پرونده همسر مارجوری تیلور گرین برای طلاق

گرین در سال 2020 به عضویت کنگره انتخاب شد. او از آن زمان به دلیل لفاظی های تحریک آمیز، حمایت سرسختانه از دونالد ترامپ و پذیرش تئوری های توطئه شهرت ملی به دست آورده است. قبل از انتخاب، او به همراه همسرش به اداره یک تجارت ساختمانی خانوادگی کمک کرد.

بر اساس اسناد دادگاه منتشر شده در فضای مجازی، همسر مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه، پری گرین، روز سه شنبه درخواست طلاق داد.

سخنگوی نماینده گرین همچنین بیانیه ای از پری گرین ارائه کرد.

این قانونگذار افراطی در بیانیه ای به هاف پست از طریق سخنگویی گفت: «ازدواج چیز شگفت انگیزی است و من به آن اعتقاد راسخ دارم. جامعه ما توسط یک زن و شوهر تشکیل شده است که خانواده ای را برای پرورش و محافظت ایجاد می کند. من و پری با هم خانواده مان را تشکیل دادیم و سه بچه بزرگ بزرگ کردیم. او بهترین عنوان شغلی را به من داد: مامان. من همیشه از اینکه چقدر پدر بزرگی برای فرزندانمان است سپاسگزار خواهم بود. این یک موضوع خصوصی و شخصی است و من از رسانه ها می خواهم که به حریم خصوصی ما در این زمان احترام بگذارند.

مارجوری بهترین دوست من در 29 سال گذشته بوده است و او یک مادر شگفت انگیز بوده است! آن گفت. خانواده ما مهمترین کاری است که انجام داده ایم. همانطور که در مسیرهای مختلف پیش می رویم، همچنان بر روی 3 فرزند باورنکردنی خود و تلاش های آینده آنها و دوستی خود تمرکز خواهیم کرد.”

در دادخواستی که در دادگاه شهرستان فلوید، جورجیا، ثبت شده، آمده است که این ازدواج “به طور جبران ناپذیری شکسته شده است” و نشان می دهد که این زوج که 27 سال است ازدواج کرده اند، مدتی است که از هم جدا شده اند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع