مردی حمله به خانه در میان 6 تیراندازی مرگبار می سی سی پی را بازگو می کند

اشلی مک کینی، 38 ساله اهل ممفیس، تنسی، زمانی که آن دو در سنین نوجوانی بودند، با پسر دبرا کرام، سید فرنیس، قرار گرفت و به یاد می آورد که دبرا کرام با ریچارد دیل کرام شروع به ملاقات کرد. ابتدا همه چیز خوب بود، اما پس از آن نشانه هایی از بیماری روانی ریچارد دیل کرام آشکار شد و او به طور ناگهانی از حرکات جکی چان، ستاره اکشن هنگ کنگی تقلید کرد. گاهی حتی شمشیر هم داشت.

علاوه بر همسر سابق کرام، مقامات سایر کشته شدگان را چارلز مانوئل 76 ساله شناسایی کردند. جان روری، 59 ساله; جورج مک کین، 73 ساله; و لیندا مک‌کین، 78 ساله. درن گفت که از اولین تیراندازی که کرام به خانه‌اش هجوم برد، بی‌اطلاع است.

آرکابوتلا، دوشیزه (AP) – دوست پسر او به آسوشیتدپرس گفت، مقامات می گویند که یک مرد مسلح شش نفر را در می سی سی پی کشت و به خانه همسر سابقش حمله کرد و قبل از شلیک به سر دوست پسرش را با قنداق اسلحه به سرش کوبید. در روز شنبه.

بازرسان روز شنبه همچنان به دنبال سرنخ‌هایی بودند که انگیزه این حمله در آرکابوتلا، شهری 285 نفری در حدود 50 کیلومتری جنوب ممفیس، چیست.

تیراندازی مرگبار دبرا کرام 60 ساله در خانه ای که با دوست پسرش جورج درن در Coldwater، در روستایی در شمال می سی سی پی مشترک بود، کمی بیش از چهار سال پس از طلاق او از مردی که مقامات به عنوان عامل تیراندازی، ریچارد دیل کرام شناسایی شدند، رخ داد. ، 52 ساله، همچنین از Coldwater. درن گفت که قتل دوست دخترش – که او اغلب همسرش را صدا می کرد – “واقعی به نظر نمی رسید” در حالی که او روی زمین خانه آنها دراز کشیده بود، خونریزی و گیج شده بود.

___

کرام به خاطر اولین قتل در خارج از فروشگاه رفاه، بویس، 59 ساله، از لیکلند، فلوریدا، به اتهام قتل بزرگ به زندان افتاد. به گفته کلانتر، برادر بویس در آن زمان همراه او در کامیون بود و متواری شد. لنس اضافه کرد که کرام برادر را در یک منطقه جنگلی تعقیب کرد قبل از اینکه او سالم بگریزد.

“من فکر کردم این یک عمل تصادفی است. من در مورد بقیه آن چیزی نمی دانم. او ما را تنها گذاشت. ما او را تنها گذاشتیم.»

ووتن گفت که مک کین، ناپدری، مراقب مشکلات ساختمان یا محوطه کلیسا خواهد بود تا بتوان آنها را برطرف کرد. او گفت کرام خوب بود اما “کمی عجیب به نظر می رسید” زیرا حداقل هر دو ماه یک بار، ساعتی را در SUV سیاه خود می نشست و به موسیقی کانتری گوش می داد.

مک‌کینی که با خانواده دوست بود، گفت: «او هرگز درست نمی‌گفت.

درن گفت که ریچارد کرام مستقیماً از فروشگاهی در نزدیکی آرکابوتلا، می سی سی پی آمده بود، جایی که به گفته کلانتر شهر تیت، برد لنس، کرام به کریس یوجین بویس که در صندلی راننده یک پیکاپ بیرون نشسته بود شلیک کرد. کلانتر گفت که معاونان کرام را پس از تیراندازی به همسر سابقش در خانه او دستگیر کردند و سپس اجساد دو دست‌کار را که به ضرب گلوله کشته شدند، و همچنین اجساد ناپدری و خواهر ناپدری او را در خانه همسایه پیدا کردند.

او شنبه گفت که درن، ریچارد کرام را سال‌ها قبل از شکستن یا لگد زدن درب خانه مشترکش با دبرا کرام، ندیده بود. درن، 64 ساله، بانداژی را روی سر و روی گوش چپ خود بسته بود و گفت که وقتی کرام فروشگاه رفاه را ترک کرد، مستقیماً به خانه درن آمد، به سمت ایوان دوید و وارد شد. تیرانداز به یک تفنگ ساچمه ای و دو تفنگ مسلح بود. مقامات گفتند که تفنگ های دستی

او درباره این تیراندازی ها گفت: «این فراتر از توضیح یا تصور است.

درن گفت: “من نمی توانستم بلند شوم تا کاری انجام دهم.” او دوباره بارگیری کرد، به خانه برگشت، و با تیراندازی به سر او شلیک کرد و بلافاصله او را کشت. درست بین اتاق نشیمن و آشپزخانه.”

مشخص نبود که آیا کرام یکی از برادران را می‌شناخت.

درن گفت که او با کرام دعوا کرد، سرش کوبید و کرام به همسر سابقش شلیک کرد، پس از اینکه به درن گفت سر و صدا نکن و حرکت نکند وگرنه او نیز کشته خواهد شد. درن گفت که کرام بیرون رفت تا پوسته دوم را بیاورد.

در لابی دفتر کلانتر، نورما واشنگتن به آسوشیتدپرس گفت که بویس برادرزاده او بود. او گفت که او و برادرش، داگ، که در آلاسکا زندگی می‌کند، در شهر بودند تا ملکی را که از عموی متوفی خود به ارث برده بودند، تمیز کنند.

به گزارش پایگاه داده آسوشیتدپرس/یو اس ای تودی، ایالات متحده شاهد آغاز مرگبار سال 2023 بوده است، از جمله شش کشتار دسته جمعی در یک دوره سه هفته ای در ماه ژانویه. این قتل جمعی را به عنوان کشته شدن چهار نفر یا بیشتر، بدون احتساب عامل آن، تعریف می کند.

کرام و ناپدری اش در 7 جریب زمین جنگلی متعلق به ناپدری در ضلع غربی دریاچه آرکابوتلا در شمال ارکابوتلا زندگی می کردند که دارای 285 نفر ساکن است. کشیش دکتر جی کیو ووتن پدر، کشیش کلیسای باپتیست میسیونری الا گرین در همان نزدیکی، گفت که دو هفته پیش پس از مکالمه با کرام دست داد و “هیچ وقت فکر نمی کردم که دارم با یک قاتل دست می دهم.”

هانا از توپکا، کانزاس گزارش داد. همچنین هدر هولینگسورث از میشن، کانزاس نیز مشارکت داشتند. امیلی واگستر پتوس از جکسون، می سی سی پی؛ جف امی از آتلانتا؛ و راس باینوم از ساوانا، جورجیا، و هدر هالینگزورث، از میشن، کانزاس.



منبع

او گفت دبرا کرام امیدوار است که امکانات روانپزشکی بتواند او را برطرف کند. اما در نهایت او از کار کردن در شیفت های شبانه خود در رستوران وافل هاوس به تنهایی ناراحت شد و مطمئن نبود که ریچارد دیل کرام چه کاری انجام خواهد داد و از مک کینی خواست که با او همراهی کند.

درن گفت که او هفت یا هشت سال است که Crum را ندیده است.

لنس در مصاحبه ای روز جمعه گفت: “بدون اینکه بتوانیم بگویم چه چیزی باعث این اتفاق شد، این بخش ترسناک است.”

همچنین تعدادی تیراندازی دسته جمعی رخ داده است که در آن افراد کمتری کشته شدند، مانند تیراندازی روز دوشنبه در دانشگاه ایالتی میشیگان که در آن سه نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند.

کلانتر که تمام عمر خود را در این منطقه زندگی کرده و به مدت 25 سال در اجرای قانون خدمت کرده است، گفت که نمی تواند هیچ مشکل قبلی با Crum را به خاطر بیاورد.

او گفت که ریچارد دیل کرام عمدتاً کارهای عجیب و غریبی مانند بریدن هیزم انجام می داد. مک‌کینی گفت که به دبرا کرام گفته که وقتی واجد شرایط ناتوانی شد، او را ترک خواهد کرد. مک‌کینی گفت و این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق افتاد.

سوابق دادگاه آنلاین نشان می دهد که دبرا کرام در سپتامبر 2018 در شهرستان تیت درخواست طلاق داد و قاضی کمی بیش از دو ماه بعد طلاق داد. خلاصه پرونده دلایل را به عنوان اختلافات غیرقابل حل ذکر کرد، اما شکایت او و توافقنامه تسویه ملک در روز شنبه به صورت آنلاین در دسترس نبود.

درن گفت که این دو به مدت پنج یا شش سال قبل از طلاق از هم جدا شده بودند. درن گفت که او در ماه اکتبر دچار سکته مغزی شد و هر دوی آنها صبح جمعه در یک جلسه فیزیوتراپی بودند. درن گفت که او همچنین یک دختر دارد که در همان نزدیکی زندگی می کند.