لازم نیست دموکرات ها را دوست داشته باشید، اما باید به جمهوری خواهان رای بدهید

– واندا کانلین، فورت ورث

طرح دموکرات ها برای من بد به نظر می رسد

– نبردهای لیندا، آستین

بهترین راه برای رسیدگی به کمبود معلمان در منطقه مدرسه فورت ورث و جاهای دیگر و برای حفظ اندازه کلاس ها در سطح قابل مدیریت، سرمایه گذاری بر روی معلمان مشتاق است. یکی از راه‌های انجام این کار این است که به آن‌ها کمک کنید مدرک‌های خود را به طور کارآمد و مقرون به صرفه کسب کنند.

همه تگزاسی ها برای مزخرفات GOP هزینه می کنند

چرا زنان لاتین مانند من چقدر سخت کار می کنند، جامعه با تبعیض جنسی، نژادپرستی و تلاش برای بی اعتبار کردن حضور ما در دنیای حرفه ای روبرو می شود؟

از زمان روی کار آمدن فرماندار گرگ ابوت، مالیات املاک من تقریباً سه برابر شده است. دولت او میلیاردها دلار را در ابتکارات ناکارآمد مرزی هدر می دهد و میلیاردها دلار را برای توسعه Medicaid دور می کند. از طریق مالیات بر دارایی ما، صاحبان خانه های شهری هزینه ارائه مراقبت های بهداشتی را به حدود 18 درصد از تگزاسی هایی که بیمه ندارند متحمل می شوند.

مستقل ها و جمهوری خواهان منطقی: لازم نیست دموکرات باشید. لازم نیست دموکرات ها را دوست داشته باشید. اما شما باید پاییز امسال به دموکرات ها رأی دهید تا تگزاس را از شر گرگ ابوت و خدمه ویرانش خلاص کنید. آنها 22 سال است که تگزاس را اداره کرده اند و آن را مستقیماً به زمین زده اند.

– ماریا اف. پادیلا-پلاتاس، دنتون

نگاهی اجمالی به گذشته فورت ورث

نویسنده، معاون و صدراعظم منطقه ای WGU تگزاس است.



منبع

مبارزات سیاسی همیشه مملو از وعده ها و حملات دروغین است. ما به آن عادت کرده‌ایم و به یاد داریم که هر کسی برنده می‌شود باید در سیستمی کار کند که شرح وظایف را دیکته می‌کند. آنها هرگز نمی توانند آنچه را که فکر می کنند و قول می دهند انجام دهند، انجام دهند.

داستان 29 ژوئیه «بایدن از بسته مبارزه با تورم دموکرات ها استقبال می کند» (12A) باعث می شود قانون کاهش تورم 2022 آنقدر زیبا به نظر برسد که باید همه چیز را تغییر دهد. این یک دسته از هوی است، به خصوص که آن را یک عمل کاهش دهنده تورم می نامیم. در نهایت باعث تسریع تورم خواهد شد.

بیایید با هم در تگزاس کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که منبع فراوانی از این نیروی کار حیاتی داریم.

افزایش مالیات بر شرکت ها باعث می شود آنها قیمت کالاها را افزایش دهند و آن را به مصرف کننده منتقل کنند. هر شرکت خوب همچنین به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های تولید کالا است، مانند انتقال عملیات به خارج از کشور برای کاهش هزینه‌های نیروی کار و مالیات. پس از آن برای لاف زدن در مورد تعداد مشاغل بسیار زیاد است.

من که زیر نظر E. Fay Jones، معمار کلیسای مارتی لئونارد که شاگرد فرانک لوید رایت بود، شاگردی کردم، همیشه فکر می کردم که ساختمان استاندارد تجاری باید تا حدودی با کارهای رایت ارتباط داشته باشد. خواندن داستان روارک در مورد آن تاریخ لذت بخش بود.

– دوایت جی. هارتویک، فورت ورث

ما به تربیت معلمان بهتر کمک می کنیم

– جان بوید، فورت ورث

صدای زنان لاتین بی اعتبار شد

در WGU Texas، یک دانشگاه آنلاین غیرانتفاعی، ما وظیفه خود را انجام می دهیم و مطمئن می شویم که مربیان آینده ما می توانند مدارک تدریس خود را با نصف هزینه سایر موسسات مشابه در سراسر کشور کسب کنند. کالج معلمان WGU از سپتامبر 2021 تا ژوئن 2022 بیش از 9187 دانش آموز را در سراسر کشور فارغ التحصیل کرد. ما می خواهیم معلمان نه تنها مربیان خوبی باشند، بلکه متخصصان موفقی با بدهی اندک و فضایی برای رشد مداوم باشند.

به عنوان یک دانشجوی کالج و حرفه ای آینده، متوجه شده ام که زنان لاتینی جدی گرفته نمی شوند. الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده پارلمان، در پله‌های کاپیتول مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت، او به عنوان یک “لاتین غنایم بزرگ” نامیده می‌شود که صرفاً به دلیل نمایندگی حزب سیاسی و عقاید سیاسی‌اش، “نوزادان را می‌کشد”. اخیراً، مایرا فلورس، نماینده جمهوری‌خواه تگزاس، صرفاً به این دلیل که زنی مکزیکی الاصل است که با پشتکار و قانونی راه خود را به کنگره رسانده است، به عنوان «خانم فریولز» و «خانم انچیلادا» شناخته می‌شود.

من یک جمهوری خواه مادام العمر هستم که دو بار به دونالد ترامپ رای دادم. آنها رای مخالف پیشنهاد طرف مقابل بودند، نه رای به ترامپ. هیچ یک از احزاب در انتخابات اخیر نامزدهای باکیفیتی ارائه نکرده اند.

– کی جی لارنس، آرلینگتون

هر دو طرف به پیشنهادات بهتر نیاز دارند

تمجیدهای من در مورد داستان روشنگر صفحه اول 1 اوت در مورد سیاست محلی جمهوری خواهان. («آیا حزب جمهوری‌خواه شهرستان تارانت می‌تواند قبل از نوامبر متحد شود؟») کسانی که از مسابقه داوری شهرستانی بین تیم اوهار و بتسی پرایس خشمگین یا ناامید شده‌اند، فرصت داشته‌اند تا در مورد نتایج فکر کنند، و ممکن است حزب به اندازه برخی تقسیم نشود. ایمان داشتن.

می‌خواهم از کارول روارک برای درس تاریخ خوبش در 31 ژوئیه درباره ساختمان استاندارد تجاری تشکر کنم. (1C، “چرا این ساختمان نمادین ممکن است شما را به یاد فرانک لوید رایت بیاندازد”) به عنوان یک معمار غیر بومی که 18 سال در فورت ورث زندگی و کار کرده است، بارها از آن ساختمان رد شده ام و همیشه در مورد آن کنجکاو بوده ام. تاریخ و معمار آن