ترامپ استاد ویژه را انتخاب کرد اما اکنون شکایت هایی دارد

اطلاعات ممتاز

وزارت دادگستری به Dearie گفت که دولت می‌تواند مسئولیت فرآیند قرارداد را بر عهده بگیرد و احتمالاً فروشنده مایل را به سرعت پیدا کند، و از قاضی خواست تا مهلت انتخاب را تا پنجشنبه تمدید کند.

دستور Dearie از Cannon – قاضی که در نهایت تصمیم خواهد گرفت که آیا توصیه‌های Dearie را بپذیرد یا خیر – همچنین شامل تأیید این است که توصیف دولت در مورد آنچه که آنها از خانه ترامپ در فلوریدا برداشته‌اند «میزان کامل و دقیق» آنچه را که واقعاً ضبط شده است را نشان می‌دهد.

ترامپ همچنان مسئول پرداخت به شرکت شخص ثالث خواهد بود. وزارت دادگستری در این نامه گفت: “دولت از شاکی انتظار دارد که فاکتورهای فروشنده را به سرعت پس از ارائه پرداخت کند.”

وکلای ترامپ وکلای وزارت دادگستری را متهم کردند که از «نظرات نتیجه‌گیری و متضاد» برای رسیدگی به اعتراضات خود استفاده می‌کنند.

بیشترین خوانده شده از بلومبرگ

تیم حقوقی او همچنین جزئیات جدیدی در مورد حجم مواد ضبط شده توسط ماموران FBI از خانه ترامپ پس از ریاست جمهوری در فلوریدا به اشتراک گذاشت و در نامه ای جداگانه به Dearie نوشت که اخیراً از وکلای وزارت دادگستری دریافته اند که حدود 11000 سند در واقع حدود 200000 سند است. صفحات بر اساس گزارش‌های موجودی عمومی دولت، مواد کشف‌شده شامل ترکیبی از سوابق دولتی، بریده‌های مطبوعات، کتاب‌ها و سایر اسناد است.

وکلای ترامپ این هفته اعتراضاتی را به پیشنهاد قاضی ارشد منطقه ای ایالات متحده، ریموند دیر، مبنی بر اینکه چگونه کار او به عنوان استاد ویژه طی چند ماه آینده ادامه خواهد یافت، بر اساس نامه ای که برای قاضی ارسال کردند که چهارشنبه علنی شد، تسلیم کردند. از جمله، ترامپ به درخواست دیری مبنی بر اینکه تیم حقوقی‌اش موجودی دولت را بررسی کند که دقیقاً چه چیزهایی را ماموران در جریان جستجوی ماه اوت کشف کرده‌اند، نحوه طبقه‌بندی موضوعات امتیازی که او به دنبال آن بود و درخواست قاضی برای ارائه توضیحاتی در مورد برخی سؤالات را تأیید کند، اعتراض کرد. قانون

© 2022 بلومبرگ LP



منبع

آنها همچنین به Dearie گفتند که دولت اوایل هفته در مورد ایمیلی که تیم ترامپ معتقد است باید به عنوان یک ارتباط ممتاز وکیل و مشتری در نظر گرفته شود، به آنها هشدار داده بود. آنها نوشتند که این سومین نمونه از “شکست” توسط یک تیم جداگانه از بازرسان فدرال است که به انجام اسکن اولیه برای هر گونه مواد بالقوه ممتاز گماشته شده اند.

Dearie توصیه هایی به آیلین کانن قاضی منطقه ای ایالات متحده در مورد اینکه آیا هر یک از اسناد باید تحت پوشش حمایت های قانونی مانند امتیازات برای ارتباطات وکیل و موکل یا برای مشورت های قوه مجریه باشد، ارائه خواهد کرد. او برنامه‌ای را برای تیم حقوقی ترامپ و وزارت دادگستری پیشنهاد کرد تا دسته‌هایی از اسناد را به‌صورت متوالی به او ارسال کنند، جایی که درباره نحوه طبقه‌بندی آنها اختلاف نظر دارند. او تا 28 اکتبر آخرین فهرست را می خواهد و قرار است تا 30 نوامبر کار خود را به پایان برساند.

(بلومبرگ) – دونالد ترامپ به دستور دادگاه اسنادی را که از خانه اش در مار-آ-لاگو ضبط شده بود و همچنین انتخاب ترجیحی خود برای به اصطلاح استاد ویژه برای انجام آن، دریافت کرد. اما کمتر از یک ماه بعد، رئیس جمهور سابق از نحوه شکل گیری این بررسی شکایت دارد.

Dearie، یک قاضی نیمه بازنشسته در بروکلین، وظیفه نظارت بر بررسی تقریباً همه بیش از 11000 سند ضبط شده از مار-آ-لاگو توسط FBI در 8 اوت را بر عهده دارد. یک دادگاه تجدید نظر فدرال قبلاً در کنار دولت بود و حدود 100 سند با علائم طبقه بندی شده را از بررسی حذف کرد.

(به روز شده با اطلاعات اضافی از پرونده های دادگاه جدید در روز پنجشنبه.)

پرونده ترامپ علیه ایالات متحده آمریکا، 9:22-cv-81294، دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی فلوریدا (وست پالم بیچ) است.

وکلای دولت نوشتند که ترامپ “بار اثبات را به دوش می کشد”. “اگر او بخواهد که استاد ویژه توصیه هایی در مورد اینکه آیا او مستحق کمک مورد نظر است یا خیر، شاکی باید در این روند شرکت کند” همانطور که توسط دادگاه مشخص شده است.

وکلای ترامپ و وزارت دادگستری در نامه‌های دوئلی به دیری در روز چهارشنبه، تلاقی‌های شفاهی به یکدیگر گرفتند و به خاطر تاخیر در یافتن فروشنده برای انجام وظیفه حیاتی تبدیل اسناد کپی چاپی به نسخه‌های الکترونیکی قابل اشتراک‌گذاری، مقصر دانستند. این مبادله آغازی پرتنش برای روند بررسی است که انتظار می رود حداقل دو ماه دیگر ادامه یابد.

وزارت دادگستری و وکلای ترامپ مشترکاً از Dearie خواستند تا مهلت تکمیل تولید توسط فروشنده را تا اوایل اکتبر تمدید کند «با توجه به این تغییر اساسی در طرف قرارداد با فروشنده».

در نامه دولت اشاره نشده است که چرا فروشندگان حاضر به قرارداد با ترامپ نیستند. وزارت دادگستری در نامه خود گفته است که مشکل پیدا کردن شخص ثالث برای اسکن و آپلود اسناد مورد بحث، وزارت دادگستری و ترامپ را از رسیدن به مهلت روز سه شنبه برای انتخاب فروشنده باز داشته است.

وکلای ترامپ پاسخ دادند که فروشندگان این شغل را رد کرده اند زیرا “فریم های زمانی تسریع شده” مورد درخواست دولت با توجه به حجم اسناد واقع بینانه نبود. آنها دولت را متهم کردند که “تجربه عملی را نادیده گرفته است” در پیشنهاد مهلت های تولید اسناد به دادگاه.

بیشترین خوانده شده از بلومبرگ بیزینس ویک

وزارت دادگستری همچنان به اشتباه خود را با داشتن اختیارات قضایی اشتباه می کند. نظرات آن استدلال نیست، بلکه اعلامیه هایی است که برای تضعیف نظارت قضایی و حقوق قانونی شاکی طراحی شده است.

وزارت دادگستری به طور کلی پیشنهاد Dearie را برای پیشبرد بازبینی پذیرفت، اما از دولت درخواست کرد تا مهلت‌های وی را برای ارائه اسناد به استاد ویژه و تیم حقوقی ترامپ کمی تمدید کند. وزارت دادگستری ترامپ را به خاطر این تاخیر مقصر دانست و نوشت که هر پنج فروشنده ای که برای کمک به بررسی پیشنهاد کرده بودند، “مایلی” به قرارداد با رئیس جمهور سابق نداشتند.

فروشندگان ناخواسته

دولت مخالفت ترامپ با طرح دیر برای مدیریت بازنگری اسناد را پس زد و نشان داد ترامپ تمایلی به مشارکت کامل با فرآیند اصلی ویژه ای که خواسته بود ندارد.