پس از لغو پرواز ایر کانادا، یک خانواده چهار نفره سفر دریایی دیزنی را که مدت ها انتظارش را می کشید، از دست دادند و به صدها مسافری پیوستند که برنامه های تعطیلاتشان به دلیل هرج و مرج سفر تابستانی خنثی شده بود.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید

منبع

او به اینسایدر گفت: «برای بدتر شدن اوضاع، ما اعلانی دریافت کردیم مبنی بر اینکه در پرواز برگشت در معرض فردی مبتلا به کووید قرار گرفته‌ایم. دخترمان چند روز بعد پس از مراجعه به اورژانس به دلیل تب بالایی که نتوانستیم آن را کنترل کنیم و استفراغ مداوم، آزمایش آن مثبت شد.

به گفته موریس، پرواز تورنتو به مونترال صبح روز بعد به تعویق افتاد. سپس، پرواز اتصال از مونترال به ونکوور به دلیل “یک مشکل پیش بینی نشده تعمیر و نگهداری هواپیما” سه ساعت و نیم به تاخیر افتاد. تا ظهر، پرواز به ونکوور به طور کامل لغو شد.

یک خانواده چهار نفره سفر دریایی مورد انتظار دیزنی را پس از تأخیر و لغو پروازهای ایر کانادا در آخر هفته روز استقلال از دست دادند – در میان صدها نفری که شاهد شکسته شدن برنامه های تعطیلات به دلیل هرج و مرج سفر تابستانی بودند.

پرواز بعدی موجود تا روز بعد حرکت نمی کند، به این معنی که خانواده نمی توانند قبل از حرکت کشتی به بندر ونکوور برسند. پس از دو روز کامل سفر با بچه ها، این زوج تصمیم گرفتند پرواز بعدی خانه را رزرو کنند.

او گفت که موریس یک درخواست بازپرداخت آنلاین برای بلیط پرواز 1500 دلاری ارائه کرد و توانست بخشی از هزینه سفر 5500 دلاری دیزنی را بازپرداخت کند. او افزود که تنها پاسخی که او از ایر کانادا دریافت کرد، یک پیام خودکار بود که می‌گفت ممکن است یک نماینده تا 30 روز دیگر در دسترس نباشد.

در عوض، آنها سه روز را به مسافرت گذراندند و یک شب در فرودگاه “روی نیمکت” خوابیدند.

• پدرش به اینسایدر گفت چند روز بعد تست کووید دخترشان در اورژانس مثبت شد.

• چمدان‌ها در فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو در 10 ژوئن 2022 جمع می‌شوند.استیو راسل/تورنتو استار از طریق گتی ایماژ.

آیا شما کارمند هواپیمایی یا فرودگاه هستید؟ نکته ای دارید؟ با این خبرنگاران از یک آدرس ایمیل غیر کاری در [email protected] و [email protected] تماس بگیرید.

موریس گفت که اولین پرواز این خانواده از بالتیمور به تورنتو دو ساعت دیرتر از زمان برنامه ریزی شده انجام شد و بیش از یک ساعت در آسفالت منتظر پرسنل چمدان نشستند. این باعث شد که آنها پرواز اتصال خود به ونکوور را از دست بدهند، جایی که کشتی کروز منتقل شده بود.

ایر کانادا بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد. سخنگوی این شرکت هواپیمایی هفته گذشته گفت که صنعت “در حال حاضر به دلیل مشکلاتی با فرودگاه ها و ارائه دهندگان شخص ثالث خدماتی مانند غربالگری مسافران، گمرک و ناوبری هوایی با چالش مواجه شده است.”

مسافران در فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو در 30 ژوئن 2022 در میسیساگا، انتاریو منتظر ورود هستند.یو رویدونگ/ سرویس خبری چین از طریق گتی ایماژ

• پدر آنها، ناتان موریس، به اینسایدر گفت: «بچه های ما ویران شده اند. ما این سفر را از ماه ها پیش برنامه ریزی کرده بودیم و از آن زمان تقریباً هر روز در مورد آن صحبت می کردیم.

او گفت: “من و همسرم هنوز در شوک هستیم. نه تنها به این دلیل که یک سفر دریایی بسیار مورد انتظار و گران قیمت و هدیه به فرزندانمان را از دست دادیم (ما پول زیادی نداریم – هر دو والدین شاغل) بلکه به این دلیل که چگونه با ما رفتار کردند.” در ایمیلی به Insider گفت.

سفر دریایی یک هفته ای 5500 دلاری به آلاسکا قرار بود هدیه ای برای تولد فرزندان شش و ده ساله خانواده باشد که در عوض تعطیلات آخر هفته را در چندین فرودگاه سپری کردند.

این خانواده همچنین صدها نفر را در پارکینگ فرودگاه، حمل‌ونقل، لانه‌ای برای سگ‌شان و یک اتاق هتل بلااستفاده از دست دادند. موریس و همسرش روزهای مرخصی را از کار گرفته بودند و آن روزهای تعطیل را تلف کرده بودند.

موریس گفت: «یک نفر در بخش خدمات مشتری حتی اظهار داشت که اگر اخبار را تماشا می‌کردیم، می‌دانستیم که این اتفاق می‌افتد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: «ما سخت با این شرکا و دولت ها کار می کنیم تا این مسائل را حل کنیم زیرا بر عملکرد خطوط هوایی تأثیر می گذارد».

پس از لغو پرواز ایر کانادا، یک زوج و دو فرزندشان سفر دریایی دیزنی را از دست دادند.

• در طول فرآیند رزرو مجدد، موریس گفت که آنها “از یک میز خدمات مشتری به میز خدمات مشتری دیگر بدون عذرخواهی مانند گاو جمع شده اند.”

او به اینسایدر گفت که این زوج و دو فرزند خردسالشان مجبور بودند «روی نیمکت‌هایی زیر پله‌های برقی در فرودگاه تورنتو» بخوابند.

مسافران “مانند گاو در اطراف جمع شده بودند … بدون عذرخواهی”.

چمدان ها در فرودگاه بین المللی پیرسون در 10 ژوئن 2022 انباشته می شوند.

اینسایدر نشان می‌دهد که ایر کانادا پروازهای خانواده را برای اوایل صبح روز بعد با یک توقف اضافی در مونترال رزرو کرد.