نشستی با حضور سناتور ایالتی دموکرات، مجری رادیویی راست افراطی باعث ایجاد ابروها شد

سناتور دموکرات ایالت نیوجرسی، وین گوپال، عصر دوشنبه میزبان یک گردهمایی با شخصیت راست افراطی رادیویی بیل اسپادیا و دیگران در پارک آسبری بود، جلسه ای بین اتحادهای بعید که باعث ایجاد ابروها در محافل سیاسی شهرستان مونموث شده است.

علاوه بر کارش در نیوجرسی 101.5، اسپادیا، یک مشاور املاک در تجارت، یک نامزد سابق جمهوری خواه در کنگره است که چندین سال پیش به سمت راست چرخید و به رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ وفادار شد. او در مورد انتخابات 2020 و واکسن ها تئوری های توطئه را منتشر کرده است و پس از تهاجم روسیه به اوکراین، صحبت های طرفدار روسیه را تکرار کرده است. Spadea همچنین از یک رویداد دسامبر که توسط جمهوری خواهان جوان نیویورک میزبانی می شد که ملی گرایان سفیدپوست شرکت کنندگان در آن حضور داشتند، پذیرفت. در همان مراسم، مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا گفت که اگر استیو بنن، یکی دیگر از وفاداران به ترامپ، قیام 6 ژانویه را در ساختمان کنگره ایالات متحده برنامه ریزی می کرد، “ما پیروز می شدیم، نه اینکه بگوییم که می کردیم.” مسلح شده‌ام.»

گوپال و اسپادیا غریبه نیستند. در یک پست نوامبر در وب‌سایت نیوجرسی 101.5، Spadea، که میزبان برنامه صبحگاهی ایستگاه رادیویی است، گوپال را یک “دوست” توصیف کرد. در مقابل، Spadea در توییتر، گلدن را «از بدترین قلدرهای امروزی» خواند.

Spadea همچنین در حال سفر به ایالت است و به او پیشنهاد می دهد که برای فرمانداری نامزد شود. در طی دو سال گذشته، او با گیلمور مرتبط بوده است، که به جمع آوری پول برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 2021 جمهوری خواه اسپادیا، فیل ریزو، کمک کرد.

Spadea یک کهنه سرباز تفنگداران دریایی است.

گیلمور اخیراً پس از دو سال حضور در بیابان سیاسی پس از سه محکومیت مالیاتی برای جنایت، ریاست جمهوری‌خواهان شهرستان اوشن را به دست آورد. گیلمور پس از عفو ترامپ سابق در سال 2021، در تلاش است تا قدرت خود را مجدداً تقویت کند.

این رویداد، در R BAR در آسبری پارک، یک گردهمایی غیررسمی با مردم در سراسر خطوط سیاسی بود، کاری که گوپال (D-Monmouth) گفت که او در موارد متعدد انجام داده است.

گوپال گفت: «شب گذشته اجرای قانون و با موضوع کهنه سربازان بود.

این دومین بار در ماه‌های اخیر بود که گوپال، هدف اصلی جمهوری‌خواهان در انتخابات قانون‌گذاری ایالتی امسال، تماس اجتماعی با رقیب جمهوری‌خواه کلانتر شهرستان مونموث، شان گلدن، رئیس جمهوری‌خواه این شهرستان داشت.

گیلمور در پیامی گفت که در مراسم گوپال با اسپادیا شرکت نکرده و نقشی در سازماندهی آن نداشته است.





منبع

گوپال 37 ساله، که در سال 2021 با وجود شکست دو همکارش در مجلس، مجدداً انتخاب شد، یک دموکرات جریان اصلی است که توسط برخی به عنوان یک ستاره در حال ظهور در حزب دیده می شود، و گاهی از او به عنوان یک نامزد احتمالی فرمانداری در سال 2025 یاد می شود. دوره دوم مورفی به پایان می رسد. اگرچه جمهوری خواهان یکی از آسیب پذیرترین سناتورهای دموکرات به حساب می آیند، اما هنوز در مورد نامزدی برای به چالش کشیدن او در ماه نوامبر تصمیم نگرفته اند.

من مردم را با ذهنیت‌های سیاسی مختلف دعوت می‌کنم و برای دموکراسی همیشه مفید است که مردم بتوانند نوشیدنی بنوشند و در مورد موضوعات مختلف گپ بزنند. این همان کاری است که ما دیشب انجام دادیم.» گوپال در مصاحبه ای صبح سه شنبه گفت و افزود که سناتور ایالتی باب سینگر (R-Ocean) نیز به همراه 30 یا 40 مهمان دیگر که عمدتاً روسای پلیس و کهنه سربازان بودند، در آنجا حضور داشتند.

گوپال تایید کرد که در پاییز، گوپال، فیل مورفی فرماندار دموکرات و جورج هلمی، رئیس کارکنان مورفی، در رستوران رد بانک با جورج گیلمور، رئیس GOP کانتی اوشن ملاقات کردند. گیلمور همچنین یک آنتاگونیست سیاسی گلدن است.

گوپال گفت: “من و بیل اسپادیا در مورد مسائل سیاسی بزرگ در مورد چیزهای کمی توافق داریم، اما این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم صحبت کنیم و رابطه داشته باشیم و نقاط مشترک پیدا کنیم.”

گوپال گفت که اینطور نیست.

این دو دیدار در محافل سیاسی کانتی مونموث زمزمه شده است و لایه‌ای از دسیسه را به فرهنگ سیاسی نیوجرسی اضافه می‌کند، که در آن معاملات پس‌زمینه و اتحادهای راحت، اگر عجیب، وجود دارد. یک نفر که در روز دوشنبه اتفاق افتاد در مورد آن با نام مستعار در توییتر پست کرد. با تماس تلفنی، آن شخص گفت که شنیده است مهمانان آن را به عنوان یک جمع آوری کمک مالی توصیف می کنند.

گوپال گفت: «جرج به طور جداگانه با فرماندار و من تماس گرفته بود تا در مورد مسائل ساحلی که بر هر دو شهرستان اوشن و مونموث تأثیر می گذارد صحبت کنیم. او می‌خواست در مورد تامین مالی مجدد ساحل، مسائل مربوط به کابانا و DEP و سایر مسائل کلی بودجه صحبت کند. او همچنین بودجه مدرسه را افزایش داد.»