کاردونا متعهد می شود در طول جلسه استماع بودجه به FAFSA اصلاحاتی انجام دهد

دبیر آموزش و پرورش میگل کاردونا از اولین برنامه ناموفق دولت خود در یک برنامه جدید کمک دانشجویی فدرال دفاع کرد، زیرا متصرفان جمهوری خواه به مقام کابینه فشار آوردند تا علت اشکالاتی را توضیح دهد که اکنون انتظار می رود هفته ها کار تعمیری نیاز باشد.

کاردونا روز چهارشنبه در جریان جلسه استماع کنگره در مورد پیشنهاد بودجه آموزشی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، گفت: «در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تری در وزارت آموزش وجود ندارد. ما شبانه‌روز روی این موضوع کار می‌کنیم، زیرا می‌خواهیم مطمئن شویم دانش‌آموزانمان اطلاعاتی را دارند که برای تصمیم‌گیری آگاهانه نیاز دارند.»

دفتر کمک دانشجویی آژانس روز سه‌شنبه در یک بولتن آنلاین گفت که تقریباً 30 درصد از فرم‌های FAFSA تا کنون «به‌طور بالقوه» تحت تأثیر خطاهای پردازش یا داده‌ها قرار گرفته‌اند، علاوه بر دسته‌بندی جداگانه‌ای از برنامه‌های کاربردی که به اطلاعات تصحیح شده دانش‌آموزان نیاز دارند. خطاهای پردازش همچنین به این معنی است که تعداد زیادی از متقاضیان به اشتباه واجد شرایط دریافت کمک های مالی بیشتر از آنچه در واقع باید دریافت کنند، هستند.

کاردونا افزود: “من با چالش ها و ناامیدی هایی که مردم احساس می کنند همدلی می کنم.” ما باید بهتر عمل کنیم و بهتر خواهیم شد.»

اما او اتهاماتی مبنی بر اینکه کارمندان وزارتخانه به جای تمرکز بر اجرای برنامه رایگان جدید برای کمک دانشجویی فدرال به کار بر روی تلاش های گسترده بایدن برای بخشش وام منحرف شده اند را عقب نشینی کرد. منشی را درگیر کنید

لتلو به کاردونا گفت: “امیدوارم این شکست هرگز دوباره تکرار نشود.” “مردم آمریکا می خواهند ببینند که شما روی جذب دانش آموزان به کلاس درس متمرکز شده اید، نه بازپرداخت وام برای افرادی که قبلاً آنجا بوده اند.”

کاردونا تاکید کرد که مسائل FAFSA یک تمرکز کلیدی برای بخش و کارمندان آن است. او به قانونگذاران گفت: «نمی‌خواهم فکر کنید که آنها FAFSA را انجام نمی‌دهند زیرا روی چیز دیگری کار می‌کنند. “FAFSA از روز اولی که ما در این موقعیت‌ها قرار گرفتیم یک اولویت بوده است و تا زمانی که برای آن دانش‌آموزان تحویل نگیریم این اولویت ادامه خواهد داشت.”

او پس از جلسه استماع از پاسخ دادن به سؤالات خودداری کرد، زیرا دستیاران او را با عجله از کاپیتول خارج کردند.

تقریباً همزمان با جلسه استماع تخصیص اعتبارات، اعضای آموزش مجلس و کمیته نیروی کار در مورد بزرگی فاجعه FAFSA طی یک جلسه استماع جداگانه با هیئتی از کارشناسان کمک های مالی بحث کردند.

ویرجینیا فاکس، رئیس هیئت آموزشی مجلس و رئیس نیروی کار، گفت: «این کشور سزاوار رهبرانی است که وظایف خود را انجام دهند نه اینکه از مسئولیت شانه خالی کنند و انگشت سرزنش را به سوی دیگران دراز کنند». «اکنون زمان آن فرا رسیده است که کاردونا، وزیر امور خارجه، رهبری افتضاح خود را برای مردم آمریکا توضیح دهد. واضح است که چیزی باید تغییر کند.»

در حالی که آنها هیچ کس از این وزارتخانه را برای شهادت در جلسه کمیته فرعی آموزش عالی دعوت نکردند، قانونگذاران جمهوری خواه از اعضای میزگرد پرسیدند که آیا کسی از وزارت آموزش مسئولیت اجرای نامطلوب FAFSA را بر عهده گرفته است و آیا کسی باید به خاطر آن اخراج شود.

جاستین دریگر، رئیس انجمن ملی مدیران کمک های مالی دانش آموزی، گفت که این دپارتمان تصدیق کرده است که این زمان چالش برانگیز بوده است، اما او گفت که “هنوز هیچ گونه عذرخواهی” از سوی این اداره از مدارس و خانواده ها نشنیده است.

او گفت: «این کمیته به صورت دو حزبی مسئولیت دارد که بررسی کند آیا باید عواقبی داشته باشد یا خیر. “(من) اگر یک مدیر کمک مالی یا حتی یک رئیس کالج وجود داشته باشد که کمک های مالی در محوطه دانشگاه خود را تا شش ماه به تعویق بیندازد، هزینه حرفه ای که برای آن پرداخت می شود بسیار زیاد خواهد بود.”

دریگر سخت‌ترین منتقد نقش وزارت آموزش و پرورش در FAFSA بود، همراه با دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل، معاون استاد ثبت‌نام راشل فلدمن.

فلدمن در بیانیه افتتاحیه خود گفت که رهبری در وزارت آموزش “به نظر ناشنوا به نظر می رسد.” او کاردونا را به خاطر نامه‌اش به رؤسای کالج‌ها به شدت مورد انتقاد قرار داد که در آن تأخیر FAFSA تا حدودی تقصیر مدارس است، زیرا آنها «هنوز به طور کامل برای دریافت سوابق کمک‌های مالی کلیدی آماده نیستند».

دموکرات‌های این پنل عمدتاً از انتقاد از وزارت آموزش خودداری کردند و برخی از نکاتی را که آژانس برای دفاع از تأخیر FAFSA استفاده کرده است، تکرار کردند. نماینده سوزان بونامیچی (D-Ore.) اذعان کرد که ساده سازی FAFSA نیازمند یک “تغییر عظیم” از نظر فنی است، نماینده ترزا لگر فرناندز (DN.M.) گفت که او نمی خواهد بخشی از “بازی سرزنش” و نماینده باشد. لوسی مک‌بث (D-Ga.) از تلاش‌های وزارت آموزش برای ارائه کمک به مدارس با تمدید مهلت‌ها برای سایر الزامات حمایت کرد.

نماینده بابی اسکات، دموکرات ارشد کمیته، خواستار پاسخگویی شد. اما او همچنین تاکید کرد که وزارت آموزش و پرورش باید روی بازگرداندن FAFSA به مسیر اصلی خود تمرکز کند.

منبع