ویدئویی نشان می دهد که جت چینی در فاصله 20 فوتی هواپیماهای نظامی آمریکا قرار دارد

طراح مد ویوین وست وود در 81 سالگی درگذشت

ویدیوی این حادثه توسط فرماندهی به اشتراک گذاشته شد و این کلیپ کوتاه نشان می دهد که هواپیمای چینی قبل از شروع مانورهای فرار خلبان به جت آمریکایی نزدیک می شود.

مقامات ایالات متحده روز پنجشنبه گفتند که یک خلبان جنگنده چینی در حالی که نزدیک به یک هواپیمای نیروی هوایی آمریکا بود “مانور ناایمن” انجام داد.

فرماندهی هند و اقیانوسیه ایالات متحده در بیانیه ای اعلام کرد که خلبان جنگنده در مقابل و در فاصله 20 فوتی دماغه هواپیمای RC-135 که خلبان آمریکایی در 21 دسامبر 2022 پرواز می کرد، پرواز کرد.

“نیروی مشترک هند و اقیانوس آرام ایالات متحده به منطقه آزاد و باز هند و اقیانوس آرام اختصاص دارد و به پرواز، دریانوردی و عملیات در دریا و حریم هوایی بین‌المللی با در نظر گرفتن ایمنی همه کشتی‌ها و هواپیماها طبق قوانین بین‌المللی ادامه خواهد داد.” مقامات گفتند. ما از همه کشورهای منطقه هند و اقیانوس آرام انتظار داریم که از حریم هوایی بین‌المللی به طور ایمن و مطابق با قوانین بین‌المللی استفاده کنند.»

جت چینی در فاصله 20 فوتی هواپیمای نظامی آمریکا قرار گرفت



منبع

به گفته فرماندهی، خلبان آمریکایی به طور قانونی بر فراز دریای چین جنوبی پرواز می کرد، اما برای جلوگیری از برخورد مجبور شد “مانورهای فراری” انجام دهد. هیچ کدام از خلبانان شناسایی نشده اند.

خانواده غم غیر قابل تصور را به نعمت تبدیل می کند