مطالعه روی بیماران دیابتی نشان می دهد که تنهایی برای سلامت قلب بدتر از رژیم غذایی نامناسب یا سیگار کشیدن است

او افزود: «این شیوه‌ها ممکن است زمانی که به رژیم غذایی بزرگسالان فکر می‌کنیم بی‌ضرر به نظر برسند، اما باید به خاطر داشته باشیم که نوزادان برای رشد و تکامل به تعادل بسیار خاصی از مواد مغذی نیاز دارند.»

بر اساس مطالعه جدید، مردانی که آمادگی قلبی بیشتری دارند، کمتر در معرض ابتلا به سرطان های کشنده هستند

یک مرد جوان خوش اندام از یک مسیر می دود.

این مطالعه که پنجشنبه گذشته منتشر شد، بیماران دیابتی را که بیماری قلبی عروقی در آنها تشخیص داده نشده بود، دنبال کرد و از پرسشنامه برای ارزیابی تنهایی استفاده کرد. در طول 10 سال، محققان دریافتند که شانس ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در بیمارانی که بالاترین امتیاز را برای تنهایی داشتند، 11 تا 26 درصد بیشتر بود، با پاسخ “هرگز یا تقریبا هرگز نمی توان به کسی اعتماد کرد” که واجد شرایط است. یک ویژگی پرخطر

دکتر لو چی، یکی از نویسندگان این مطالعه و استاد دانشکده بهداشت عمومی و پزشکی گرمسیری دانشگاه تولان، گفت: ما نباید اهمیت تنهایی را بر سلامت جسمی و عاطفی کم اهمیت جلوه دهیم. من بیماران مبتلا به دیابت را که احساس تنهایی می کنند تشویق می کنم که به یک گروه یا کلاس بپیوندند و سعی کنند با افرادی که علایق مشترک دارند دوست شوند.

این مطالعه نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از والدین آمریکایی در طول کمبود شیر خشک به روش‌های تغذیه ناایمن متوسل شدند

نوزادی گریه می کند که مادر یک بطری پر از شیر خشک را در کنار خود گرفته است.

پژوهشی که ماه گذشته منتشر شد، شیوه‌های تغذیه نوزادان را در طول کمبود شیرخشک مورد بررسی قرار داد، که ناشی از ترکیبی از مسائل زنجیره تامین دوران همه‌گیری و یادآوری شیر خشک نوزاد Abbott Nutrition بود. ابوت بیش از 40 درصد شیرخشک نوزاد را در ایالات متحده ارائه می دهد و در زمان انجام این نظرسنجی، در ماه مه 2022، برخی از ایالت ها 90 درصد نرخ های موجود در انبار داشتند. محققان دریافتند که شیوه‌های تغذیه ناایمن – که شامل “آبیاری شیر خشک، استفاده از شیر خشک منقضی شده، استفاده از شیر خشک خانگی یا استفاده از شیر انسان از منابع مشترک غیررسمی” است – از 8٪ قبل از کمبود به نزدیک به 50٪ در زمان اوج کمبود افزایش یافت.

اینسایدر گفت: انواع ورزش هایی که می توانند سلامت قلب را در طول زمان بهبود بخشند عبارتند از پیاده روی، دویدن، شنا و دوچرخه سواری.

نوشیدن آب از نزدیک به نیمی از شیرهای آب ایالات متحده ممکن است حاوی مواد شیمیایی سرطان زا باشد

یک شیر آب در حال اجرا

FotoDuets/Getty Images

مطالعه ای که روز چهارشنبه توسط سازمان زمین شناسی ایالات متحده منتشر شد تخمین می زند که حداقل یک نوع “مواد شیمیایی برای همیشه” – ترکیبات مصنوعی که در مجموع به عنوان PFAS شناخته می شوند – را می توان در حدود 45 درصد از نمونه های آب لوله کشی در ایالات متحده یافت. به برخی از سرطان ها، از جمله سرطان کلیه، کبد و لوزالمعده، و همچنین سایر مسائل بهداشتی مانند مشکلات تولید مثل، افزایش وزن و ضعف ایمنی دوران کودکی.

این گزارش هیچ گونه توصیه سیاستی ارائه نمی‌کند، اما اطلاعات «می‌تواند برای ارزیابی خطر قرار گرفتن در معرض و تصمیم‌گیری درباره اینکه آیا می‌خواهید آب آشامیدنی خود را تصفیه کنید، آزمایش کنید یا اطلاعات بیشتری از ایالت خود دریافت کنید» مورد استفاده قرار گیرد. نویسنده اصلی، کلی اسمالینگ، گفت که وضعیت محلی است.



منبع

این گزارش بر اساس نمونه‌هایی است که بین سال‌های 2016 و 2021 از شیرهای آب در 716 مکان گرفته شده است، «شامل 447 مورد که به منابع عمومی متکی هستند و 269 مورد از چاه‌های خصوصی استفاده می‌کنند». انواع مکان های مورد استفاده برای نمونه ها شامل سکونتگاه ها در مناطق شهری و روستایی، مدارس، ادارات و پارک های ملی بود. آسوشیتدپرس گزارش داد: «سنگین‌ترین تماس‌ها در شهرهای نزدیک به منابع احتمالی این ترکیبات بوده است.

به گزارش اینسایدر، مردانی که آمادگی قلبی تنفسی بالاتری دارند، کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از سرطان های ریه، روده بزرگ یا پروستات هستند و همچنین در وهله اول احتمال کمتری برای ابتلا به سرطان ریه یا روده بزرگ دارند.

محققان همچنین به انزوای اجتماعی به عنوان یک عامل خطر احتمالی برای بیماری های قلبی عروقی نگاه کردند، اما دریافتند که این نمرات “به طور قابل توجهی با هیچ یک از پیامدهای قلبی عروقی مرتبط نیست.”

استفاده از شیر خشک منقضی شده ناامن است زیرا مواد مغذی موجود در شیرخشک می تواند در طول زمان تجزیه شود و به خودی خود در رشد و تکامل نوزاد اختلال ایجاد کند. نویسنده اصلی، جنیفر اسمایلوویتز، به Salon گفت. «دریافت غیررسمی شیر انسان – بنابراین اشتراک شیر، چه به صورت آنلاین و چه با دوستان و خانواده، در مقابل دریافت شیر ​​پاستوریزه اهدایی – ناامن است، زیرا می‌تواند خطرات سلامتی و ایمنی را به همراه داشته باشد.»

globalmoments/گتی ایماژ

به گزارش اینسایدر، در مطالعه ای روی بیش از 18000 بزرگسال دیابتی در بریتانیا، محققان دریافتند که تنهایی “ممکن است یک عامل خطر بزرگتر برای بیماری قلبی در بیماران دیابتی نسبت به رژیم غذایی بد، سیگار کشیدن، ورزش نکردن یا افسردگی باشد.”

turk_stock_photographer/Getty Images