چستن بوتیگیگ بوبرت را پس از “فریاد” او به پدران آمریکایی در می زند

«آنچه واقعاً عجیب است این است که، می‌دانید، این از طرفی است که قبلاً مدعی ردای طرفدار خانواده بود. آنچه ما در حال حاضر داریم دولتی است که در واقع طرفدار خانواده است.

پیت پس از واکنش‌های شدید از خود دفاع کرد و به شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «مهلت: کاخ سفید» شبانه‌روز برای حل مشکلات در دسترس است.

او گفت: «در حالی که او تصویر خود را به عنوان یک پدر دوست داشتنی می سازد، کشور اطراف او می سوزد.

«خوشحالم که به عنوان یک کارمند می‌توانم آن را تجربه کنم و می‌توانم انعطاف‌پذیری برای مراقبت از بچه‌های تازه متولد شده‌مان داشته باشم، که اتفاقاً کار است. این یک کار شادی آور است. کار فوق‌العاده‌ای است، اما واقعاً کار است.» او افزود.

Chasten Buttigieg روز چهارشنبه به نظر می رسد از Lauren Boebert (R-Colo.) نماینده مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل اینکه اخیراً با وجود اینکه به همسرش، وزیر حمل و نقل ایالات متحده، Pete Buttigieg «حمله کرده است»، زمانی که او با پسرش در بیمارستان بود، از پدران آمریکایی حمایت کرده است. سال گذشته

چستن به توئیتی یکشنبه از بوبرت اشاره می‌کرد که در آن او گفت: «نقش پدر برای خانواده و کل جامعه کاملاً اساسی است»، قبل از اینکه «فریاد سپاسگزاری» به پدران آمریکایی بدهد.

او می‌گوید: «تمام روز او را تماشا می‌کردم که از اتاق بیمارستان ما تماس می‌گیرد و زوم می‌کند، بحران‌های بعد از بحران را مدیریت می‌کند در حالی که مانیتور قلب پسرمان در پس‌زمینه بوق می‌زد. در توییتر نوشت.

چستن گفت که او و پسر دو ماهه بوتیگیگ در بیمارستان کودکان از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کردند که شما به شوهرم به خاطر حضور در کنار خانواده‌اش حمله کردید.

بوتیجیگ انتقاد محافظه کاران را به خاطر گرفتن بیش از دو ماه مرخصی والدین در پاییز گذشته پس از استقبال از دوقلوهای تازه متولد شده به دلیل اینکه کشور در یک بحران زنجیره تامین قرار داشت، پذیرفت.

برای اطلاع از آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





Source link

بوبرت یکی از سرسخت‌ترین منتقدان وزیر حمل‌ونقل بود و او را در یک ویدیوی یوتیوب در نوامبر متهم کرد که «کار نمی‌کند» زیرا «سعی می‌کرد بفهمد که چگونه با سینه تغذیه کند».