پلاک دولتی پیشنهادی دارای هشدار به “خودروهای خارج از ایالت” است

اما شاید به این دلیل است که سلام کردن به کهنه سربازان در فلوریدا منظره شلوغی است، به طوری که ایالت در حال حاضر هشت پلاک مختلف را ارائه می دهد که برای کهنه سربازان ارتش جذاب است. برای تمام شاخه های خدمات – نیروی دریایی، تفنگداران دریایی، ارتش، نیروی هوایی و گارد ساحلی، پلاک های تخصصی جداگانه وجود دارد.

پیام مجاز به رد شدن عجیب به نظر می رسد. آیا این کاری نیست که گردشگران انجام می دهند؟ در نهایت، آنها ماشین‌هایشان را پارک می‌کنند و سپس به معنای واقعی کلمه روی فلوریدا قدم می‌زنند تا زمان رفتن فرا برسد و دنباله‌ای از دلار در پی خود باقی می‌گذارند.

این روزها، آن یادگار دوران استعمار به عنوان نمادی محبوب برای شورشیان کنگره ایالات متحده، گروه‌های شبه‌نظامی دست راستی، تظاهرکنندگان QAnon و معترضان مالیاتی با بودجه کخ انتخاب شده است.

همچنین یک پلاک ویژه لژیون خارجی وجود دارد، یکی دیگر که می‌گوید «از سربازان ما حمایت کنید» و یک صفحه کلی که روی آن نوشته شده است «فلوریدا به کهنه سربازان سلام می‌دهد».

این مقاله در ابتدا در پالم بیچ پست منتشر شد: دسانتیس می‌گوید «به من پای نزنید» برچسب فلوریدا به خودروهای خارج از ایالت هشدار می‌دهد



منبع

من فکر کردم که قرار بود چیز خوبی باشد.

فلوریدا «به من پای نزنید»  پلاک تخصصی پیشنهادی

همگام شدن با لیست رسمی دشمنان فلوریدا سخت است.

به هر حال، آیا آن ماشین‌های خارج از ایالت پر از گردشگران خارج از ایالت نیستند که حضورشان در ایالت ما در طول همه‌گیری همه‌گیر باعث افتخار DeSantis بوده است و ظاهراً ارزش تمام تلفات بی‌ضروری در میان فلوریدا را دارد. ساکنین مسن و آسیب پذیر

این یک حذف قابل درک است. دلیلش این است که دولت فدرال یکی از شرورهای کارتونی DeSantis است.

اینهمه دشمن، زمان کم. در مورد این گروه جدید، حدس می‌زنم ما گردشگران را دوست داریم، حتی اگر ظاهراً به برخی از آنها هشدار داده شود که بهتر است تا زمانی که اینجا هستند، ما را “پا نزنند”.

خوش آمدی.

راهی برای گرفتن یکی برای تیم، مادربزرگ های فلوریدا!

یکی از حامیان پرزیدنت ترامپ، در طول تجمع در ساختمان کنگره در لنسینگ، میش، پرچم «روی من را زیر پا نگذارید» حمل می‌کند، شنبه، 14 نوامبر 2020.

به طور جدی. تندروترین فرماندار آمریکا پیامی برای شما دارد.

بنابراین، در این مورد، 3000 راننده فلوریدا باید قبل از قابل اجرا شدن پلاک جدید، هزینه آن را بپردازند. من گمان می کنم که مخاطب واقعی پلاک «به من پای نزن» جانبازان واقعی نباشند که گزینه های بهتری دارند.

(و خبر خوب: برای یک راننده خوش شانس “روی من پا نزنی”، پلاک شخصی سازی شده “DUM AZZ” هنوز از ایالت موجود است.)

پیام گیج کننده فلوریدا “روی من پا نزن” به گردشگران

اوه، در آن پیام ناموفق بود که گفته شود دولت فدرال که ادعا می‌شود مانع تراشی می‌شود، 30 میلیون دلار پول محرک به فلوریدا داده است که این ایالت برای ترویج گردشگری در سال جاری استفاده کرد.

از اساتید دانشگاه، شرکت‌های «بیدار»، شرکت‌های فناوری، بچه‌های ترنس، انواع «رسانه‌های شرکتی» و مورخان بی‌عدالتی نژادی عبور کنید.

کشیش کتاب «زنت را دوست داشته باش» می نویسد: کاندیدای کاخ فلوریدا که می خواهد سقط جنین را ممنوع کند، کتابی را در مورد رابطه جنسی می نویسد | فرانک سرابینو

دیسانتیس گفت: «اقتصاددانان در ابتدا پیش‌بینی می‌کردند که گردشگری فلوریدا تا سال 2024 به طور کامل بهبود نمی‌یابد، اما سه ماهه به سه ماه، علی‌رغم شکست مطلق دولت بایدن در مدیریت تورم و مشکلات زنجیره تامین کشور، تعداد بازدیدکنندگان فلوریدا همچنان رکوردها را شکسته و خرد متعارف را زیر پا می‌گذارد. در بیانیه آماده شده

شما فقط آخرین هدف هستید.

فرانک سرابینو یک ستون نویس در پالم بیچ پست، بخشی از شبکه USA TODAY فلوریدا است. می توانید با او در [email protected] تماس بگیرید. به حمایت از روزنامه نگاری ما کمک کنید. امروز مشترک شوید.

یکی از حامیان پرزیدنت ترامپ، در طول تجمع در ساختمان کنگره در لنسینگ، میش، پرچم «روی من را زیر پا نگذارید» حمل می‌کند، شنبه، 14 نوامبر 2020.

یک بچه جدید در بلوک وجود دارد: افرادی که با “ماشین های خارج از ایالت” به فلوریدا می آیند.

بشقاب جدید گردشگران خارج از ایالت را هدف قرار می دهد

در ابتدا، نمی‌توانستم بفهمم چرا هر گروه جانبازی که به خود احترام می‌گذارد، حتی می‌خواهد پیام «روی من را زیر پا نگذار» روی پلاک خودروی خود داشته باشد. در این مرحله بیشتر پسرعموی پرچم کنفدراسیون است.

کهنه سربازان فلوریدا چندین گزینه پلاک دارند

بشقاب جدید برای کماندوهای تیم ششم غذای فلوریدا و یک سر گرم معمولی فلوریدا که عصبانی، مسلح و به دنبال بهانه ای برای عمل کردن است، جذاب خواهد بود.

درست زمانی که فکر می کنید در حال تمام شدن هستیم، فرماندار ران دیسانتیس رویای یک شرور خیالی جدید را در سر می پروراند. تاثیرگذار است.

پلاک ویژه ایالتی پیشنهادی جدید دارای یک مار زنگی حلقه‌دار است که برای اولین بار در پرچم گاددن به تصویر کشیده شد، پرچم تاریخی آمریکا که به عنوان اعتراض علیه ظلم و ظلم دولت به اهتزاز درآمد.

فلوری دو دوباره ضربه می زند: قانون جدید دامپزشکان بی سواد را به معلمان مدارس دولتی تبدیل می کند

دیسانتیس در توییتر نوشت: «ایالت آزاد فلوریدا دارای پلاک جدیدی برای پیش‌سفارش است که به نفع بنیاد کهنه سربازان فلوریدا است و پیامی واضح به خودروهای خارج از ایالت می‌فرستد، «روی من پا نگذارید» یا فلوریدا.

ترفند گرفتن یک پلاک تخصصی جدید این است که شما باید پیش‌سفارش‌های کافی را از رانندگان قبل از تولید آنها دریافت کنید.

فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، یک کنفرانس مطبوعاتی در وست پالم بیچ پنجشنبه، 6 ژانویه 2022 برگزار می کند.

کشف اینکه خودروهای “خارج از ایالت” به نوعی به لیست شیطان های فلوریدا اضافه شده اند، بسیار سرگرم کننده است.

این ایالت امسال 50 میلیون دلار برای ترویج گردشگری خارج از ایالت از طریق Visit Florida هزینه می کند. DeSantis اعلام کرد که در فصل اوج گردشگری زمستانی امسال، فلوریدا پذیرای 34.1 میلیون بازدید کننده داخلی بوده است.

فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، یک کنفرانس مطبوعاتی در وست پالم بیچ پنجشنبه، 6 ژانویه 2022 برگزار می کند.

تیراندازی دسته جمعی و تفنگ AR-15: این یک خبر بد برای تفنگ AR-15 بوده است — و این خوب است

«صنعت گردشگری فلوریدا سال 2022 را با قدرتی باورنکردنی آغاز می‌کند و ثابت می‌کند که سیاست‌های اول آزادی همیشه پیروز خواهند بود، به‌ویژه در هنگام مبارزه با سیاست‌های اقتصادی نامناسب که از دی سی بیرون می‌آیند».

من به شما توصیه می‌کنم که آن را به یک فرصت یادگیری ارزشمند تبدیل کنید: یادآوری ملایم دیگری در نظر بگیرید که وارد حالتی شده‌اید که عمدتاً «عاری از عقل» است و مملو از جنگ‌جویی احمقانه و ساختگی است.

بنابراین، اگر شما یک بازدید کننده خارج از ایالت هستید که این مطلب را می خوانید، ناراحت نشوید. این فقط چیزهای معمولی فلوریدا است. این فقط DeSantis است که دوباره تقسیم را کاشت.

در بهترین حالت یک پیام مختلط است.

میدانم. گیج کننده است.

این به عنوان یک ابزار ارزشمند برای بقیه ما عمل می کند تا قهقهه های بین خود را شناسایی کنیم. بنابراین، به همین دلیل، من همه طرفدار این هستم که به مردم این امکان را بدهم که آن را روی پلاک دولتی خود بگذارند.

نمی‌دانستم که اتومبیل‌های «خارج از ایالت» به پیامی واضح نیاز دارند – غیر از اینکه بدانم حدود 20 درصد از رانندگان فلوریدا بیمه خودرو ندارند و این ایالت از نظر رانندگان در کشور دوم است. کشتن عابران پیاده

فلوریدا “روی من پا نزن” پلاک مخصوص خودرو را پیشنهاد کرد