مرد تنسی به ربودن الیزا فلچر متهم شد

خبر دستگیری کلوتا «پوکی» آبستون یک روز پس از آن منتشر شد که بازرسان فاش کردند که یک «وسیله نقلیه مورد علاقه» را در ربوده شدن فلچر 34 ساله پیدا کرده اند.، یک مادر متاهل دو پسر که پدربزرگش یک بشردوست ثروتمند بود.

فلچر در سال 2006 از مدرسه هاچینسون در ممفیس فارغ التحصیل شد و مدرک تدریس را از دانشگاه بلمونت گرفت. او هشت سال است که ازدواج کرده است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبعبیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

خانواده او برای بازگشت ایمن او 50000 دلار جایزه تعیین کرده اند. پدربزرگ فلچر اداره Orgill را بر عهده داشت، غول تامین سخت‌افزار که توسط خانواده‌اش راه اندازی شد و اکنون بیش از 3.2 میلیارد دلار ارزش دارد.

الیزا فلچر در حال حاضر مکان یابی نشده است. پلیس ممفیس گفت: بازرسان و افسران MPD، همراه با شرکای محلی و فدرال ما، به جستجوی خانم فلچر ادامه می دهند.

پلیس ممفیس / زندان شهرستان شیبی

ابستون 38 ساله متهم به آدم ربایی و دستکاری شواهد شد. او در زندان شهرستان شلبی نگهداری می شود.

پلیس گفت که فرد دومی را که ظاهراً یکی از بستگان ابستون است، دستگیر کرده است، اما اعتقادی ندارد که او با ربوده شدن فلچر ارتباط داشته باشد. در عوض، ماریو آبستون، 36 ساله، مورد اصابت اسلحه و مواد مخدر قرار گرفت.

به نظر می رسد که آبستون سابقه جنایی طولانی دارد. بر اساس ممفیس فلایر، در سال 2001، به ربودن یک وکیل محلی و وادار کردن او به برداشت پول از دستگاه خودپرداز اعتراف کرد. او به 20 سال زندان محکوم شد. سوابق زندان ایالتی نشان می دهد که او در سال 2020 آزاد شد.

پلیس ممفیس صبح یکشنبه اعلام کرد مرد 38 ساله ای که بیشتر عمر خود را در زندان گذرانده بود به ربودن معلم الیزا فلچر متهم شده است که هنوز پیدا نشده است.

پلیس ممفیس / زندان شهرستان شیبی

فلچر صبح روز جمعه در حال آهسته دویدن در نزدیکی دانشگاه ممفیس بود که مهاجمان با یک خودروی شاسی بلند او را داخل خودرو انداختند و رفتند.