زن ادعا می کند که آرایشگر متوجه شده است که دانه های اسکراب صورت Neutrogena در منافذ در حین انجام صورت گیر کرده است.

مهره های نوتروژنا روی صورتم چسبیده بودند. گیر کرده تو صورتم اِما ادامه داد. “اگر از اسکراب گریپ فروت نوتروژنا استفاده می کنید، دست بردارید… چه، دیوانه، وحشی. خیلی احساس بهتری میکنم.”

“بچه ها، این وحشی است. بنابراین من فقط رفتم تا صورتم را بگیرم و او وسط صورتم از من پرسید، او گفت: “شما از چه نوع پاک کننده صورت استفاده می کنید؟” اما من به یاد می آورد: “خب، چیزهای معمولی ام تمام شد، بنابراین از Neutrogena، مواد گریپ فروت استفاده کردم.”

TikToker این ویدئو را با نشان دادن خودش در حال پرتاب کردن صورت Neutrogena به پایان رساند.

در حالی که Neutrogena روی برچسب خود عنوان می کند که مهره ها پلاستیکی نیستند، اما این تجربه باعث شده است که Emma به این فکر کند که مهره ها از چه چیزی ساخته شده اند.

او گفت: “در واقع فکر می کردم شستشوی صورت به خوبی کار می کند. پوست من عالی به نظر می رسد و هیچ تحریکی نداشتم. من پوست حساسی هم دارم، اما نمی دانستم این محصول برای من کار می کند. اشتباه است.”

ایندیپندنت برای اظهار نظر با اما و نوتروژنا تماس گرفته است.



Source link

زنی از مردم خواسته است که استفاده از اسکراب صورت Neutrogena را پس از ادعای اینکه آرایشگر او در حین انجام یک عمل صورت، “دانه های” محصول را از منافذ او پیدا کرده و پاک کرده است، متوقف کنند.

ریزدانه های پلاستیکی از سال 2015 به دلیل اثرات مضری که بر محیط زیست دارند، به عنوان یک ماده در محصولات آرایشی ممنوع شده است. با این حال، طبق گفته سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، قانون آب بدون میکروبید در سال 2015 به ایمنی مصرف‌کننده توجهی نمی‌کند، و FDA خاطرنشان کرد که «هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد ریزدانه‌های پلاستیکی، همانطور که در لوازم آرایشی استفاده می‌شود، باعث ایجاد مشکل می‌شود. مسئله”. نگرانی برای سلامت انسان».

به گفته وب سایت Neutrogena، این اسکراب صورت “دارای لایه بردارهای ملایمی است که زبری را بدون خشک کردن بیش از حد یا تحریک پوست مستعد آکنه صاف می کند.” وب سایت اشاره کرده است که این محصول “حاوی ریزدانه های پلاستیکی نیست.”

به گفته TikToker، آرایشگر او سپس از او پرسید که آیا این محصول حاوی دانه‌های نارنجی یا قرمز است، در این مرحله او به اما اطلاع داد که این دانه‌ها را در منافذ خود پیدا کرده است.

“اوه من این چیز را گرفتم… همین الان می اندازمش، ممنون!” شخص دیگری نوشت

اما، که با نام کاربری @emickkah در TikTok استفاده می‌کند، این تجربه را در ویدیویی که ماه گذشته در این برنامه منتشر شد، بازگو کرد.

سپس اِما نواحی پوستش را نشان داد که آرایشگرش می‌توانست دانه‌ها را از منافذ او پاک کند. او افزود: «مثلاً در پوست من مروارید وجود داشت و من خیلی ترسیده‌ام. “و من از آرایشگرم بسیار سپاسگزارم.”

برخی دیگر گفتند که توصیه های اما را قبول می کنند و استفاده از محصول را متوقف می کنند، یک نفر گفت که اسکراب صورت را دور می اندازد، در حالی که دیگری گفت: “شاید ما این کار را نکنیم. نباید از چیزی با مروارید استفاده کنیم.”

اما در صحبت با BuzzFeed در مورد این تجربه، گفت که او گاهی اوقات وقتی شستشوی صورتش تمام می شد از اسکراب صورت استفاده می کرد و تا زمان ملاقات صورتش، هیچ چیز عجیبی در حین استفاده از این محصول متوجه نشده بود.

در این ویدئو، اِما، که از ماشینش فیلم گرفته است، با توضیح این که به تازگی قرار ملاقات صورتش را ترک کرده است، شروع کرد و در طی آن آرایشگرش باید “مروارید” پاک کننده را از او جدا می کرد. فومر ضد آکنه گریپ فروت Neutrogena Pink . منافذ

“Omg!! من به معنای واقعی کلمه از این یکی استفاده می کنم و متوجه شدم که پوستم شروع به برآمدگی کرده است! یک نفر نظر داد، در حالی که دیگری گفت: “Omg. یکی تو کره چشمم گرفتم!! چشمم آنقدر متورم شد که مجبور شدم برای برداشتن آن به چشم پزشک مراجعه کنم.

این ویدئو که از آن زمان تاکنون بیش از 1.8 میلیون بار دیده شده است، واکنش های وحشتناکی را از بینندگان به دنبال داشت و بسیاری از آنها تجربیات خود را از این اسکراب به اشتراک گذاشتند.

او گفت: “اگر آنها در صورت من حل نشوند، حل نمی شوند.”