ماکسول فراست در مسابقه فلوریدا پیروز شد و عضو نسل اول کنگره شد

فراست نماینده حوزه دهم کنگره ایالت، شامل اورلاندو، در مجلس خواهد بود. او جانشین نماینده وال دمینگس خواهد شد که تلاش ناموفقی برای برکناری سناتور جمهوریخواه فعلی مارکو روبیو داشت.

و این یک دموکراسی نمایندگی نیست. ناتالی ریس، رئیس لاتین ویکتوری، به یاهو نیوز گفت: بنابراین ما در تلاش هستیم تا آن را در واقعیت تغییر دهیم.

دمینگز در بیانیه ای در روز جمعه حمایت خود را از فراست اعلام کرد. من مفتخرم که از ماکسول الخاندرو فراست برای کنگره حمایت می‌کنم، زیرا او به مبارزه برای پایان دادن به خشونت‌های مسلحانه، مقابله با بحران مسکن، کاهش هزینه‌های فزاینده، و رهبر جسوری که فلوریدا مرکزی در دی سی نیاز دارد، ادامه خواهد داد.

او اولین ژنرال Z خواهد بود که تا به حال در کنگره خدمت می کند و سومین آفریقایی-لاتینی است که تا به حال در کنگره خدمت می کند. و ما به این انرژی نیاز داریم. ما به جوانان در دفتر منتخب نیاز داریم. ماکسول یک رهبر سخت کوش و فداکار است که انرژی تازه ای را برای مبارزه برای منطقه خود در واشنگتن دی سی به ارمغان می آورد.

کارشناسان می گویند که انتخابات ریاست جمهوری در فلوریدا معمولاً مشارکت بیشتری نسبت به انتخابات میان دوره ای دارد. “در سطح ملی، مشارکت رای دهندگان برای انتخابات میان دوره ای آماده است. بنابراین به نظر می رسد که ما در دو انتخابات میان دوره ای گذشته شکست خواهیم خورد [in] 2014 و 2018. اما این در فلوریدا درست نیست. سیارا تورس اسپلیسی، استاد حقوق در دانشگاه استتسون، گفت که تعداد آرای اولیه فلوریدا کم است.

بر خلاف بسیاری از نامزدها، فراست نمی دانست که سیاست بخشی از آینده او خواهد بود، تا زمانی که حامیانی که او در جریان قیام Black Lives Matter در سال 2020 با آنها اعتراض کردند از او خواستند که در رای گیری شرکت کند.

فراست در ماه اوت به Yahoo News گفت: «خشونت با اسلحه موضوعی است که تقریباً همه جوامع را تحت تأثیر قرار می دهد. ما به حامیان و قهرمانان صدای بیشتری در کنگره نیاز داریم که برای پایان دادن به این مشکل مبارزه کنند.»

اما رایس می‌گوید تغییری رخ داده است، زیرا چهار قانونگذار لاتین تبار دموکرات در سنا کرسی دارند و اکنون فراست به عنوان عضو جدید مجلس به این فهرست اضافه خواهد شد.

مبارزات انتخاباتی این نامزد مترقی میلیون ها دلار جمع آوری کرد تا به فراست کمک کند تا نامزدی دموکرات ها در انتخابات مقدماتی را تضمین کند و در انتخابات پیروز شود. OpenSecrets، یک سازمان غیرانتفاعی که هزینه‌های کمپین را دنبال می‌کند، دریافت که «بیش از نیمی از کمک‌هایی که کمپین فراست در این چرخه انتخاباتی دریافت کرده است – 1.4 میلیون دلار – از اهداکنندگان فردی است که کمتر از 200 دلار کمک کرده‌اند».

فراست قصد دارد بر مسائلی مانند تغییرات آب و هوایی و مسکن ارزان قیمت تمرکز کند. اما به عنوان یک بازمانده از خشونت اسلحه و ساکن ایالتی که محل تیراندازی های دسته جمعی مانند تیراندازی در کلوپ شبانه پالس در اورلاندو و در دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس در پارکلند بوده است، این موضوع خاص در اولین لیست او قرار دارد.

در حالی که فراست می گوید هیجان زده است و آماده است تا در دی سی تاثیر بگذارد، اما متوجه می شود که به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. هیچ ناجی وجود ندارد، یک سیاستمدار هم نیست که آن را درست کند. این باید در مورد یک حرکت، یک حرکت در خیابان ها و یک حرکت در صندوق های رای باشد. فقط می‌خواهم مردم بدانند که ما بتوانیم تغییری را که نیاز داریم، اعمال کنیم، [that] ما می خواهیم و شایسته آن هستیم، باید جنبشی از مردم را انتخاب کنیم.»





منبع

مادرم وقتی جوان بود و هیچ چیز نداشت از کوبا به اینجا آمد. فراست در ماه اوت به Yahoo News گفت و حالا پسرش به کنگره می رود.

در آگوست 2021، فراست شغل خود را به عنوان مدیر سازماندهی ملی مارس برای زندگی ما ترک کرد و کمپین خود را آغاز کرد. اکنون او پس از شکست دادن حریف جمهوریخواه به واشنگتن دی سی می رود کالوین ویمبیش.

ماکسول فراست در رژه راه می رود.

او در ماه آگوست به یاهو نیوز گفت که تماس تلفنی با مادر بیولوژیکی اش آخرین فشار لازم برای نامزدی را به او داد. “تلفن را قطع کردم و گفتم باید برای افرادی مانند مادر بیولوژیکی ام، برای افرادی مانند مادرم، برای افرادی مانند پدرم، برای جامعه من، برای جایی که به دنیا آمدم و بزرگ شدم برای کنگره نامزد شوم.” او گفت.

فراست برای پیروزی در رقابت خود به رای دهندگان لاتین تبار و نسل Z تکیه کرد. بر اساس لاتین ویکتوری، یک سازمان غیرانتفاعی که هدف آن افزایش قدرت سیاسی در جامعه لاتین تبارها است، در حالی که لاتین‌ها 20 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می‌دهند، آنها تنها 1 درصد از قدرت سیاسی را تشکیل می‌دهند.

<<< انتخابات میان دوره ای کنگره فلوریدا 2022: آخرین به روز رسانی ها و نتایج >>>

قبل از روز انتخابات، فراست در مورد رقابت خود مطمئن بود، اما گفت که رقابت های دیگر در سراسر ایالت سان شاین برای راحتی بسیار نزدیک شده است.

این جوان 25 ساله دموکرات و فعال کنترل اسلحه روز دوشنبه در مصاحبه ای با یاهو نیوز گفت که آخرین روز تبلیغات خود را در روز انتخابات با یک زنگ بیدارباش ساعت 4 صبح آغاز می کند و زود بیرون می آید تا درها را بزند. تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رای

«در واقع، به طور کلی، در حال حاضر مشارکت نسبتاً کم است. و برای اطمینان از این موضوع کار زیادی برای انجام دادن داریم [it’s] فراست روز دوشنبه به Yahoo News گفت، در انتخابات آینده بهتر است.

مکسول فراست با میکروفون صحبت می کند.

ماکسول فراست در مسابقه فلوریدا پیروز شد و عضو نسل اول کنگره شد

فراست در تجمعی که توسط صندوق پیروزی لاتین در 20 اکتبر در کورال گیبلز، فلوریدا برگزار شد (لین اسلدکی/AP)

ماکسول فراست در رژه غرور در اورلاندو در 15 اکتبر. (جورجو ویرا/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

به گزارش آسوشیتدپرس، ماکسول فراست، نامزد کاخ فلوریدا، روز سه‌شنبه در رقابت‌های انتخاباتی خود پیروز شد و اولین عضو نسل Z کنگره شد.

فراست: «تاریخ امشب ساخته شد در توییتر گفت، پس از اینکه AP و چندین رسانه خبری او را به عنوان برنده معرفی کردند. ما برای فلوریدیان، ژنرال Z و برای همه کسانی که معتقدند ما شایسته آینده بهتری هستیم، تاریخ ساختیم. من از فرصتی که برای نمایندگی خانه خود در کنگره ایالات متحده به دست آوردم بسیار سپاسگزارم.»