رای بی خانمان ها در پورتلند، اورگان، در جلسه عصبانی به تاخیر افتاد

کلر راش یکی از اعضای سپاه آسوشیتد پرس/گزارش برای ابتکار اخبار ایالتی آمریکا است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند. کلر را در توییتر دنبال کنید.





منبع

27 میلیون دلار به راه اندازی سه کمپینگ اول کمک می کند که تقریباً نیمی از آنها صرف هزینه های عملیاتی آنها برای باقی مانده سال مالی می شود. حدود 4 میلیون دلار از آن برای آماده سازی و ساخت سایت ها هزینه خواهد شد.

شهردار تد ویلر پیشنهاد داده است که 27 میلیون دلار از بودجه شهر برای ساخت شبکه ای از مکان های بزرگ و در فضای باز که در آن افراد بی خانمان مجاز به چادر زدن هستند، اختصاص یابد. زمانی که شش منطقه کمپینگ تعیین شده در طول 18 ماه ساخته شود، ممنوعیت کمپینگ مرحله به مرحله اجرا می شود.

ویلر در جلسه روز پنج‌شنبه گفت: «این امر مستلزم تعهد همه ما برای انجام کار سختی است که پیش رو داریم». “این تخصیص ها پیش پرداختی برای آن کار است.”

____

شش کمپ تعیین‌شده در ابتدا تا 150 نفر را با مدیریت 24 ساعته، دسترسی به خدماتی مانند غذا، بهداشت، جمع‌آوری زباله و درمان سلامت روان و سوء مصرف مواد ارائه می‌کنند. مکان سایت ها و جزئیات دقیق نحوه کار آنها هنوز تایید نشده است.

یکی دیگر از ساکنان، شانون کرنز، گفت که این طرح عبارت بود از “ارزان پول در کمپ های بازداشت تحت پوشش حمایت از به حاشیه رانده ترین اعضای جامعه.”

در حالی که اصلاحیه های پیشنهادی بودجه در جلسه روز پنجشنبه به رای گذاشته شد، رای گیری در مورد خود این پیشنهاد پس از پیشنهاد ویلر به تعویق افتاد. رای بعدی در مورد بودجه تعیین نشده است.

شهردار گفت که فکر می‌کند ۲۷ میلیون دلار حدود نیمی از هزینه‌های ایجاد کمپینگ‌های تحریم‌شده را پوشش می‌دهد و منابع استانی و ایالتی نیز برای تامین مالی این اقدام مورد نیاز است.

این پیشنهاد بودجه شهر را برای سال مالی جاری اصلاح می‌کند تا پیش‌بینی‌های جدید را در بر گیرد.

پورتلند، اورگان (AP) – اعضای شورای شهر در پورتلند، اورگان، پس از ابراز مخالفت شدید ساکنان در طول شهادت عمومی، رأی به یک اقدام بودجه مورد مناقشه را که بودجه ساخت مناطق کمپینگ تعیین شده برای افراد بی خانمان را تامین می کرد، به عقب انداختند.

اظهارات عمومی در مخالفت با این اقدام و پولی که آن را تأمین می کند در جلسه روز پنجشنبه چنان داغ شد که اعضای شورای شهر مجبور شدند اتاق ها را ترک کنند و بقیه جلسه را به صورت آنلاین انجام دهند. پس از اینکه برخی از مخالفان این طرح پس از خودداری از رعایت محدودیت‌های زمانی در شهادت‌های دارای بار احساسی، صحبت اعضای شورا را قطع کردند و میکروفون‌هایشان را قطع کردند، اعضای مردم به اتاق دیگری در تالار شهر منتقل شدند.

بن کوپسا شهادت داد: «آنچه لازم است مسکن است. مدیر پرونده مسکن با Transition Projects، یک سرپناه و ارائه‌دهنده خدمات برای بی خانمان‌ها در پورتلند، گفت که این بودجه «عموماً برای اجرای پارکینگ‌ها» مصرف می‌شود.