مردی که از طبقه هجدهم یک برج نیویورک سقوط کرد و جان باخت.

Bed Bath & Beyond و اعضای خانواده آرنال بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

او در سال 2020 به Bed Bath & Beyond پیوست پس از اینکه بیش از یک سال به عنوان مدیر مالی ایوان خدمت کرد. آرنال قبل از پیوستن به این شرکت لوازم آرایشی، سمت‌های ارشدی در Walgreens Boots Alliance و Procter & Gamble داشت.

این مرگ چند روز پس از آن اتفاق افتاد که Bed Bath & Beyond اعلام کرد که قصد دارد حدود 150 فروشگاه را ببندد و نیروی کار خود را یک پنجم کاهش دهد تا بتواند ثروت خود را احیا کند.

این خرده فروش اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد 150 فروشگاه را تعطیل کند و یک پنجم نیروی کار خود را کاهش دهد.

مشتری وارد حمام تخت می شود و  فراتر از فروشگاه
این شرکت در تماسی در روز چهارشنبه به سرمایه‌گذاران گفت که از برندهای خود فاصله می‌گیرد و شروع به ارائه برچسب‌های بیشتر می‌کند و وام‌هایی را از JPMorgan و Sixth Street Partners دریافت کرده است.

سهام این خرده‌فروش مانند GameStop به یک “مم سهام” تبدیل شده است و در ماه‌های اخیر نوسانات قابل‌توجهی داشته است. مدیر اجرایی، مارک تریتون، در ژوئن برکنار شد و سو گوو، عضو هیئت مدیره جایگزین شد.

پلیس نیویورک به اینسایدر تایید کرد که مدیر مالی Bed Bath & Beyond روز جمعه از طبقه هجدهم سقوط کرد.

  • مردی که پس از سقوط از ساختمانی در منهتن جان باخت، توسط پلیس به نام گوستاوو آرنال شناسایی شد.

  • فروشگاه A Bed Bath & Beyond.مایکل سانتیاگو/گتی ایماژ

    • طبق گزارش MarketBeat.com، ماه گذشته او حدود 42000 سهم در خرده فروش را به قیمت حدود 1 میلیون دلار فروخت.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    اداره پلیس نیویورک به اینسایدر تایید کرد که گوستاوو آرنال، 52 ساله، روز جمعه از برج در خیابان لئونارد در منهتن سقوط کرد.

    نیویورک پست گزارش داد، مردی که پس از سقوط از طبقه هجدهم یک ساختمان آپارتمانی جان خود را از دست داد، به عنوان مدیر ارشد مالی Bed Bath & Beyond شناسایی شد.

    خط ملی پیشگیری از خودکشی یک خط تلفن برای افراد در بحران یا کسانی است که به دنبال کمک به شخص دیگری هستند. برای صحبت با یک شنونده معتبر، با شماره 1-800-273-8255 تماس بگیرید.