست حمایت ترامپ را به یک مزیت فرماندهی تبدیل کند و انتخابات مقدماتی تبدیل به یک نبرد رویال شد. بریت از حمایت ریچارد شلبی، سناتور مستعفی ایالات متحده، که به عنوان رئیس ستاد برای او کار می کرد، و بیشتر تشکیلات جمهوری خواه ایالتی برخوردار بود. کمپین او عمدتاً بر حملات به رئیس جمهور جو بایدن، حمایت او از محدودیت های سقط جنین و بحث در مورد مسائلی مانند دیوار مرزی و ممنوعیت ورزش جوانان ترنس در مدارس دولتی متمرکز بود.

کیتی بریت جمهوری خواه سه شنبه شب در انتخابات مجلس سنای آمریکا با شکست ویل بوید نامزد دموکرات و جان سوفوکلئوس آزادیخواه در رقابت برای کرسی آزاد پیروز شد.

بوید گفت که شخصاً با سقط جنین مخالف است اما از حقوق سقط جنین حمایت می کند و گفت که به تدوین رو در مقابل وید در قانون فدرال رأی خواهد داد. او همچنین گفت که برای ایجاد مشوق های فدرال برای تشویق ایالت به گسترش Medicaid کار خواهد کرد.

آسوشیتدپرس کمی پس از بسته شدن رای گیری در ساعت 7 بعدازظهر، رقابت برای بریت، رئیس و مدیر عامل سابق شورای بازرگانی آلاباما را اعلام کرد.

برایان لیمن سیاست و دولت ایالتی را برای تبلیغ مونتگومری پوشش می دهد. با او با شماره 334-240-0185 تماس بگیرید یا [email protected].

کیتی بریت، نامزد سنای ایالات متحده، پس از رای گیری در کالج هانتینگدون در مونتگومری، آلا، در روز سه شنبه، 8 نوامبر 2022، با رسانه ها صحبت می کند.

سوفوکلئوس که در سال 2002 به عنوان نامزد حزب لیبرتارین برای فرمانداری نامزد شد، گفت که برای کاهش هزینه های فدرال برای برنامه های آموزشی تلاش خواهد کرد و استدلال می کند که باید توسط ایالت مدیریت شود و می خواهد قراردادهای تجاری را با تعرفه یکسان جایگزین کند. سوفوکلئوس همچنین از قانونی کردن ماری جوانا حمایت می کند. در مورد سقط جنین، سوفوکلئوس گفت که با هرگونه تلاش فدرال برای محدود کردن یا محافظت از دسترسی به این روش مخالفت خواهد کرد و گفت که ایالت ها باید آن را تعیین کنند.

پیروزی بریت به دنبال تقریبا دو سال مبارزات انتخاباتی بود که با تمرکز بر آلاباما آغاز شد، اما در نهایت به مسائل ملی و تهاجمات جنگ فرهنگی که برای رأی دهندگان پایه جمهوری خواه جذاب بود، کشیده شد.

این مقاله در ابتدا در Montgomery Advertiser منتشر شد: کتی بریت در انتخابات مجلس سنای ایالات متحده پیروز شد



منبع

بریت اولین زنی است که از آلاباما به سنای ایالات متحده انتخاب می شود و سومین زنی از آلاباما خواهد بود که در این مجلس خدمت می کند.

ترامپ در نهایت حمایت خود از بروکس را کنار گذاشت. بریت و بروکس در نهایت به دور دوم رفتند، جایی که بریت به لطف حمایت قوی در ویرگراس، جایی که در آنجا متولد و بزرگ شد، به راحتی برنده شد. این مسابقه احساسات بدی را به همراه داشت. دورانت از حمایت از هر یک از نامزدها در دور دوم خودداری کرد. بروکس در سخنرانی خود برای امتیاز دهی دور دوم، بریت را “دموکرات” خواند.

بوید، دموکرات واقعی در رقابت، بر حمایت خود از پروژه های زیرساختی به عنوان راهی برای ایجاد مشاغل تولیدی با درآمد خوب در آلاباما تاکید کرد. او همچنین قویاً قانون ساخت و ساز بهتر و قانون کاهش تورم را تأیید کرد و اشاره کرد که این قانون مشوق‌هایی را برای شرکت‌های سازنده وسایل نقلیه و خودروهای برقی ایجاد می‌کند تا به آلاباما بیایند.

به گفته کمیسیون انتخابات فدرال، بریت تا 19 اکتبر 9 میلیون دلار برای این رقابت هزینه کرد. بوید 102000 دلار خرج کرد. سوفوکلئوس خرج کردن پول برای مسابقه را گزارش نکرد.

این انحراف در بحبوحه انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در زمین سوخته رخ داد، جایی که بریت با مو بروکس، نماینده ایالات متحده از هانتسویل و مالک کسب و کار هانتسویل، مایک دورانت، روبرو شد. بروکس با حمایت رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ وارد کارزار انتخاباتی شد. دورانت فعالانه به دنبال آن بود و هر سه کمپین در حالی که به بایدن حمله می‌کردند به ترامپ وفادار بودند.

کیتی بریت، نامزد سنای ایالات متحده، پس از رای گیری در کالج هانتینگدون در مونتگومری، آلا، در روز سه شنبه، 8 نوامبر 2022، با رسانه ها صحبت می کند.

دو زن آلابامایی که قبل از بریت در سنا خدمت می کردند، هر دو توسط فرمانداران آلاباما به این سمت منصوب شدند. دیکسی بیب گریوز در سالهای 1937 و 1938 پس از منصوب شدن توسط همسرش، فرماندار بیب گریوز، نزدیک به پنج ماه خدمت کرد. فرماندار جورج والاس پس از مرگ آلن در سال 1978، مریون آلن را به کرسی شوهرش، سناتور جیم آلن منصوب کرد. آلن به دنبال انتخاب خود برای این کرسی بود، اما در دور دوم نامزدی دموکرات ها در همان سال شکست خورد. .