معاون هریس پس از اینکه Air Force Two با مشکلات مکانیکی مواجه شد با هواپیمای پشتیبانی C-17 از آلمان بازمی گردد

هریس در سخنرانی خود در کنفرانس اعلام کرد که ایالات متحده رسماً مشخص کرده است که نیروهای روسیه در جریان تهاجم خود به اوکراین یک سری جنایات علیه بشریت مرتکب شده اند.

  سانا مارین نخست وزیر فنلاند، کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و اولف کریسترسون نخست وزیر سوئد

معاون هریس می گوید که ایالات متحده تعیین می کند که روسیه در اوکراین جنایات علیه بشریت مرتکب شده است

هریس بعدازظهر امروز بعد از سخنان خود در کنفرانس مونیخ با ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا دیدار کرد. وی همچنین با اولف کریسترسون نخست وزیر سوئد و نخست وزیر سانا مارین فنلاند دیدار کرد.

هریس بعد از ظهر شنبه پس از سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ در آلمان، سوار یک هواپیمای پشتیبانی C-17 شد.

خطرات جاسوسی چین با حضور معاون هریس و مقامات ارشد آمریکایی در کنفرانس امنیتی آلمان

کامالا هریس معاون رئیس جمهور با ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا عکس گرفته است

دموکرات ها از اینکه علناً بگویند که بایدن خیلی پیرتر از آن است که به دنبال انتخاب مجدد باشد، هریس یک گزینه نیست، می ترسند: گزارش

معاون رئیس جمهور کامالا هریس در سفر بازگشت خود از اروپا روز شنبه به دلیل مشکلات فنی در ایر فورس دو مجبور به تعویض هواپیما شد.

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، هنگام ملاقات در کنفرانس امنیتی مونیخ در مونیخ، 18 فوریه 2023، عکس می گیرند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

یک مقام کاخ سفید به خبرنگاران گفت: «به دلیل مشکلات تعمیر و نگهداری، معاون وزیر و طرف مسافر با یک هواپیمای پشتیبان مونیخ را به مقصد واشنگتن دی سی ترک خواهند کرد.

هریس گفت: مدت ها قبل از اینکه معاون رئیس جمهور ایالات متحده باشم، اکثریت شغلم را به عنوان دادستان گذراندم و به عنوان یک وکیل جوان در دادگاه شروع کردم و بعداً وزارت دادگستری کالیفرنیا را اداره کردم.

او ادامه داد: “من از نزدیک اهمیت جمع آوری حقایق و مخالفت با آنها را می دانم. در مورد اقدامات روسیه در اوکراین، ما شواهد را بررسی کرده ایم. ما استانداردهای قانونی را می دانیم. و شکی نیست که این جنایات علیه او هستند. بشریت.”



منبع

این کنفرانس از 17 تا 19 فوریه برگزار می شود و رهبران جهان را برای بحث در مورد فشار گرد هم می آورد مسائل امنیتی بین المللی، از جمله جنگ در اوکراین.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

(L تا R) نخست وزیر فنلاند سنا مارین، معاون رئیس جمهور کامالا هریس و نخست وزیر سوئد اولف کریسترسون در کنفرانس امنیتی مونیخ در مونیخ، 18 فوریه 2023 برای عکاسان ژست می گیرند.