اعضای گروه آزادی به برکناری نماینده مارجوری تیلور گرین رأی دادند. معلوم نیست کار کرده یا نه.

یکی دیگر از منابع حزب جمهوری خواه اضافه کرد: “آنها او را برای جمع آوری کمک های مالی یا زمانی که برای چیزی که آنها تایید می کنند می جنگد دوست دارند، اما وقتی از خط خارج می شود و برای چیزی که در مورد آن اختلاف نظر دارند می جنگند او را تحقیر می کنند.”

واشنگتن – نزدیک به دو هفته پیش، اعضای گروه آزادی مجلس نمایندگان برای برکناری نماینده مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه، از گروه فوق محافظه کار رأی دادند. هنوز مشخص نیست که آیا آن رای موفقیت آمیز بوده است یا خیر.

اما آخرین نقطه ممکن است درگیری ماه گذشته او با نماینده لورن بوبرت، R-Colo.، که او را “ب—–” کوچک در طبقه مجلس نامید.

وی ادامه داد: «حزب جمهوریخواه کمتر از دو سال فرصت دارد تا به آمریکا نشان دهد که یک کنگره قوی و متحد به رهبری جمهوری خواهان وقتی پرزیدنت ترامپ در کاخ سفید در سال 2024 پیروز شود، چه خواهد کرد.» این تمرکز من است، نه چیز دیگری.

چندین منبع وضعیت گیج کننده را به عنوان یک “به هم ریخته” توصیف کرده اند، و این گروه تقریباً به طور قطع باید عضویت گرین را در زمانی که قانونگذاران از تعطیلات هفته آینده بازگردند، دوباره بررسی کنند.

پری و گروه آزادی علناً در این مورد از زمان این نشست اظهار نظر نکرده اند. سخنگوی HFC در ایمیلی پنجشنبه به سوالات پاسخ داد و گفت: “HFC در مورد عضویت یا روند داخلی اظهار نظر نمی کند.”

اما چند تن از اعضای گروه آزادی گفتند که دستور جلسه از قبل به آنها گفته نشده بود و در آن شرکت نکردند. جلسه اول صبح جمعه قبل از تعطیلات برگزار شد و مشخص نیست که آیا اعضای کافی برای حد نصاب حضور داشتند یا خیر.

از زمان نشست 23 ژوئن گروه آزادی، رئیس اسکات پری، آر-پا.، و گرین گفتگوهای متعددی داشته اند. اما یک منبع جمهوری خواه که با این گفتگوها آشناست، گفت که پری مستقیماً به گرین اطلاع نداده است که او را از گروه کنگره اخراج کرده است.

یکی از اعضای این گروه، نماینده اندی هریس، نماینده R-Md. روز پنجشنبه به خبرنگاران در کنگره گفت: «رای حذف مارجوری تیلور گرین از گروه آزادی مجلس نمایندگان به دلیل برخی از کارهایی که انجام داده بود، گرفته شد.

پس از اینکه برخی از همکاران محافظه‌کار او از پیشنهاد موفقیت آمیز کوین مک کارتی، رئیس کالیفرنیا، برای رئیس مجلس شورای اسلامی و قرارداد سقف بدهی وی با جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، خشمگین شده بودند، گروه به گرین، که با نام مستعار MTG شناخته می‌شود، رأی دادند.

نیک دایر، سخنگوی گرین گفت که شخصیت پردازی نادرست است: “مایه تاسف است که این منبع در پشت پرده ای از رازداری پنهان شده است تا روایتی نادرست از چگونگی خراب شدن همه چیز بگوید. چرا آن را به صورت ضبط شده بیان نکنیم؟”

این عضو هیئت مدیره گفت: “تلاش های متعددی برای ارسال پیامک، ایمیل، ارسال پیام های پست صوتی به او و کارکنانش صورت گرفت که به آنها پاسخ داده نشد.” و من مشکوکم زیرا او می دانست که از گروه آزادی اخراج می شود، و کمی شبیه کسی است که از نظر قانونی از خدمت سرباز می زند… اگر به من خدمتی نرفته باشد، شاید تاثیری نداشته باشد.”

این قانونگذار افزود: “درک من، بله، این است که رئیس پری پس از این واقعیت تلاش های متعددی برای اطلاع او انجام داد و او از ملاقات یا صحبت با رئیس پری خودداری کرد.”

او گفت: “در کنگره، من ابتدا به شمال غرب جورجیا خدمت می کنم، و به هیچ گروهی در واشنگتن خدمت نمی کنم.” … من با هرکسی که بخواهد امنیت مرزهای ما را تامین کند، از فرزندان ما در داخل رحم محافظت کند و پس از تولد آنها، پایان دادن به جنگ های خارجی برای همیشه، و برای نجات این کشور کار کند، کار خواهم کرد.

یکی دیگر از منابع جمهوری خواه، که خواست نامش فاش نشود، گفت که پری این موضوع را مطرح نکرده است زیرا می خواهد شخصاً با گرین در مورد آن صحبت کند، که احتمالاً هفته آینده اتفاق می افتد.

او گفت: «روشی که او به یکی از اعضای همکارش ارجاع می‌داد احتمالاً آنطوری نبود که ما انتظار داشتیم اعضای ما به سایر اعضا، به ویژه زن، مراجعه کنند.

گرین، یکی از بزرگ‌ترین نام‌های گروه آزادی، یکی از بزرگ‌ترین جمع‌آوری‌کننده‌های کمک مالی برای صندوق آزادی خانه، یک PAC فوق‌العاده همسو با گروه حزبی بوده است.

یکی دیگر از منابع جمهوری خواه مجلس نمایندگان گفت: “رأی دادن به او به او آسیبی نمی رساند.” و HFC آن را از دست خواهد داد.”

اما در مصاحبه ای پنجشنبه شب، یکی از اعضای هیئت مدیره HFC گفت که پری قبل و بعد از رای گیری برای برکناری او تلاش های زیادی برای تماس با گرین و کارکنانش انجام داده است.

گرین در بیانیه‌ای مخالفت‌آمیز پیشنهاد کرد که عضو گروه آزادی نیست، اما هیچ اشاره‌ای به حضور یا خارج از آن گروه نداد.

دو منبع آشنا به این حادثه گفتند که یک جلسه گروه آزادی با عجله برای ساعت 8 صبح دو روز بعد، در آخرین روز قبل از تعطیلات دو هفته ای چهارم ژوئیه برگزار شد و رای گیری برای حذف گرین از این انجمن برگزار شد. منبع سومی که با رایزنی‌ها آشناست، گفت که رای به نفع برکناری او بسیار زیاد بود.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع