ویل اسمیت به هواداران قول داد که او و کریس راک پس از سیلی اسکار “دوباره با هم دوست شوند”. یک روانشناس هشدار داد که «افراد فصلی را به یک تعهد مادام العمر تبدیل کنید».

وی افزود: خیلی وقت ها به این مشکلات برمی خوریم زیرا سعی می کنیم افراد فصلی را به تعهد مادام العمر تبدیل کنیم.

اسمیت گفت که یادگیری عذرخواهی و بخشش درست در دوستی ها بسیار مهم است

کریس راک و بازیگر ویل اسمیت در بیست و سومین جوایز سالانه انتخاب کودکان نیکلودئون در سال 2010 شرکت کردند.کوین مازور/WireImage

این سیلی بود که در سراسر جهان دیده شد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

اسمیت در ژوئیه 2022 در یک ویدیوی یوتیوب به طرفداران گفت: “و، می دانید، اگر ادامه دهید، قول می دهم دوباره بتوانیم با هم دوست باشیم.”

ویل اسمیت و کریس راک

“آیا عصبانیتی که نسبت به فرد احساس کردید مربوط به او بود یا کاری که او انجام داد؟” اسمیت گفت. “یا چیز دیگری است که در حال وقوع است، و شما عصبانیت خود را از آن شخص بیرون آورده اید؟”

اما این بدان معنا نیست که یک دوستی پس از اختلاف غیرقابل نجات است.

پس از مشاجره، دوستان باید تصمیم بگیرند که آیا این رابطه ارزش ترمیم دارد یا خیر

سه ساعت پس از اسکار 2022، کریس راک در حال اهدای جایزه بهترین فیلم مستند بود که ویل اسمیت روی صحنه رفت و به دلیل اظهارنظرهایی که درباره جادا پینکت اسمیت در تلویزیون ملی داشت به او سیلی زد. این حادثه قبل از موجی از انتقادات ایجاد شد و اسمیت چندین بار عذرخواهی کرد.

از سوی دیگر، اسمیت اذعان کرد که دوستی می تواند مسیر خود را طی کند.

او گفت: “پذیرش این امر برای برخی افراد دشوار است، اما برخی از دوستی ها پایان می یابد. این طبیعی است.” “شما نمی توانید با هر کسی که وارد زندگی شما می شود دوستی داشته باشید.

دکتر فردریک اسمیت به Insider گفت که مهم است که نقش خود را در یک بحث تصدیق کنیم.

اسمیت به اینسایدر گفت، اگر همه چیز شکست بخورد، ناراحتی برای یک دوستی از بین رفته است.

اسمیت توضیح داد که همه چیز از جابجایی شهرها گرفته تا ارزش‌های متضاد می‌تواند به یک دوستی آسیب برساند. مورد اسمیت و راک شامل این بود که هر دو طرف در شب سیلی از طرف طرف مقابل احساس بی احترامی کردند. هنگامی که این اتفاق می افتد، اسمیت گفت مهم است که مشخص شود خشم از کجا آمده است.

ویل اسمیت در مارس 2022 در مراسم اسکار روی صحنه به کریس راک سیلی زد.رابین بک/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ