کارگر فست فود پسری را که دارای نیازهای ویژه محافظ چشم بود از دست داد

روز شنبه 12 نوامبر، بیانکا پالومرا، 19 ساله، کارمند فست فود، در مکان Mahogany Way Habit Burger Grill در آنتیوک، کالیفرنیا مشغول به کار بود که متوجه مردی شد که پسری با نیازهای ویژه را مورد آزار و اذیت قرار می دهد. پسری که به گفته او برادر همکارش است، در مغازه منتظر بود که مورد آزار و اذیت مردی و سه نفر دیگر قرار گرفت.

یک GoFundMe برای بهبود پزشکی بیانکا توسط خواهرش اریکا راه اندازی شده است. بیش از 70000 دلار از هدف 65000 دلاری خود را تا زمان نگارش این مقاله به دست آورده است.

او گفت: “این آخرین چیزی است که من از هر چیزی انتظار داشتم.”

وقتی برای اظهار نظر تماس گرفتیم، Habit Burger Grill بیانیه زیر را منتشر کرد:

پالومرا به مرد نزدیک شد و از او خواست که دست از آزار پسر بردارد. سپس مرد توجه خود را به او معطوف کرد و آن زمان بود که درگیری بالا گرفت.

پلیس انطاکیه در 16 نوامبر به NBC Bay Area گفت که این حادثه یک تحقیق آزاد است و آنها هیچ مظنونی در بازداشت ندارند. در فیس بوک، خواهر مقتول ویدیو امنیتی و سایر تصاویر گرفته شده توسط تماشاگران را منتشر کرده و از آنها برای شناسایی مهاجمان درخواست کمک کرده است.

پس از این حادثه، پالومرا به بیمارستان رفت و خواهرش گفت که این خبر را دریافت کرده است که در پی حمله یک چشمش را از دست خواهد داد.

او تهدید می‌کرد و فحش می‌داد که می‌خواست او را کتک بزند، «چرا راهش را دنبال می‌کند؟» پالومرا در مصاحبه ای تلویزیونی در 16 نوامبر به KNTV وابسته به NBC گفت: در آن زمان من وارد عمل شدم و گفتم: “این کاری که شما انجام می دهید درست نیست.”

پالومرا در حال حاضر در خانه دوران نقاهت را می گذراند و گفت که هنوز در تلاش است تا اتفاقات رخ داده را پردازش کند، اما از اقدامات خود در آن روز پشیمان نیست.

درگیری که توسط دوربین های امنیتی ضبط شده است، نمایی از منطقه ثبت را در ساعت 4:32 بعد از ظهر نشان می دهد، مردی با ژاکت خزدار در لابی فروشگاه چند سانتی متر دورتر از پالومرا ایستاده و سپس با مشت به صورت او می زند.

اریکا پالومرا در یک پست فیس بوک در 15 نوامبر گفت: “در نتیجه حمله او به یک مرکز ترومای مجاور منتقل شد و تحت عمل جراحی اضطراری قرار گرفت.” خوشبختانه او اکنون در وضعیت پایداری است.»

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

در غوغای حاصل، چند نفر دیگر درگیر می‌شوند قبل از اینکه پالومرا موفق شود خود را از مرد جدا کند، مردی به سرعت فروشگاه را ترک می‌کند و با افرادی که با آن‌ها آمده بود سوار یک BMW نقره‌ای می‌شود و به سرعت دور می‌شود.

پالومرا گفت: “او یک بار به من مشت زد و هدست و عینکم از صورتم پرید.”

جملات تشویقی حمایتی نیز به عنوان نظرات در مورد انگیزه جمع آوری کمک های مالی ظاهر شده است، به ویژه پیام های متعدد از جانب غریبه هایی که گفته اند فرزندانی با نیازهای ویژه دارند و از دفاع او از کودک نیازمند قدردانی می کنند.

یک کارگر فست فود در منطقه خلیج پس از یک حادثه در محل کارش که باعث آسیب دائمی بدنش شد، در حال بهبودی است.