من یک متخصص رویا هستم. این 5 خواب رایج و معنای آنها هستند.

رویاهای بازگشت به مدرسه، فراموش کردن ترکیب کمد خود یا اینکه یک آزمون مهم داشته اید ممکن است نشان دهنده این باشد که شما در مرحله یادگیری هستید که توانایی شما را “آزمایش” می کند. این رویاها ممکن است به اولین باری برگردند که برای “نمره گرفتن” تحت فشار شدید. پیام این است که کوله پشتی ناامنی خود را بردارید و خود را آماده کنید تا بتوانید در آینده ای موفق فارغ التحصیل شوید.

پرواز – rبالاتر از موانع شماست

در اولین خوابی که به یاد می‌آورم، وقتی 5 ساله بودم، خواب دیدم که توسط یک جادوگر بد تعقیب می‌شوم، می‌دوید و ناامیدانه پنهان می‌شد تا از خشم او در اطراف برج‌های قلعه ترسناکش جلوگیری کنم. صبح، خوابم را با خواهر کوچکترم که به سختی 4 ساله بود در میان گذاشتم و او به من گفت که همین خواب را دیده است.

آیا از احساسات ناخوشایند یا جنبه هایی از خود که دوست داشتنی ندیده اید اجتناب کرده اید؟ پیام شگفت‌انگیز این رویا این است که هیچ جنبه‌ای از شما ذاتاً بی‌ارزش نیست – هر بخش برای تبدیل شدن به موجود قدرتمندی که قرار است باشید، حیاتی است. پایان یک کارتون قدیمی «اسکوبی دو» را تصور کنید، جایی که شما نقاب کپر را می‌کشید تا متوجه شوید که فرد ترسناک بخشی از وجود شما است که طرد شده، ترسیده و آسیب‌پذیر بوده است.

سقوط – ترس از شکست

از همان روزهای اولیه، من رویاهایی دیده ام که هدایت، شفا و حتی زندگی من را نجات داده است، و شاهد معجزات مرتبط با رویا در زندگی افرادی بوده ام که به صورت حرفه ای به عنوان یک بالینی دارای گواهینامه با آنها کار کرده ام. هیپنوتراپیست در 25 سال گذشته نیازی به گفتن نیست که من یک علاقه مند به رویا هستم و امیدوارم شما هم باشید.

اینها 5 خواب رایج و آنچه که آنها سعی دارند به شما بگویند هستند.

نویسنده.با حسن نیت از نویسنده



منبع

کلی سالیوان والدن، با نام مستعار دکتر رویا، نویسنده کتاب های بسیاری در مورد رویاها است. آخرین کتاب او «بحران چیزی وحشتناک برای هدر دادن است» و کتاب بعدی او «برهنه‌شده: رقصیدن با شیاطین من در شهر فرشتگان» است. برای دریافت کاربرگ رایگان تعبیر خواب JETSET او، به آدرس زیر بروید: www.KellySullivanWalden.com.