چرا ترامپ، هیلی و دیسانتیس علیه حزب خود حمله می کنند؟

این یک تاکتیک جدید برای نامزدهای ریاست جمهوری، به ویژه جمهوری خواهان نیست.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ پشت رون دیسانتیس، که در آن زمان نامزد فرمانداری فلوریدا بود، در گردهمایی سال 2018 در پنساکولا، فلوریدا ایستاده است. متحدان سابق ممکن است خود را در رقابت با یکدیگر برای ریاست جمهوری در سال 2024 بیابند.

ترامپ در سال 2016 کمپین نهایی ضد تشکیلات را اجرا کرد که اولین کارزار انتخاباتی او بود.

هیلی در مقاله ای که اخیرا برای USA TODAY منتشر کرد، گفت: “هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان مسئول بحران هزینه های آمریکا هستند.” ملت به رئیس‌جمهوری نیاز دارد که «در مقابل خرج‌کنندگان بزرگ هر دو حزب بایستد».

ترامپ با جدا کردن یک رئیس جمهور سابق جمهوری خواه، یک استراتژیست برجسته کمپین حزب جمهوری خواه، و رئیس سابق مجلس نمایندگان، ادامه داد که “ما هرگز به حزب پل رایان، کارل روو و جب بوش برنمی گردیم.”

جفری کاباسرویس، معاون مطالعات سیاسی مرکز نیسکانن، یک اندیشکده راست میانه مستقر در واشنگتن، می گوید: «رقابت با حزب جمهوری خواه یک بازی بسیار محبوب برای محافظه کاران بوده است.

قصاص؟

دیگران نیز به دنبال آن نوع رای دهندگان هستند. نیکی هیلی، سفیر سابق منصوب شده توسط ترامپ در سازمان ملل که نامزدی خود را اعلام کرده است، مکررا به “مصرف کنندگان کلان” جمهوری خواه حمله می کند.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ پشت رون دیسانتیس، که در آن زمان نامزد فرمانداری فلوریدا بود، در گردهمایی سال 2018 در پنساکولا، فلوریدا ایستاده است. متحدان سابق ممکن است خود را در رقابت با یکدیگر برای ریاست جمهوری در سال 2024 بیابند.

دسانتیس در کتاب تازه منتشر شده خود گفت که حزب باید “در مورد موضوعاتی مانند متمم دوم قانون اساسی، حق زندگی، یکپارچگی انتخابات و آزادی مذهبی در کنار آمریکایی های محافظه کار باشد. در این محیط، جمهوری خواهی شرکتی گارد قدیمی به هیچ وجه قابل قبول نیست. وظیفه در دست است.»

مهم نیست که او چهار سال رئیس جمهور بود. مهم نیست که او همچنان پیشتاز نامزدی GOP 2024 است. ترامپ همچنان در حال رقابت با تشکیلات جمهوری خواه است و مدعی است که هنوز در تلاش برای خنثی کردن او است.

واشنگتن – دونالد ترامپ، نیکی هیلی و نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه برای ریاست‌جمهوری، ران دیسانتیس، به دنبال تحریک رای‌دهندگان 2024 با حمله به یک هدف مشترک هستند: حزب جمهوری‌خواه.

ویت آیرس، یک نظرسنجی جمهوری خواه، که نظرسنجی از رای دهندگان حزب جمهوری خواه انجام داده است، گفت: نامزدها «به دنبال رأی دهندگان ترامپ می روند».

“ضد، ضد، ضد”

کاباسرویس، نویسنده کتابی به نام «حاکمیت و تباهی: سقوط اعتدال و نابودی حزب جمهوری خواه، از آیزنهاور تا پارتی» در سال 2012، گفت: «قرار است این حزب دولت کوچک باشد».

این روش پوپولیسم نامیده می شود، درخواستی برای ناامیدی رای دهندگان از نخبگان و تشکیلاتی که به گفته تحلیلگران در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان موثر بوده است – اما مشکلاتی را برای حزب در انتخابات عمومی ایجاد کرده است، از جمله شکست ترامپ از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سال 2020 و شکست های کلیدی جمهوری خواهان. رقابت های سنا در سال گذشته

برخی از آن رای دهندگان ممکن است به اطراف نگاه کنند.

نظرسنجی North Star Opinion Research درباره رای دهندگان جمهوری خواه گفت: “پنجاه و سه درصد می گویند که جمهوری خواهان قوی هستند، 30 درصد جمهوری خواهان نه چندان قوی هستند، و بقیه مستقل هستند که اکثر آنها به حزب جمهوری خواه متمایل هستند.”

با افزایش اندازه و قدرت دولت فدرال در طول رکود بزرگ، جنگ جهانی دوم و جنگ سرد، تعداد فزاینده ای از جمهوری خواهان به این باور رسیدند که دولت بسیار گران و قدرتمند شده است.

فرماندار فلوریدا در مورد تصدی “تشکیلات” کلید خورده است. دیسانتیس همچنین تصریح کرده است که فکر نمی‌کند جمهوری‌خواهان معمولی در رویارویی با مسائل مهم سختگیرانه عمل کرده‌اند، که این یک بازی آشکار برای رای‌دهندگان به سبک ترامپ است.

افزایش محافظه کارانه:چگونه حزب جمهوری خواه به اینجا رسید: ظهور محافظه کاران فوق العاده از بری گلدواتر تا دونالد ترامپ

برخی از رای دهندگان بیشتر به ترامپ تعلق دارند تا حزب. نظرسنجی ستاره شمالی گزارش داد که 28 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه گفته اند که از ترامپ به عنوان یک نامزد مستقل حمایت خواهند کرد.

ترامپ: «عجیب» و «احمق»

به هر حال نظرسنجی ها را تقسیم کنید، تعداد زیادی از رای دهندگان بالقوه جمهوری خواه وجود دارند که به خود حزب جمهوری خواه علاقه خاصی ندارند.

هیلی که تاکنون تنها رقیب اعلام شده ترامپ است، انتقاد فعلی جمهوری خواهان خود را بر موضوع هزینه های فدرال متمرکز کرده است.

پرزیدنت دونالد ترامپ و نیکی هیلی، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل، در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 24 سپتامبر 2018، در نیویورک.

پشتیبانی از لغزش؟:ترامپ در دردسر: حمایت جمهوری‌خواهان از نامزدی او در سال 2024 در میان شکست‌های سیاسی و حقوقی کاهش می‌یابد

رویکردهای رقبای ترامپ حداقل در یک چیز مشترک است: آن‌ها تلاش می‌کنند خود رئیس‌جمهور سابق را با تشکیلات جمهوری‌خواه مرتبط کنند که حامیان خود را در مسائلی مانند هزینه‌ها شکست خورده است.

نظرسنجی اخیر توسط North Star Opinion Research، شرکت آیرس، نشان داد که اکثریت اندکی از رای دهندگان احتمالی جمهوری خواه خواهان جایگزینی هستند. 52 درصد با این جمله موافق بودند: “من زمانی که دونالد ترامپ رئیس جمهور بود از او حمایت می کردم، اما فکر نمی کنم او بتواند در سال 2024 برنده ریاست جمهوری شود و من یک نامزد متفاوت می خواهم که بتواند برنده شود.”

جمهوری خواه در مقابل جمهوری خواه

شانزده سال بعد، رونالد ریگان جنبش محافظه کار را به کاخ سفید رهبری کرد.

گامبیت محبوب

هیلی و جمهوری خواهان: نیکی هیلی: خرج کردن خارج از کنترل است. و دموکرات ها و جمهوری خواهان در این تقصیر سهیم هستند.

اکنون به نظر می رسد که برخی از جمهوری خواهان از رهبری ضد نظام ترامپ پیروی می کنند.

DeSantis: “گیاهان گلدانی”

ترامپ در طول زندگی سیاسی خود تلاش کرده است تا مخالفان مبارزات انتخاباتی خود را به اعضای تشکیلات حزب جمهوری خواه مرتبط کند. به عنوان مثال، در رقابت کنونی، او به دنبال پیوند DeSantis به رئیس سابق رایان و پیشنهاد او برای تغییر تامین اجتماعی بوده است.

هیلی و دستیارانش می گویند که او مدت هاست که یک شورشی بوده است. در سال 2010، قانونگذار ایالتی آن زمان سوار بر جنبش ضد چای پارتی واشنگتن تا عمارت فرماندار کارولینای جنوبی رفت.

طبق نواری که به سی‌ان‌ان ارائه شده و متحدانش آن را تأیید کرده‌اند، دیسانتیس گفت: «بعضی از این جمهوری‌خواهان مانند گیاهان گلدانی عقب می‌نشینند و به رسانه‌ها اجازه می‌دهند شرایط بحث را تعریف کنند. شرایط بحث آن‌ها همه این‌ها را دریافت می‌کنند، زیرا کاری نمی‌کنند که اتفاقی بیفتد.”

انتقاد نامزدها از سایر جمهوری خواهان نیز مخاطبان هدف زیادی دارد.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که انتظار می‌رود نامزدی ریاست‌جمهوری خود را در ماه مه یا ژوئن اعلام کند، برخی از جمهوری‌خواهان را در مورد مبارزه با جنگ‌های فرهنگی کشور به عنوان “طرح‌های آشفته” توصیف کرده است.

ترامپ در سخنرانی ماه جاری خود در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران گفت که قبل از مبارزات انتخاباتی‌اش در سال 2016، «ما یک حزب جمهوری‌خواه داشتیم که توسط آدم‌های عجیب، نومحافظه‌کاران، جهانی‌گرایان، متعصبان مرزهای باز و احمقان اداره می‌شد.»

کمپین ترامپ علیه این تشکیلات همچنین ممکن است با مشکلات قانونی مواجه شود. او در آتلانتا، نیویورک و واشنگتن به دلیل اتهامات مختلف، از جمله خفه کردن پول به یک معشوقه سابق و تلاش هایش برای لغو شکست خود در انتخابات 2020، تحت بازجویی قرار دارد.

جمهوری خواهان در مقابل جمهوری خواهان: یک سنت

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: چرا ترامپ، هیلی و دیسانتیس به سایر جمهوری‌خواهان حمله می‌کنند





منبع

ترامپ پس از سوار شدن بر موج ضد نظام به ریاست جمهوری در سال 2016، حملات خود را به «فرهنگ‌ها» و «احمق‌های» جمهوری‌خواه که با او مخالفت می‌کنند، تشدید کرده است.

تفاوت این بار، برخی از تحلیلگران گفتند: تمایل نامزدها به استفاده از قدرت دولت برای رسیدن به اهداف خود.

داگ هییک استراتژیست سیاسی حزب جمهوری خواه گفت که کاندیداهایی مانند دیسانتیس و هیلی به “تشکیلات” ضربه زدند تا راهی برای “انتقاد ترامپ بدون انتقاد مستقیم از ترامپ” و در نتیجه بیگانه کردن پایگاه بزرگ رای دهندگان او.

مشکل حقوقی؟: «من حتی به رفتن هم فکر نمی‌کنم»: ترامپ در CPAC می‌گوید کیفرخواست او را از رقابت 2024 خارج نمی‌کند

تور کتاب دیسانتیس:پیش نمایش 2024؟ ران دیسانتیس یک تور کتاب برگزار می کند تا درباره سابقه خود در فلوریدا صحبت کند – نه دونالد ترامپ

مخاطبان او برای این استدلال: حامیان ترامپ که ممکن است به دنبال جایگزینی باشند.

در سال 1964، بری گلدواتر به عنوان بخشی از واکنش شدید علیه “دولت بزرگ” نامزد ریاست جمهوری شد. او در انتخابات عمومی با شکست قاطع به رئیس جمهور لیندون جانسون شکست خورد. یک دموکرات که اختیارات دولت فدرال را در حقوق مدنی، حقوق رای، و برنامه های هزینه های اجتماعی “جامعه بزرگ” گسترش داد.

ترامپ متعهد شده است که برای پیروانش عامل “تقابل” باشد و با دشمنان آنها مقابله کند، خواه دادستانی باشد که از او تحقیق می کند، دولت چین یا جمهوری خواهان میانه روتر.

بیش از نیم قرن است که رقابت علیه حزب، به ویژه در میان جمهوری خواهان، یک تاکتیک تبلیغاتی ریاست جمهوری بوده است. اما برخی از اعضای حزب جمهوری خواه گفتند که به لطف شورش سال 2016 به رهبری ترامپ، هیچ گاه این موضوع محوری نبوده است.

پرزیدنت دونالد ترامپ و نیکی هیلی، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل، در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 24 سپتامبر 2018، در نیویورک.

آیرس گفت: “همه بخشی از این ذهنیت پوپولیستی است که ضد نخبگان، ضد تخصص، ضد نظام، ضد رسانه ها، ضد مهاجران… ضد، ضد، ضد”. به همین دلیل است که اکثر پوپولیست ها شکست می خورند.

در جلسه اخیر پشت درهای بسته با اهداکنندگان، دیسانتیس گفت که بسیاری از جمهوری‌خواهان عادی تمایلی به مبارزه بر سر مسائل فرهنگی، مانند تلاش‌های او برای پایان دادن به تنوع نژادی و جنسیتی و برنامه‌های گنجاندن در مشاغل و مدارس ندارند.

نظرسنجی جدید Des Moines Register/Mediacom در آیووا نشان می دهد که در حالی که 80 درصد جمهوری خواهان آیووا همچنان به ترامپ نظر مثبت دارند، حمایت او از 91 درصد در سپتامبر 2021 کاهش یافته است. از آن زمان، دیدگاه های منفی نسبت به ترامپ از 7 درصد به 18 درصد افزایش یافته است.

او افزود: “مردمی هستند که عمدتاً احساس می کنند توسط رهبران جمهوری خواه در دی سی نماینده ندارند.”

هیلی: “مصرف کنندگان بزرگ”

DeSantis سابقه حکومتی در فلوریدا در تحت فشار قرار دادن مشاغل و کالج ها برای پایان دادن به برنامه های طراحی شده برای ترویج تنوع و شمول سیاهان و افراد تراجنسیتی ایجاد کرده است.