مردی پس از شنیدن سخنان دو مرد در حال صحبت کردن به کره ای در قطار اوکلند، به “جنگ نژادپرستانه 10 دقیقه ای” رفت.

هونگ گفت: “مردمی که در اطراف من بودند نه تنها از من حمایت می کردند، بلکه مطمئن می شدند که این نوع چیزها تحمل نمی شود – این چیزی است که من از آن خوشحالم.”

هونگ که در شمال شور بزرگ شد، داوسون و سایر مسافرانی که در هواپیما از او و دوستش حمایت کردند، تمجید کرد.

مسخره است که در یک شهر چندفرهنگی شگفت‌انگیز مانند اوکلند، یک پیرمرد سفیدپوست به سراغم می‌آید و مرا «سگ‌خوار» صدا می‌کند و مرا مسخره می‌کند. کاملا شرم آور،” هانگ توییت کرد.

بر اساس گزارش ها، مردی پس از شنیدن صحبت های دو مرد در حالی که در قطاری در اوکلند، نیوزلند در حال حرکت به زبان کره ای بودند، به مدت 10 دقیقه به یک “تیراد نژادپرستانه” روی آورد.

بیشتر از NextShark: گزارش: جنوب آسیایی ها، سایر خارجی های غیر سفیدپوست که از اوکراین فرار می کنند با تبعیض در مرز روبرو هستند.





Source link

من می شنوم که این مرد زمزمه می کند، “اوه من قبلاً این نوع را دیده ام”، “سگ خواران” و این چیزها. هونگ گفت: “این فقط وحشتناک بود.” نیوشاب. فکر می‌کنم او تصور می‌کرد که من انگلیسی صحبت نمی‌کنم، و شروع کرد به این جنجال نژادپرستانه از توهین به من.»

هونگ گفت که این مرد به طغیان خود در مقابل سایر مسافران ادامه داد. هانگ به تریسی داوسون، مدیر قطار گفت، او سپس قطار را متوقف کرد تا با مرد روبرو شود. به گفته هانگ، او مرد نژادپرست را مجبور به عذرخواهی کرد.

لئونارد هونگ و دوستش که از کره به این کشور سفر کرده بودند، در راه بازدید از برج آسمان بودند که ظاهراً مردی روز یکشنبه هونگ را در خط قطار غربی به سوانسون هدف قرار داد.

بیشتر از NextShark: والدین از پلیس پنسیلوانیا و دادستان محلی به دلیل تیراندازی مرگبار به پسر کریستین هال شکایت کردند.

او افزود: «این مضحک است که چنین چیزی هنوز در قرن بیست و یکم اتفاق می افتد. “روز به طور کامل خراب نشد، اما آن 10 دقیقه وحشتناک بود.”

تصویر ویژه از طریق لئوناردشونگ (ترک کرد)، آکل ترانسپورت (درست)

اطلاعات بیشتر از NextShark: “برده‌داری مدرن”: خرده‌فروش کانادایی لباس‌هایی را که گفته می‌شود توسط کره شمالی کار اجباری در چین ساخته شده است، برمی‌دارد.