کاترین نیوتن، ستاره «مرد مورچه ای» می گوید که بیل موری از او پرسید که آیا می تواند پس از بازی گلف با هم به دنیای سینمایی مارول بپیوندد.

کاترین نیوتن و بیل موری در «مرد مورچه ای و زنبور: کوانتومانیا».مارول استودیو/یوتیوب

  • ستاره «کارآگاه پیکاچو» و «فریکی» توضیح داد که او می‌گوید اشکالی ندارد، اما احتمالاً موری باید ابتدا با شخص دیگری صحبت کند.

    این فیلم همچنین چند چهره جدید را به MCU معرفی می کند، مانند کاترین نیوتن، که در نقش Cassie Lang بازی می کند. بیل موری ستاره نمادین «شکارچیان ارواح» به عنوان یک فرماندار در قلمرو کوانتومی به این فرنچایز می‌پیوندد و ویلیام جکسون هارپر ستاره «مکان خوب» نقش شخصیت جدیدی به نام کواز را بازی می‌کند.

    این بازیگر 72 ساله به عنوان فرماندار در قلمرو کوانتومی به دنیای سینمایی مارول می پیوندد.

  • نیوتن گفت موری بعد از اینکه با هم گلف بازی کردند با او تماس گرفت.

کاترین نیوتن، ستاره «مرد مورچه ای» گفت که بیل موری از او پرسید که آیا می تواند به این فرنچایز بپیوندد.

  • نیوتن با حضور در «نمایش امشب با بازی جیمی فالون» در روز پنجشنبه گفت که موری در واقع از او پرسید که آیا می‌تواند در فیلم مارول بازی کند. این بازیگر پس از بازی گلف در تلویزیون در زمین گلف Pebble Beach در کالیفرنیا با نیوتن تماس گرفت.

    نیوتن گفت: “مایکل داگلاس هم گلف می‌کند. ما به گلف نرسیدیم، زیرا لندن، می‌دانی، بارانی بود و معلوم شد که فیلم‌های مارول بسیار شدید هستند. و من نمی‌خواستم گلف کنم.”

    کاترین نیوتن و بیل موری در
    نیوتن ادامه داد که اگرچه چند بازیکن گلف در گروه حضور داشتند، اما به دلیل آب و هوای بریتانیا، محل فیلمبرداری فیلم و همچنین برنامه سخت تولید، نتوانستند با هم بروند و بازی کنند.

    فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania از 17 فوریه اکران می شود.

    نیوتن به یاد می آورد: “چند ماه بعد مادرم می گوید “کاترین، من بیل موری را برای تو دارم.” من می گویم “چی؟ بیل موری؟” او مثل “آره، اوم اینجا.” و او مانند “کاترین، من فکر می کردم… فکر می کنم می خواهم به دنیای مارول بپیوندم و فقط می خواستم از شما بپرسم که آیا اشکالی ندارد که به “مرد مورچه ای” بپیوندم.”

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    “من مثل “آره، بیل، این جالب است، با من جالب است. شاید شخص دیگری وجود داشته باشد که با او صحبت کنم؟” اما فکر می‌کنم او یک پیشنهاد داشت و فقط تماس می‌گرفت که بگوید: “می‌خواهیم با هم گلف بازی کنیم؟”

    «مرد مورچه‌ای و زنبور: کوانتومانیا» قهرمان اصلی پل راد را می‌بیند که در قلمرو کوانتومی مقابل کانگ فاتح (جاناتان میجرز) قرار می‌گیرد و احتمالاً صحنه را برای شخصیت شرور به‌عنوان بد بزرگ جدید دنیای سینمایی مارول آماده می‌کند.